PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: DNA:n Laskutus kusee ja huolella!  (Luettu 6272 kertaa)

vph84

  • Vieras
DNA:n Laskutus kusee ja huolella!
« : Joulukuu 18, 2008, 13:38:39 ip »
Elikkäs sain tossa noin kuukaus takaperin dna:lta laskun jonka summan nähdessäni meinas pudota silmät päästä :o.Lasku oli 164 €.totesin heti että tää ei voi pitää paikkaansa.Tutkin laskuerittelyä tarkemmin ja rupesin ihmettelemään outoja datasiirto maksuja joita oli yli 80€ edestä,vaikka ks, palveluita en ainakaan omasta mielestäni ole kertaakaan käyttänyt.Soittelin sitten sinne laskutukseen jossa asia luvattin tarkistaa.Seuraavana päivänä sain dna:lta puhelun jossa sanottiin että lasku on aivan oiken ja minulle luvattiin vielä lähettää erittely niistä datasiirto hommista,eli millon olen niitä palveluita käyttänyt.Vieläkään ei ole erittelyä tosin tullut vaikka lupasivat parissa päivässä toimittaa. :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2008, 13:44:42 ip kirjoittanut vph84 »

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA:n Laskutus kusee ja huolella!
« Vastaus #1 : Joulukuu 18, 2008, 18:09:34 ip »
Elikkäs sain tossa noin kuukaus takaperin dna:lta laskun jonka summan nähdessäni meinas pudota silmät päästä :o.Lasku oli 164 €.totesin heti että tää ei voi pitää paikkaansa.Tutkin laskuerittelyä tarkemmin ja rupesin ihmettelemään outoja datasiirto maksuja joita oli yli 80€ edestä,vaikka ks, palveluita en ainakaan omasta mielestäni ole kertaakaan käyttänyt.Soittelin sitten sinne laskutukseen jossa asia luvattin tarkistaa.Seuraavana päivänä sain dna:lta puhelun jossa sanottiin että lasku on aivan oiken ja minulle luvattiin vielä lähettää erittely niistä datasiirto hommista,eli millon olen niitä palveluita käyttänyt.Vieläkään ei ole erittelyä tosin tullut vaikka lupasivat parissa päivässä toimittaa. :)
Miulla laskutus iha kunnossa ei ongelmia... ::) ???

john1990

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA:n Laskutus kusee ja huolella!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2010, 01:05:32 ap »
;ä sain dnalt 3600 euron laskun

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA:n Laskutus kusee ja huolella!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 24, 2010, 08:58:05 ap »
Itelle tuli tässä kuussa 29 euron laskut...
On ollut isompiakin laskuja kuten 35 euroa...
Mutta hyvä että tämän verran vaan tuli tässä kuussa..
periksi ei anneta!!!!!