PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Makasamme monesti tietämättämme puheluista ylimääräisiä centtejä?  (Luettu 7392 kertaa)

Eki

  • Vieras
010, 020, 030 ja 075 alkuisiin numeroihin soittaminen kännykällä tekee noin 30.00 centtiä jokaiselta minuutilta jo normaali kännymaksun lisäksi, jos muuttaa markoiksi nuo centit niin tajuaa paremmin että 10:n minuutin puhelu noihin palvelunumeroihin maksaa itseasiassa jo 18.00mk, sama juttu kun soittaa taxin palvelukeskuksen kautta, niin jo se taxin soittaminen maksaa "maltaita", minua nämä vi*uttaa enempi kuin jostain digilähetyksistä jauhaminen! Muita muutaman kymmenen centin välistävetäjät eivät näy vaivaavan lainkaan, jos ajattelee minkälaisia summia vuodessa kerätään jollain palvelunumeroilla, on se todella mahtava luku ainakin valtakunnallisesti, itsellä esto kaikkiin näihin rahastus numeroihin! ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2007, 09:09:34 ap kirjoittanut Eki »

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Kaikki noi 0- alkuiset numerot on nykyään epäilyttäviä. Olikos niin, että 0800 on vielä varmasti ilmainen? Nordea on kans nykyään 0200..

kieran

  • Member
  • *
  • Viestejä: 49
  • Karma: +0/-0
Kaikki noi 0- alkuiset numerot on nykyään epäilyttäviä. Olikos niin, että 0800 on vielä varmasti ilmainen? Nordea on kans nykyään 0200..

0800 on ilmainen

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Missä muuten on skootterivakuutus nykyään edullisin? Pösö. Pitäis olla se paras..

Eki

  • Vieras
Missä muuten on skootterivakuutus nykyään edullisin? Pösö. Pitäis olla se paras..
Veritaksella huomattavasti edullisempi kuin millään muulla vakuutusyhtiöllä! :) Mulla on tuo Helkama pösön kopio, Pösön tai Yamahan ostaisin mikäli olisi laittaisin niinkin huomattavat summat mopoon kiinni kuin 2500-3500€:a, nyt selvisi 1500€:lla  todella hyvin on pelittänyt, ajettu noin 2:ssa kuukaudessa 9500km, huollot tehty itse eikä ole ollut vielä pienintäkään häikkää vaikka on ajettu noin 1000km kaasu pohjassa noilla viidellä karjalan reissuilla yhteensä, kulkee tehtaan jäljiltä 75-80km/h (liian tehokas kaasari, mikä vaihdettiin Falmekilla tehottomampiin jo alkuvaiheessa, kuitenkin muutamia skoottereita tyyppikilpineen päivineen pääsi markkinoille, kuten omanikin, elikä laillinen niin kauan kuin ei ylitä rakenteellista tai tiekohtaisia nopeuksia (30 ja 40km/h)! ::)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2007, 12:35:22 ip kirjoittanut Eki »

Squirrel

  • Vieras
Itse teen useinmiten siten,. että katson www-sivuilta suoran numeron, jos ei ole niin lähetän maililla joko soittopyynnön tai puhelinnumerotiedustelun.

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
59 km/h mittari näyttää.. Vakuutus Turvasta kun siellä on kaikki perheen vakuutukset.  ;)