PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: DNA Finland palvelee.....  (Luettu 34448 kertaa)

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #42 : Elokuu 06, 2009, 19:56:50 ip »
Itse olen ainakin tyytväinen ollut tähän dna:n kännykkä liittymään kaikki toimii kuin unelma. Eli ei ole ollut ongelmia ja halvempi ainakin on kuin sonera kun se oli joskus.

Mie oon kans tyytyväinen Dna Ilona-liittymään.Toimii ihan hyvin :)Soneran liittymän vaihdoin pari vuotta sitten,Sonera on todella kallis.

Hankkija

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #43 : Kesäkuu 18, 2010, 13:13:18 ip »
Arvonlisäveromuutos 1.7.2010
ARVONLISÄVEROMUUTOKSESTA JOHTUVAT MUUTOKSET LASKUSSASI
Hyvä asiakkaamme

Eduskunnan päätöksellä Suomessa myytävistä tuotteista ja palveluista perittävä 22 prosentin arvonlisävero nousee 23 prosenttiin 1.7.2010. Veronkorotus koskee myös DNA:n tuotteita ja palveluita.

Muutokset laskussa

Laskuissa, joissa veloitetaan liittymän käyttöä kesä-heinäkuun ajalta, on poikkeuksellisesti molemmat arvon-lisäveroprosentit: kesäkuussa tapahtuva liittymän käyttö veloitetaan 22 prosentin arvonlisäverolla, heinäkuun alusta alkaen liittymän käyttö veloitetaan 23 prosentin arvonlisäverolla.

Esimerkki: Jos puheluiden veloitusaikaväli on 15. päivä - seuraavan kuun 14. päivä, niin ajalta 15. kesäkuuta - 14. heinäkuuta 2010 kertyvässä laskussa puhelut eritellään arvonlisäveromuutoksen vuoksi poikkeuksellisesti ennen 1.7. ja siitä alkaen tehtyihin. Ennen heinäkuun alkua soitetut puhelut ja lähetetyt viestit veloitetaan 22 % veron mukaan ja heinäkuusta alkaen soitetut puhelut ja lähetetyt viestit 23 % veron mukaan.

Laskuerittely näyttää tästä syystä tavallista pidemmältä.

Veron korotus siirtyy DNA:n palveluiden hintoihin, mutta muita muutoksia hintoihin ei tule.  Palveluiden veroton hinta ei siis nouse.

http://www.dna.fi/Yksityisille/Matkaviestinta/Sivut/alv.aspx

Nowhereman

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 95
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #44 : Elokuu 14, 2010, 23:00:28 ip »
DNA osti Welhon, ja nyt DNA kuvittelee voivansa laskuttaa asiakkaitaan TAAS vanhoilla laskuilla. Siinä laskussa oli vanhat päiväykset, viitteet ja kaikki. Lasku on maksettu semmoiset kaksi kuukautta sitten WELHOlle niin tiliotteen kuin verkkopankinkin mukaan. Welhoa pidin luotettavana firmana niin kauan kunnes DNA osti sen. Sori vaan DNA, mutta minä säilytän epäluotettavien lafkojen laskut kaksi vuotta joten turha yrittää kusettaa. Maksoin laskut ajallaan aina Welholle mutta nyt kun musta tuli vasten tahtoani dna-asiakas niin vaihto kaapelista ADSL:ään on edessä. Olen noin 5 vuotta sitten ollut DNA:n asiakkaana omaa hölmöyttäni. Lähettelivät vuoden vanhoja laskuja kolme putkeen samalla viikolla, joten se siitä asiakkuussuhteesta. Ja oli vieläpä vitun vaikea päästä eroon koko puljusta. Toivottavasti EDES se irtipääsy on edes parantunut näiden vuosien aikana. Mokkulaa en hankkisi koska nettikäyttöni on suurta eikä mokkuloista ole siirtämään iloista dataa. Elisa ja Saunishan on samaa lafkaa mutta niillä on liittymät ja laskutus jostain nerokkaasta leimauksesta erilliset!