PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hollolan Kirjaston Piano huone  (Luettu 6902 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Hollolan Kirjaston Piano huone
« : Marraskuu 20, 2008, 02:59:57 ap »
Onkohan siinäkään mitään järkeä että Pianohuone on samalla musiikin kuunteluhuone.
Nämähän pitäisi ehdottomasti olla erikseen.
Nyt kun siihen joku haluaa tulla kuuntelemaan Anssi Kelaa niin pianon soittajat saa väistyä.
Kyllä tuokin olisi pitänyt saada erikseen kun ei se olisi juurikaan rahasta ollut kiinni suunnitteluvaiheessa.
Olisi kiintoisaa tietää mitä kunnanpäättäjien päässä on pyörinyt kun tuollaiseen ratkaisuun on päädytty.
Ehdottomasti huoneet pitäisi olla erikseen.

ei kovin paljoa motivoi sekään että vain kaksi tuntia saa kerrallaan soittaa oli tuolla huoneessa sitten muita tulijoita tai ei.
eilen sanottiin että 2 tuntia saa olla kerrallaan.
no eipä tuo paljoa motivoi soittelemaan.

Siitä meninkin sitten Alkon kautta ja hain pullon viinaa.Viinan juontia saa harrastaa enenmmän kuin 2 tuntia kerrallaan.


Mutta näin siis 2 tunnissa joka jäi kyllä pahasti kesken kun piti siis lähteä ja kun alko oli kulman takana niin.........


http://www.youtube.com/watch?v=EohAhk_yW7g

http://www.youtube.com/watch?v=vZp5ZJH9wBA

http://www.youtube.com/watch?v=L83S-PesV1U


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Putkiradio-Ylläpito

  • Vieras
Vs: Hollolan Kirjaston Piano huone
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2009, 16:45:09 ip »
Onkohan siinäkään mitään järkeä että Pianohuone on samalla musiikin kuunteluhuone.
Nämähän pitäisi ehdottomasti olla erikseen.
Nyt kun siihen joku haluaa tulla kuuntelemaan Anssi Kelaa niin pianon soittajat saa väistyä.
Kyllä tuokin olisi pitänyt saada erikseen kun ei se olisi juurikaan rahasta ollut kiinni suunnitteluvaiheessa.
Olisi kiintoisaa tietää mitä kunnanpäättäjien päässä on pyörinyt kun tuollaiseen ratkaisuun on päädytty.
Ehdottomasti huoneet pitäisi olla erikseen.

ei kovin paljoa motivoi sekään että vain kaksi tuntia saa kerrallaan soittaa oli tuolla huoneessa sitten muita tulijoita tai ei.
eilen sanottiin että 2 tuntia saa olla kerrallaan.
no eipä tuo paljoa motivoi soittelemaan.

Siitä meninkin sitten Alkon kautta ja hain pullon viinaa.Viinan juontia saa harrastaa enenmmän kuin 2 tuntia kerrallaan.


Mutta näin siis 2 tunnissa joka jäi kyllä pahasti kesken kun piti siis lähteä ja kun alko oli kulman takana niin.........




Minusta nykyään voisi kirjastoista poistua musiikinkuuntelu kokonaan, ellei sille ole varattuna omaa tilaa. Ennen ku levyt oli kalliita, niin siellä oli mahdollisuus kuunnella sellaisia levyjä, joita itsellä e iollut. Nykyään levyt saa kätevästi netistä ja mitä itse oon seuannut aika vähällä musiikin kuuntelu kirjastossa on.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Hollolan Kirjaston Piano huone
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2009, 18:11:51 ip »
Onkohan siinäkään mitään järkeä että Pianohuone on samalla musiikin kuunteluhuone.
Nämähän pitäisi ehdottomasti olla erikseen.
Nyt kun siihen joku haluaa tulla kuuntelemaan Anssi Kelaa niin pianon soittajat saa väistyä.
Kyllä tuokin olisi pitänyt saada erikseen kun ei se olisi juurikaan rahasta ollut kiinni suunnitteluvaiheessa.
Olisi kiintoisaa tietää mitä kunnanpäättäjien päässä on pyörinyt kun tuollaiseen ratkaisuun on päädytty.
Ehdottomasti huoneet pitäisi olla erikseen.

ei kovin paljoa motivoi sekään että vain kaksi tuntia saa kerrallaan soittaa oli tuolla huoneessa sitten muita tulijoita tai ei.
eilen sanottiin että 2 tuntia saa olla kerrallaan.
no eipä tuo paljoa motivoi soittelemaan.

Siitä meninkin sitten Alkon kautta ja hain pullon viinaa.Viinan juontia saa harrastaa enenmmän kuin 2 tuntia kerrallaan.


Mutta näin siis 2 tunnissa joka jäi kyllä pahasti kesken kun piti siis lähteä ja kun alko oli kulman takana niin.........




Minusta nykyään voisi kirjastoista poistua musiikinkuuntelu kokonaan, ellei sille ole varattuna omaa tilaa. Ennen ku levyt oli kalliita, niin siellä oli mahdollisuus kuunnella sellaisia levyjä, joita itsellä e iollut. Nykyään levyt saa kätevästi netistä ja mitä itse oon seuannut aika vähällä musiikin kuuntelu kirjastossa on.


on se kuitenkin nuorille paikka missä saa olla ja kuunnella.
ihan ok juttu se on eikä siitä juuri mainittavia kuluja ole kunnalle mutta siihen tosiaan saisi olla ihan oma tila.
pianoa ei kaikilla ole ja jotkut sitä haluavat soittaa ni se on minuta hyvä juttu että siihen on mahdollisuus sitten edes tuolla .
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X