PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Warettajien käräyttäminen?  (Luettu 14707 kertaa)

ksym

  • Member
  • *
  • Viestejä: 48
  • Karma: +0/-0
  • Olen paranoidi.
Warettajien käräyttäminen?
« : Syyskuu 14, 2007, 06:07:38 ap »
Onko poliiseilla oikeus viedä ihminen putkaan pelkästään sillä perusteella, että jossain serverillä logi kertoo tämän ladanneen laitonta materiaalia?

Eli jos ne ei voi mitenkään löytää kyseistä tiedostoo sit warettajan massamuisteista, ni voiks ne silti iskee pampulla/mag-litellä ohimoon ja raahata maijaan?

Tähän tietenkin vois ettiä vastauksen jostain noista suomen lakipykälöistä MUTTA ku perkeleen isokenkästen pomottama EU-natsikomissio muokkaa niitä kokoajan ni on siinä tietämistä miten niitä tulkkaa ...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2007, 06:12:57 ap kirjoittanut ksym »
Tiedän että minua rankaistaan, jumalauta.

rautakoura

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
  • Karma: +0/-0
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2007, 10:30:40 ap »
Onko poliiseilla oikeus viedä ihminen putkaan pelkästään sillä perusteella, että jossain serverillä logi kertoo tämän ladanneen laitonta materiaalia?

Eli jos ne ei voi mitenkään löytää kyseistä tiedostoo sit warettajan massamuisteista, ni voiks ne silti iskee pampulla/mag-litellä ohimoon ja raahata maijaan?

Tähän tietenkin vois ettiä vastauksen jostain noista suomen lakipykälöistä MUTTA ku perkeleen isokenkästen pomottama EU-natsikomissio muokkaa niitä kokoajan ni on siinä tietämistä miten niitä tulkkaa ...

Oletkohan katsonut pikkaisen liikaa amerikkalaista poliisiviihdettä? Ei suomalainen poliisi ketään lyö, ainakaan ilman aihetta, vaikka kuinka epäilisikin warettamisesta.
Oderint Dum Metuant

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2007, 11:01:18 ap »
Onko poliiseilla oikeus viedä ihminen putkaan pelkästään sillä perusteella, että jossain serverillä logi kertoo tämän ladanneen laitonta materiaalia?

Eli jos ne ei voi mitenkään löytää kyseistä tiedostoo sit warettajan massamuisteista, ni voiks ne silti iskee pampulla/mag-litellä ohimoon ja raahata maijaan?

Tähän tietenkin vois ettiä vastauksen jostain noista suomen lakipykälöistä MUTTA ku perkeleen isokenkästen pomottama EU-natsikomissio muokkaa niitä kokoajan ni on siinä tietämistä miten niitä tulkkaa ...

Oletkohan katsonut pikkaisen liikaa amerikkalaista poliisiviihdettä? Ei suomalainen poliisi ketään lyö, ainakaan ilman aihetta, vaikka kuinka epäilisikin warettamisesta.

Kyllä ne kuule ihan aikuistenoikeesti mätkii turpaan kun ei ole näkijöitä.
Ei tosin pidä tuotakaan yleistää mut kyllä mä olen saanut monta kertaa päihin kytiltä.
No on siinä kyllä aina ollut joku rikosperusteinen syy miksi olen poliisin kanssa joutunut tekemisiin mut turpaan on tullut.
Kuten olen ennenkin sanonut että jos pääsen sellaisen kuvaamaan ni se julkaistaan sensuroimattomana internetissä miten poliisi käsittelee esim juoppoja sun muita.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rautakoura

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
  • Karma: +0/-0
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2007, 16:29:20 ip »
Jos poliisi on Teitä, arvon herra P. Viheraro, joutunut lyömään, epäilenpä että kyse on ollut joko laillisesta hätävarjelusta taikka pakkokeinosta virkatehtävän suorittamiseksi.
Miksi pitää laittaa hantiin, kun kuitenkin tietää jäävänsä lopullisesti kakkoseksi.

Moista poliisiväkivalta soopaa on muutkin koittaneet suoltaa netissä, mutta jos sellaista oikeasti tapahtuisi, miksi poliiseja ei tuomita siitä?

Jos poliisit sinua haluisivat muksia, olisit varmaan selkääsi saanut vasemmankaistan ajon pätteeksikin ja kamerasi olisi löytynyt ilman tallennetta palasina jostain, mutta poliisilla piti hermo ja sinä pillastuit.
Oderint Dum Metuant

MoB

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
  • Karma: +0/-0
  • Registered Linux user #186837
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2007, 10:07:14 ap »
Jos poliisi on Teitä, arvon herra P. Viheraro, joutunut lyömään, epäilenpä että kyse on ollut joko laillisesta hätävarjelusta taikka pakkokeinosta virkatehtävän suorittamiseksi.
Miksi pitää laittaa hantiin, kun kuitenkin tietää jäävänsä lopullisesti kakkoseksi.

Huoh :-\ Toivon hartaasti ettet ikinä joudu itse omakohtaisesti kokemaan ruusuisten lasiesi takaa kuinka väärässä tässä asiassa olet  :(
Toki voi olla että olen aivan väärässä ja että poliisilla on täysin oikeus potkia monolla ristiselkään ja hakata hudaan oikein tunteella kahta 16 vuotiasta narukeppiä vain sen takia, ettei pojat suostuneet kertomaan matkanpäätään ja erehtyivät päästämään suustaan sanat "pienimunainen, nazi ja homo". Miehekäs teko kahdelta sikaniskaiseltä tuppikullilta. Kait sitä johonkin sellaiseen rikokseen syyllistyttiin että saamamme käsittely oli oikeutettua. Mutta ei ole mitään hampaankolossa.. kaikki on unohdettu, ei sitä jaksa 18 vuotta kantaa vihoja.. päivän kusi verta ja naamakin näyttää jo jotenkin ihmiseltä, joten ei hätiä mitiä!
Poliisi on ystävä  :-*
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2007, 10:10:08 ap kirjoittanut MoB »
Jälkijättöisten, luku- ja kirjoitustaidottomien, tarkkislaisten, sosiaalipaskojen ja junttien mekka. Missä se on?

P. Amppu

  • Vieras
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2007, 13:52:16 ip »
Jos poliisi on Teitä, arvon herra P. Viheraro, joutunut lyömään, epäilenpä että kyse on ollut joko laillisesta hätävarjelusta taikka pakkokeinosta virkatehtävän suorittamiseksi.
Miksi pitää laittaa hantiin, kun kuitenkin tietää jäävänsä lopullisesti kakkoseksi.

Huoh :-\ Toivon hartaasti ettet ikinä joudu itse omakohtaisesti kokemaan ruusuisten lasiesi takaa kuinka väärässä tässä asiassa olet  :(
Toki voi olla että olen aivan väärässä ja että poliisilla on täysin oikeus potkia monolla ristiselkään ja hakata hudaan oikein tunteella kahta 16 vuotiasta narukeppiä vain sen takia, ettei pojat suostuneet kertomaan matkanpäätään ja erehtyivät päästämään suustaan sanat "pienimunainen, nazi ja homo". Miehekäs teko kahdelta sikaniskaiseltä tuppikullilta. Kait sitä johonkin sellaiseen rikokseen syyllistyttiin että saamamme käsittely oli oikeutettua. Mutta ei ole mitään hampaankolossa.. kaikki on unohdettu, ei sitä jaksa 18 vuotta kantaa vihoja.. päivän kusi verta ja naamakin näyttää jo jotenkin ihmiseltä, joten ei hätiä mitiä!
Poliisi on ystävä  :-*

SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!

MoB

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
  • Karma: +0/-0
  • Registered Linux user #186837
Vs: Warettajien käräyttäminen?
« Vastaus #6 : Syyskuu 18, 2007, 14:32:06 ip »
SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!

No jotain vitun rajaa sentään näiltä yhteiskuntamme tukipilareilta ja hienoilta miehiltä (varmasti kovia panemaankin).
Jälkijättöisten, luku- ja kirjoitustaidottomien, tarkkislaisten, sosiaalipaskojen ja junttien mekka. Missä se on?