PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.  (Luettu 6206 kertaa)

Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
  • Karma: +0/-0
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.
« : Syyskuu 10, 2007, 13:30:09 ip »
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Ei toimi jostain syystä joka kerta kun kirjautuu sisään  ??? missä vika  ???  :'(

djmake

  • Vieras
Vs: Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.
« Vastaus #1 : Syyskuu 11, 2007, 00:59:14 ap »
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Ei toimi jostain syystä joka kerta kun kirjautuu sisään  ??? missä vika  ???  :'(

Itse olen tuota testaillut ja ihan mukavasti on toiminut. Enkä ole muilta ainakaan vielä kuullut palautetta toimimattomuudesta.
Mutta jos muillakin on ongelmia asian kanssa, niin pitää tutkia.

Olisiko omassa tapauksessasi kyse siitä, että olet itse (tai joku ohjelma) siivonnut selaimen keksit? Foorumi tallentaa niihin tuon edellisen käynnin ajankohdan.
Mitenkä muuten... Oletko laittanut merkille, että miten tuossakohtaa muuten postaukset näkyvät? Näkyivätkö kaikki luettuna vai lukemattomina vai jotakin muuta?

Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
  • Karma: +0/-0
Vs: Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit.
« Vastaus #2 : Syyskuu 11, 2007, 19:08:06 ip »
Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit. Ei toimi jostain syystä joka kerta kun kirjautuu sisään  ??? missä vika  ???  :'(

Itse olen tuota testaillut ja ihan mukavasti on toiminut. Enkä ole muilta ainakaan vielä kuullut palautetta toimimattomuudesta.
Mutta jos muillakin on ongelmia asian kanssa, niin pitää tutkia.

Olisiko omassa tapauksessasi kyse siitä, että olet itse (tai joku ohjelma) siivonnut selaimen keksit? Foorumi tallentaa niihin tuon edellisen käynnin ajankohdan.
Mitenkä muuten... Oletko laittanut merkille, että miten tuossakohtaa muuten postaukset näkyvät? Näkyivätkö kaikki luettuna vai lukemattomina vai jotakin muuta?

Käytän toista samanlaista foorumia ( www.kalisconcept.com/forum )ja siellä ei ole mitään ongelmia tuon kanssa ollut. Viestit näkyy lukemattomina mutta niitä ei näy kuin harva se kerta tuolla näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetuissa viesteissä  :o