PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: DNA Finland palvelee.....  (Luettu 34337 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2008, 13:26:19 ip »
Eurosport ja Eurosport 2 -kanavien jakelu päättyy DNA:n kaapelitelevisioverkossa.

http://www.dna.fi/DNA-konserni/Media/Tiedotteet/Sivut/MuutoksiaDNAnkanavatarjontaankaapelissa.aspx

Paskaahan tuo on.
Onneksi tuo näkyy taivaalta vielä ja jopa analogisena.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #8 : Joulukuu 16, 2008, 19:56:49 ip »
Mulla oli soneralla 3 kännykkäliittymää ja bitti ja olin ollu asiakkaana tietty jo nmt. ajoista...

 Sain sellasen kultatason asiakaskortin jolla sai kaikkia mukavia etuja sekä sonera lupasi maksaa minulle valitsemaani lehteä jonkun pikkupätkän...

 no sitten... ensinnäkin sillä kortilla ei saanut mitään sellasta joka olis mua hyödyttäny pätkääkään, saatika paikkoja joissa sitä etua olis voinu hyödyntää ei ollu täällä landella missään lähellä...

 Sitten se lehti... niiin olihan siinä lopulta viisi lehteä josta valita... oikeenkin mielenkiintosia lehtiä joku sisustuslehti ja a vot akka tjsp ja kodin kuvakehti ja ja kaikkea vitun hienoa... no jo pikkasen kyrpiintyneenä uusille asiakkaille jaettavista ilmasista puheluista ja ministereoista yms. lahjoista aattelin että tilaan sitten vaikka kiussallani jonkun lehden... no mulle sitten tuli kodin kuvalehteä kaks numeroa ja LASKU kestotilauksesta... josta sitten soittelin soneran aspaan viimesen puhelun ja sanoin että miks vitussa mullen laskua laittatte ilamsista lehdist jne...

 No sitten kun olion jo vaihtanut laajakaistani paikalliselle puhelinlaitokselle ja liittymäni jakanut Elisan ja DNA:n kesken mulle tulee soneralta puhelua että miksi minä kultatason asiakas sitten lähdin pois soneralta...

 ja jonkun viikon päästä tulee perintätoimistosta kirje maksamattomasta kodinkuvalehdestä...

  ETTÄ ei yksin dna tee ilkeitä asiakkaileen...



dNA KYLLÄ TULEE VIELÄ muistamaan tämän mut kait se on panu lehden hoivoon tuokin numero tuosta siirreltävä.en mä ala kylä tolla paskalafkalle makselemaan enää noita maksuja.
sitä paitsi täällä nurkassa se ei edes toimi.
kentät on alhaalla.
lehden bitti kulkee muuten täälläkin mut silläkään ei ole tosin mitään halpaa tarjolla..
pitänee siirtyä kokonaan nettiin puhelemaan.
Minulla on dna Ilona kännykkä liittymä,ei oo mitää ongelmia ollu ::) :).Ottaisin dna internet liittymän,mut ei oo viel täällä...Sonera internet laajakaista on oltava.

Lahdessa DNA laajakaista on kyllä ihan perseestä.Katkoo ja pätkii ja vika ei ole asiakkaan laitteissa.
Tekevät yhteistyötä TDCSONG :N KANSSA:
se selittää nimittäin paljon............
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

tinde75

  • Member
  • *
  • Viestejä: 43
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #9 : Joulukuu 17, 2008, 18:55:07 ip »
Juu,mullakin on tuo DNA:n kännykkäliittymä ja ei mulla ole kyllä mitään valittamista,hyvin on toiminu, toisin,ku SONERA,joka oli joka suhteessa ihan paskaa...

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #10 : Joulukuu 17, 2008, 19:59:59 ip »
Juu,mullakin on tuo DNA:n kännykkäliittymä ja ei mulla ole kyllä mitään valittamista,hyvin on toiminu, toisin,ku SONERA,joka oli joka suhteessa ihan paskaa...

mulla toimii sonera erinomaisesti ei valittamista, alusta lähtien ollu vain sonera ei mitään muuta  liittymää.

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #11 : Joulukuu 19, 2008, 19:13:07 ip »
Juu,mullakin on tuo DNA:n kännykkäliittymä ja ei mulla ole kyllä mitään valittamista,hyvin on toiminu, toisin,ku SONERA,joka oli joka suhteessa ihan paskaa...

mulla toimii sonera erinomaisesti ei valittamista, alusta lähtien ollu vain sonera ei mitään muuta  liittymää.
Ei kyl aina sonera toimi,joskus ei pääse milää internetii... >:( ???;Miulla ei käy dna.Heti otan dna internetyhteyden,kun se on mahdollista.

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #12 : Joulukuu 21, 2008, 19:06:25 ip »
Juu,mullakin on tuo DNA:n kännykkäliittymä ja ei mulla ole kyllä mitään valittamista,hyvin on toiminu, toisin,ku SONERA,joka oli joka suhteessa ihan paskaa...

mulla toimii sonera erinomaisesti ei valittamista, alusta lähtien ollu vain sonera ei mitään muuta  liittymää.
Ei kyl aina sonera toimi,joskus ei pääse milää internetii... >:( ???;Miulla ei käy dna.Heti otan dna internetyhteyden,kun se on mahdollista.

tarkoitin kyllä puhelin liittymästä en mistään,soneran netti liittymästä.
ite käytän dna nettiin.

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #13 : Joulukuu 21, 2008, 21:25:26 ip »
Juu,mullakin on tuo DNA:n kännykkäliittymä ja ei mulla ole kyllä mitään valittamista,hyvin on toiminu, toisin,ku SONERA,joka oli joka suhteessa ihan paskaa...

mulla toimii sonera erinomaisesti ei valittamista, alusta lähtien ollu vain sonera ei mitään muuta  liittymää.
Ei kyl aina sonera toimi,joskus ei pääse milää internetii... >:( ???;Miulla ei käy dna.Heti otan dna internetyhteyden,kun se on mahdollista.

tarkoitin kyllä puhelin liittymästä en mistään,soneran netti liittymästä.
ite käytän dna nettiin.
juu,miul on dna puhelinliittymä ja toimii hyvin,ei mitään ongelmia oo ollu.Laskutus toimii..