PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kävinpäs eilen lääkärissä.....  (Luettu 39083 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« : Syyskuu 06, 2007, 23:13:14 ip »
No kaikkihan lienee tietää että minulla on kihti.
No siihen on toki lääkityksensä mutta mutta...Lääke aiheutti allergisen reaktion.
korvaavaa lääkitystä ei ole olemassa.

Kihtihän vaatii erikoisruokavaliota mutta ei noilla soskun rahoilla ole kovin erikoisiin varaa.
Valitettavasti.

Nyt kun tämä tilanne meni tähän että ainut lääke joka tuohon auttaa tekee minulle allergisen reaktion joka lääkärin mukaan saattaa viedä hengenkin jos tulehdus ja ärsytys oikein pahaksi tulee niin lääke piti lopetta.

nyt sitten jää ainoaksi vaihtoehdoksi ruokavalion muutos johon ei oiken ole rahaa ja samalla lääkäri pisti minut laihdutuskuurille.
Nyt ainoa hoitokeino on sitten kuulema painon pudotus ja myös ruokavalio mihin ei oikein ole varaa.
No kananmunia ja näkkäriä kait sitten pelkästään aletaan syömään.Niitä saa syödä.....
Saas nähdä miten pää ja hermot tän leikin kestää.

Olen yrittänyt soskusta kysellä josko saisi harkinnanvaraista hivenen lisää mutta sitä ei lirise.
Kyselin että miten tämä lääkehoito ja mahdolliset sairaalakäynnit voi olla harvempaa ni sanottiin että niin se vain on.
Ei voi mitään.
Tilanne on se että sairaala keikkoja lienee tiedossa ja lääkkeitä tulee varmasti jossain välissä taas lisää mutt ei voi mitään.
pitäisi olla lottovoittaja että täällä vitun suomisofietfinlandiassa tulisi edes kohtalaisesti toimeen.


Mutta nyt katsellaan miten tästä eteenpäin ja niinpoispäin.

Kaippa se sitten lääkkeillä on halvempaa vaivat hoidella pois?






Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2007, 23:40:21 ip »
Eikun virittämään omaa pientä kasvimaata takapihalle, kanala vaatekomeroon yms.. lannoitteet kasvimaalle tulis omastatakaa ja jo vain kasvais iloiseen vaikkapa Super-skunk..  ;)


Vaan tottapuhuen v*ttumaisia tuollaiset sairaudet.. meikänkin pitäis olla hyvin tarkka ruokavalion suhteen kun on sepelvaltimotauti ja yksi sydäninfarktikin koettu(32V iässä), mut se on aina vähän kuin jaksaa ja kehtaa.. ei täältä muutkaan oo hengissä selvinny ikuisesti, niin mitäpä minäkään yrittämään.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2007, 23:43:20 ip kirjoittanut myrkky »
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2007, 23:48:11 ip »
Eikun virittämään omaa pientä kasvimaata takapihalle, kanala vaatekomeroon yms.. lannoitteet kasvimaalle tulis omastatakaa ja jo vain kasvais iloiseen vaikkapa Super-skunk..  ;)


Vaan tottapuhuen v*ttumaisia tuollaiset sairaudet.. meikänkin pitäis olla hyvin tarkka ruokavalion suhteen kun on sepelvaltimotauti ja yksi sydäninfarktikin koettu(32V iässä), mut se on aina vähän kuin jaksaa ja kehtaa.. ei täältä muutkaan oo hengissä selvinny ikuisesti, niin mitäpä minäkään yrittämään.

Joo pumppu kohtausta mulla ei vielä ole ollutkaan.
Kihdin takia kun olin sairaalassa niin siinä "vanhukset" kertoi noista jutuista .
Kun niille kerroin oireista ni nää sano suoraan et se on kihti ja lääkärit vielä odotteli testien tuloksia ja kihtihän se.
Paska tauti on kihtikin.Tulee oikein kunnolla nivelet kipeäksi kun se kohtaus tulee.
Ei pääse edes kävelemään kun sattuu niin paljon ja nyt kun ei edes lääkitystä voi käyttää siihen ni voipi mennä mielenkiintoiseksi tämä elämä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2007, 23:56:09 ip »
Eikä kivut lähde alkoholillakaan  >:(, varsinkaan mallasjuomalla.
Onks toi painonpudotuslääke peruskorvattava, on muuten helvetin kallis. Ei ole halpaa sairastella.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #4 : Syyskuu 07, 2007, 00:32:56 ap »
Eikä kivut lähde alkoholillakaan  >:(, varsinkaan mallasjuomalla.
Onks toi painonpudotuslääke peruskorvattava, on muuten helvetin kallis. Ei ole halpaa sairastella.

No sehän tässä toisaalta onkin niin huvittavaa että kela ja toimeentulotuki korvaa nuo mutta sitä erikoisruokavaliota ei.
Siitä ruokarahan puutteesta on osittain johtuvaa tuokin että nyt noita kalliita lääkkeitä joudutaan käyttämään.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #5 : Syyskuu 07, 2007, 00:44:59 ap »
Onneks kuitenkin noi nappulat korvataan.
Muutenhan ruokavalo kihdin hoidossa pitäis olla aika perusterveellistä ruokaa ja sehän se aina maksaakin (vihannekset, hedelmät jne.)

Sun täytynee siirtyä herkullisten lihapatojen ääreltä kaurapuuro-linjalle ;)

Toivotaan, että kunto paranee.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kävinpäs eilen lääkärissä.....
« Vastaus #6 : Syyskuu 07, 2007, 07:25:28 ap »
Kihtihän vaatii erikoisruokavaliota mutta ei noilla soskun rahoilla ole kovin erikoisiin varaa.
Valitettavasti.

Minkälaista ruokavaliota muuten tarkalleen ottaen vaatii?