PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: vaihtopalsta?  (Luettu 16454 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2009, 05:21:30 ap »
Myös tuollainen korjausvinkki osio olisi ok ..em jos tietää jostain laitteesta jonkin vian sekä sen miten tuli kuntoon .

Tuo olisi kyllä kannatettavan arvoinen asia. Voisi kerätä myös tiettyjen merkkien/mallien tyyppivikoja sinne, täällä moni tuntuu niitä tietävän.
En nyt ainakaan vielä ollut innokas laittamaan uutta aluetta. Alueita on jo nyt kohtuullisesti ja aletaan olla tilanteessa, jossa on järkevä miettiä hiljaisimpien olemassaolon tarvetta. Samaten sitä, että onko tarvetta miten paljon "levittää" samaan asiaan liittyvää keskustelua monelle alueelle.
Aloitin tuollaisen http://www.viheraho.info/index.php/topic,2559.0.html ja nostin sen pysyvästi pinnalle. Katsotaan tosiaan jonkin aikaa, että mitä siihen kertyy ja mietitään sitten eteenpäin. Ja mielipiteitä tosiaan saa esittää suuntaan tai toiseen.

Mitä vaihto-osioon tulee, niin sitä voidaan ajatella, jos se koetaan oikeasti tarpeelliseksi. Tosin nykyiselläänkin noita ryhmiä on otetaan vastaan, lahjoitetaan, ostetaan ja myydään. Eli vaihtoilmoituksia voisi ehkä ajatella V: jotakin johonkin muodossa vaikkapa myydään-osioon.
Mutta mielipiteitä tästäkin, niin mietitään lisää.

Kaikilla noilla viidellä em alueella näytti olevan postauksien määrä sellainen, että ensimmäiselle sivulle mahtuu noin kuukausi. Eli ihan nopeasti ei asia niissä ainakaan huku.

Eeeeedittiä... typotys iskemys makemus...

katsellaan ja jos kysyntää riittää ni sitten tehdään tuolle oma alue ja siirretään tuonne tulevat sitten sinne.
tulevaisuus on siis käyttäjien käsissä nyt.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

mappe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 154
  • Karma: +0/-0
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #8 : Tammikuu 16, 2009, 23:04:30 ip »
Kannatetaan vaihtopalstaa!  ;)

pave

  • Vieras
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2009, 23:13:04 ip »
EN S kannata ???

bonus

  • Vieras
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #10 : Tammikuu 16, 2009, 23:17:53 ip »

pave

  • Vieras
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2009, 23:25:57 ip »
EN S kannata ???
kui es?

täällä on otettu kantaa riittävästi,... yritin kerran myydä 1000penaIII.n -oli jo tappamassa mua -vetämässä pesäpallomailalla ja ties mitä muuta kivaa `siitä´ seurasikaan ... kuinka `mä´ sitten voisin vaihdella `kamojani´ vaikka niinkin haluaisin,... 8)  (sitä muuten olisi ja paljon, mikä ei ole yhteistyökumppaneilta)...

tzoukkia osin,... mut jotenkin vaan vit... joo!

bonus

  • Vieras
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2009, 23:35:27 ip »
ahaa..ihmiset on joskus kummallisia.harmi että joku on tehny tommosta,lähtis varmasti paljon tarpeellista tarvittijoille.

pave

  • Vieras
Vs: vaihtopalsta?
« Vastaus #13 : Tammikuu 16, 2009, 23:58:29 ip »
ahaa..ihmiset on joskus kummallisia.harmi että joku on tehny tommosta,lähtis varmasti paljon tarpeellista tarvittijoille.

Sekään nyt ole minun kädessäni,.. tuleeko vaihtopalsta tai EI,... Make ja Pasihan sen -mulla mitään sanomista `hierarkia´ -voima ei riitä -paitsi poistamaan.

Tzoukkina ennemminkin -mut silleen se menee, ei voi osallistua kuin `heittoihin´ -siis, tähän,.. et joku edes ymm. "olis kamaa" mut ei pääse hyödyntämään kaikkia (et katsotaan mitä miehet on mieltä -kuka sitä sitten `siivoaa ja päivittelee´ (?)  8)

... houkutelkaa - lahjokaa (tehkää kaikkenne)! ;D