On se kummallista että kuluttaja tässä tapauksessa on elisan mielestä se alkuperäinen liittymän omistaja.
no katsellaanpas sitten loppuun asti sitten tämäkin asia.
eilen laittelin mailia ja elisan lakimies kehoitti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
ei voi muuta sanoa ku että ei hyvää päivää tässä asiassa.
sonera tekee samoin sitä en tiedä mitä dna tekee.
Katsele kuuntele ja nauti....
http://viheraho.com/elisa/ficora.mp3 http://viheraho.com/elisa/elisa_asiakaspalvelu.mp3Ja asiontia elisan myymälässä tänään:
http://www.youtube.com/watch?v=5FIdXe5jfx4"Esto on kuluttajan pyynnöstä purettava maksutta liittymäsopimuksen päättyessä, kuitenkin viimeistään kahden vuoden kuluttua liittymäsopimuksen tekemisestä."
-Viestintämarkkinalaki 23.5.2003/393
70 § (20.1.2006/26)
Kytkykauppa
----- Original Message -----
From: "Puranen Satu" <satu.puranen@elisa.fi>
To: <pasi@viheraho.com>
Sent: Friday, January 09, 2009 1:26 PM
Subject: SIM-lukituksen purku
Hei,
sain selvitettäväksi pyyntönne purkaa Nokian 6280 -puhelimen, jonka imeikoodi on 352264010637755, SIM-lukitus. Voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme asian hoitamiseksi. Asiakaspalvelumme numero on 050 950 500 tai sähköpostia voi lähettää oheisen linkin kautta
http://www.elisa.fi/yhteydenotto/Puramme puhelimen SIM-lukituksen, mikäli sopimus on päättynyt.
Ystävällisin terveisin
Satu Puranen
_____________________
Satu Puranen
Lakimies
Elisa Oyj
puh: 010 262 5627
fax: 010 262 2699
GSM: 050 567 2499
e-mail: satu.puranen@elisa.fi