PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa  (Luettu 18584 kertaa)

jade

  • Vieras
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2008, 20:54:12 ip »
tovon että pasi lukee myös nämä en ala riittelee moisesta asiasta kuhan kerroin vaan mielipiteeni

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15053
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #15 : Joulukuu 28, 2008, 21:00:57 ip »
tovon että pasi lukee myös nämä en ala riittelee moisesta asiasta kuhan kerroin vaan mielipiteeni

tästä lähtien monipersoona tyypit pistetään sit pihalle.yksi tunnus per käyttäjä riittänee?

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

SahuriX

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 631
  • Karma: +0/-0
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #16 : Joulukuu 28, 2008, 21:02:15 ip »
kannatetaan

pave

  • Vieras
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #17 : Joulukuu 28, 2008, 21:23:05 ip »
kannatetaan

jooh,.. noinhan tuo on!! Jos ei oo tyytyväinen,.. niin hätäseehän tuohon voi pistää noita vrk.sia vaik kuinka ja monta,.. -ois nyt vaan ollut tyytyväinen kun pääs samointein rekkaamaan uudella nickillä sisään -mut meni heittää kommenttii välittömästi ... elikkäs tuohan on otettava vittuiluna...

(varmaankin kaikki "siniset ukot" ainekin sai YV.tä -meinaan mulle tuli toi edellä esitetty teksti,...) -vai että syrjintää,... ja PRKL... ! 

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15053
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #18 : Joulukuu 28, 2008, 21:28:58 ip »
kannatetaan

jooh,.. noinhan tuo on!! Jos ei oo tyytyväinen,.. niin hätäseehän tuohon voi pistää noita vrk.sia vaik kuinka ja monta,.. -ois nyt vaan ollut tyytyväinen kun pääs samointein rekkaamaan uudella nickillä sisään -mut meni heittää kommenttii välittömästi ... elikkäs tuohan on otettava vittuiluna...

(varmaankin kaikki "siniset ukot" ainekin sai YV.tä -meinaan mulle tuli toi edellä esitetty teksti,...) -vai että syrjintää,... ja PRKL... ! 

tuli ja bannasin
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

djmake

  • Vieras
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #19 : Joulukuu 29, 2008, 15:11:30 ip »
Eipä tullut onneksi mulle...
Mutta vastaisuudessa syrjin kyllä edelleen entiseen tapaan. Tämä EI ole sellainen foorumi, jossa ihan kaikki olisi sallittua. Herkästi ei ulos laiteta, mutta aiheesta varmasti. Siihen ei auta lakitekstin tai minkään muunkaan pasteaminen. Jos lähdettäisiin täydellisen vapauden tielle, niin täällä ei kohta olisi mitään muuta, kun mainoksia, rasismia, solvauksia jne. Ja ellei niitä siivota, niin foorumi olisi hyvin pian viranomaisten silmissä ja seuraavaksi laadittaisiinkin sitten selvityksiä, että miksei siivottu.

Eli säännöt ovat juuri ne, mitkä ylläpito kokee asiallisiksi = asiallinen käytös on suotavaa.

huutomerkki

  • Vieras
Vs: sori kun taas itken mutta on vielä sanottavaa
« Vastaus #20 : Joulukuu 29, 2008, 20:31:15 ip »


piti vittuilla