PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion puhelut lähetykseen?  (Luettu 17200 kertaa)

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #14 : Tammikuu 07, 2009, 15:03:54 ip »
Vittuiletteko te mulle?

No, ei helv... mut jos oikeesti käyt vaikka kirjastossa ja otat "alaa käsittelevää kirjallisuutta" -tzekkaat sieltä  8)
 -radio
 -hifi
 -elektroniikkaa

 tms.,.. jossa asiaa käsitellään "termein" ja vaikka neuvotaan ko. asiassa (tiedän että tuota kirjallisuutta on) meinaan itse olen opiskellut ja "joutunut" ostamaan ko. kirjallisuutta).

Omiani en lainaille -mut kirjastoon.... tietysti otat huomioon, ettei sieltä löydy hakusanalla ko. aihe, vaan joudut säätämään "opittua" asiaa ...
 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2009, 15:08:46 ip kirjoittanut pave »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15061
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #15 : Tammikuu 07, 2009, 18:45:49 ip »
Niin ja umpikela vai avokela? Abu Garcia Ambassadeur on vissiin aika hyvä.

Anssi Kela....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #16 : Tammikuu 07, 2009, 18:53:31 ip »
Niin ja umpikela vai avokela? Abu Garcia Ambassadeur on vissiin aika hyvä.

Anssi Kela....

V A I   A N S S I U M P I K E L A   ;D

Touho

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 193
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #17 : Tammikuu 07, 2009, 18:55:16 ip »
Ette siis viitsi auttaa?

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #18 : Tammikuu 07, 2009, 19:10:07 ip »
Ette siis viitsi auttaa?


Nooh,... eikö tuossa LUE selvästi,...

Lainaus
No, ei helv... mut jos oikeesti käyt vaikka kirjastossa ja otat "alaa käsittelevää kirjallisuutta" -tzekkaat sieltä  8)
 -radio
 -hifi
 -elektroniikkaa

 tms.,.. jossa asiaa käsitellään "termein" ja vaikka neuvotaan ko. asiassa (tiedän että tuota kirjallisuutta on) meinaan itse olen opiskellut ja "joutunut" ostamaan ko. kirjallisuutta).

Omiani en lainaille -mut kirjastoon.... tietysti otat huomioon, ettei sieltä löydy hakusanalla ko. aihe, vaan joudut säätämään "opittua" asiaa ...

Eppu74

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 204
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #19 : Tammikuu 07, 2009, 21:33:27 ip »
Osaisko Pave nimetä tarkasti mistä kirjoista Touhon kannattaisi aloittaa? Vaikka kolmen kirjan tarkat nimet, kirjoittajat ja kustantajat?

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradion puhelut lähetykseen?
« Vastaus #20 : Tammikuu 07, 2009, 21:57:53 ip »
Osaisko Pave nimetä tarkasti mistä kirjoista Touhon kannattaisi aloittaa? Vaikka kolmen kirjan tarkat nimet, kirjoittajat ja kustantajat?

Omat kirjat naftaliinissa,... ja varmaan alimmaisissa laatikoissa säilytyskomerossa,... mutta äänipuolen radio-hifi, jotain elektroniikka kirjallisuutta (esim. missä "opetetaan" vaikka rakentamaan jotain laitteita),... Enhän mä enää tuollaisia muista, olin -70 luvulla vuosia teatterissä tekniikanpuolella hoitamassa ääni- ja valopuolta,... opiskelin "tiesmilloin" tietotekniikkaa!

Kirjallisuutta vaan käteen -takakannessa on "useimmiten" lähdekirjallisuudesta luettelo,... vähän täytyy osata lontootakin... (enkä ole sen kummemmin tutustunut Pasinkaan pöytään -katsonut miten se sen on toteuttanut)! Ei se nyt hirveejuttu ole -jos vielä ymmärtää edes alkeita radio-TV-puhelin tekniikasta,...

Googlettamallakin löytyy  ;D ;D ;D   Radiotekniikka sivuja

Tuollakin jotain tekniikasta... +muusta...

Hifi-tekniikka : [hifi-laitteiden rakentamisopas]

ym ym...  ;D ;D ;D Kyllä se siintä, jos tosissaan "jotain haluaa"...

JA HEI,.. kaikki on itestä kii,... jos mä halusin oppia jotain, niin purkasin sen ja kokosin,... luin manuaalejakin "joskus" ja jos pamahti, niin dyykattiin varaosia...

(joka piuhalle löytyy paikka, vaikka putkiradiossa niitä putkia tuppasikin jäämään yli,.. mut toimi silti)  :P :P


« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2009, 22:01:52 ip kirjoittanut pave »