PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lahjoituksista  (Luettu 12896 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #7 : Tammikuu 08, 2009, 09:54:09 ap »
Esitin vain ajatuksia ja päätelmiä, jotka ovat täysin minun omia havaintoja radiosta kuultuna. En siis mitään faktoja. Vaikka olenkin täysin sivullinen radion toiminnasta ja tekniikasta, tiedän tekniikasta jonkin verran ja avasin suuni.

Muistan ihan varmasti radiosta kuulleeni, että oli puhelu tekniikan henkilön kanssa, missä keskusteltiin, että jokin rele menee kaistasta tukkoon ja siirryttiin 64kbit puolitukseen. Olen sitten varmaankin kuullut väärin, muistan väärin tai näin unta.

Näyttää siltä, että liian avoimesti ja suoraan ei täällä saa asioista kirjoittaa. Pitää siis sulkea suuni. Ja kenties radiokin.

Saa toki kirjottaa mut tästähän ei tehdä paskanjauhanta kenttää.

mutta tässä vaiheessa erinäisiä asiotakun on kesken noita aiheita ei keskustella täällä.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2009, 09:57:59 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

flux

  • Vieras
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #8 : Tammikuu 08, 2009, 10:03:22 ap »
Anteeksi, ddos lienee kipeä asia, lisäksi ddossissa lienee keskusteltu saatanasti ja riittävästi muilla osastoilla, en ole lukenut. Tuli vain mieleeni asiayhteys, kun vertasin, että muutama adsl-katko on häviävän pieni verrattuna ddos- ja muihin ongelmiin. Vara adsl yhteys on kuitenkin huomattava taloudellinen kulu, joka on vain radion piikkiin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #9 : Tammikuu 08, 2009, 10:08:40 ap »
Anteeksi, ddos lienee kipeä asia, lisäksi ddossissa lienee keskusteltu saatanasti ja riittävästi muilla osastoilla, en ole lukenut. Tuli vain mieleeni asiayhteys, kun vertasin, että muutama adsl-katko on häviävän pieni verrattuna ddos- ja muihin ongelmiin. Vara adsl yhteys on kuitenkin huomattava taloudellinen kulu, joka on vain radion piikkiin.

huomattava kulu? adsl = 23.50 euroa teosto gramex = yli 100 euroa
alkaa jauhamaan ympyrää tämä keskustelu.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

flux

  • Vieras
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #10 : Tammikuu 08, 2009, 10:16:57 ap »
23.50 eur / kk mielestäni huomattava kulu, jonka voisi jättää poiskin. Suunnilleen saman summan (20 eur) kerroit pistäneesi viime kuussa omasta pussista. Eikö sekään ole huomattava summa?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #11 : Tammikuu 08, 2009, 10:21:21 ap »
23.50 eur / kk mielestäni huomattava kulu, jonka voisi jättää poiskin. Suunnilleen saman summan (20 eur) kerroit pistäneesi viime kuussa omasta pussista. Eikö sekään ole huomattava summa?

on ja ei.mut näillä mennään.
osaltani asian käsittely on nyt loppu.

jos ei kelpaa ni sit ei kelpaa mutta tosiaan näillä eväillä mennään.
varayhteys on välttämätön piste.
kun et tiedä esim muista yhteyksistämme ni tuolta se saattaa tuntua.
nyt tosiaan tästä aiheesta keskustelu osaltasi loppuu toivottavasti tähän.
meillä koitetaan pitää jonkinlaista laatua yllä.
eli hyvää talven jatkoa fluxille.....
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2009, 10:24:16 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

flux

  • Vieras
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #12 : Tammikuu 08, 2009, 10:29:24 ap »
Ymmärrän toki, että periaatteista ei tingitä. Sähköt on varmennettu ilman taloudellisia kuluja, miksi jättää adsl-pullonkaula. Rahasta on kuitenkin huutava pula, eikä vara-adsl puute heikennä oleellisesti radion laatua. Tuskin muilla juontajilla kuin Pasilla on varmennetty sähkö ja internetyhteys.

Säännöllisen tiheät lähetykset on kuitenkin kivempaa, eikä se että lähetyksiä harvennetaan sen takia, että rahat ei riitä. Lisätään (ja vähennetään) radioon ominaisuuksia rahatilanteen mukaan. Pakollisista menoista, kuten gramex, viina yms, ei voi tinkiä  ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2009, 10:37:50 ap kirjoittanut flux »

pave

  • Vieras
Vs: Lahjoituksista
« Vastaus #13 : Tammikuu 08, 2009, 14:15:16 ip »
Radioon liittyvä LAILLINEN toiminta  perustuu lahjoituksiin ja  P A S I N   O M I I N   S I J O I T U K S I I N,...

minä annan ja lahjoitan Pasin toimiin (oli se sitten radio, mersu tai sisuviina) mutta jos siitä heitellään dokumenttia johonkin vitun julkiseenlistaan tai -lappuun niin

                                                               LAHJOITUKSENI loppui today "JA PISTE"!!

Annan sen mitä ITSE HALUAN -ja haluan että se ei kuulu kenellekään muulle, oli se sitten 5€, 10€ tai 100€ ja vaikka 3x kk...


Jokainen tehkööt OMISTA LAHJOITUKSISTAAN VAIKKA TV-uutisen,...