PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: DNA Finland palvelee.....  (Luettu 34454 kertaa)

djmake

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #35 : Huhtikuu 14, 2009, 16:10:22 ip »
Ihmettelee,kännykkä oli itekseen avannu netin vaik ei miul oo edes kännykässä nettiyhteyttä... ::)
No kännykässä on sit nettiyhteys,en oo kyl ite sitä tilannu!Ihmettelee miten se siihen tuli! ::) :o
Niin... Jokaisessa normaalissa liittymässä on jonkinlainen nettiyhteys ns oletuksena. Mutta se on eri asia, että mitä sen käyttö maksaa. Eli ei todellakaan kannata käyttää, ennenkuin tarkistaa asian. Muuten voi olla luvassa varsin ikävä yllätys laskussa.

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #36 : Huhtikuu 14, 2009, 16:20:14 ip »
Ihmettelee,kännykkä oli itekseen avannu netin vaik ei miul oo edes kännykässä nettiyhteyttä... ::)
No kännykässä on sit nettiyhteys,en oo kyl ite sitä tilannu!Ihmettelee miten se siihen tuli! ::) :o
Niin... Jokaisessa normaalissa liittymässä on jonkinlainen nettiyhteys ns oletuksena. Mutta se on eri asia, että mitä sen käyttö maksaa. Eli ei todellakaan kannata käyttää, ennenkuin tarkistaa asian. Muuten voi olla luvassa varsin ikävä yllätys laskussa.
Juu en mie käytäkkää...riittää tavallinen nettiyhteys...Oli muutenkii iso kännykkälasku,ku soitin teatteriin ja tilasin liput...

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #37 : Huhtikuu 15, 2009, 16:34:26 ip »
Prepaid ei itseasiassa ole edes kallis, samat hinnat ku normaali "aikavelotteisessa" liittymässä ja jatkuvasti menee joku etu et saa plussapuheaikaa tms.

Itseasiassa jos lataa puheaikoja tällaisten +50% kampanjoiden aikana nuo minuutti ja kpl-hinnat on selvästi alemmat kuin hinnastossa seisoo. Ja esim. saunalahti prepaidiinhan saa jopa datapaketin päiväksi tai viikoksi ym.

Tätä tuossa vähän tarkoitinkin, ettei ole normaalisti sen kalliimpaa ja sit viel noi edut ni tulee vieläkin edullisemmaks..  :)

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #38 : Toukokuu 25, 2009, 18:51:12 ip »
Miun kännykkä soitti tänää iha itse pomolle! ;DSanoin pomolle en mie oo kyl soittanu.Tääl taitaa olla kännykkäyhteydet sekasin eilisen ukonilman takia.

patenttimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #39 : Toukokuu 27, 2009, 10:09:29 ap »
DNA taas vauhdissa.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22580&ext=rss

DNA mokasi: karhuaa asiakkaita vanhoista liittymistä

Puhelinoperaattori DNA lähettää edelleen laskuja ihmisille, jotka ovat vaihtaneet toiselle operaattorille jopa vuosia sitten, kertoo Turun Sanomat verkkosivuillaan.

Turun Sanomien mukaan yhtiö karhuaa joukolta asiakkailta kuukausimaksua kotiluuripalvelusta, vaikka nämä eivät ole olleet DNA:n asiakkaita enää aikoihin.

Ongelmien taustalla on DNA:n syntyhistoria. Yhtiö muodostettiin muutamia vuosia sitten, kun eräät alueelliset puhelinoperaattorit yhdistyivät. Eri operaattoreilla oli ollut toisistaan poikkeava hinnoittelu ja erilaisia tuotteita. Viime vuodenvaihteessa DNA päätti kuitenkin yhtenäistää hinnoittelunsa, mikä johti uusiin laskutusongelmiin.

Turun Sanomien mukaan turhia laskuja saaneet ovat käyttäneet entisen Lännen Puhelimen aikoinaan myymää Suomi-liittymää, johon kuului myös kotisoittopalvelu. DNA muutti kotisoittopalvelun tämän vuoden alussa maksulliseksi, ja nyt asiakkaat, joilla on ollut aiemmin Suomi-liittymä, ovat saaneet laskuja kotisoittopalvelun kuukausimaksusta. Laskuja on lähetetty sen jälkeen, kun palvelun kolmen euron kuukausimaksujen yhteissaldo on ylittänyt laskutusrajan, kirjoittaa lehti.

DNA:n liiketoimintajohtajan Pekka Väisäsen mukaan yhtiö katsoo, että Suomi-liittymän aikoinaan hankkineiden sopimukset ovat yhä voimassa. Hän sanoo kuitenkin, ettei yhtiö halua rahastaa asiakkaitaan turhasta, vaan kehottaa turhia laskuja saaneita ottamaan yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun.

finman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #40 : Elokuu 01, 2009, 16:37:26 ip »
Itse olen ainakin tyytväinen ollut tähän dna:n kännykkä liittymään kaikki toimii kuin unelma. Eli ei ole ollut ongelmia ja halvempi ainakin on kuin sonera kun se oli joskus.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #41 : Elokuu 02, 2009, 12:22:08 ip »
Itse olen ainakin tyytväinen ollut tähän dna:n kännykkä liittymään kaikki toimii kuin unelma. Eli ei ole ollut ongelmia ja halvempi ainakin on kuin sonera kun se oli joskus.

ja todella paljon kalliimpi ku saunalahti ja ei kuulu saunikseen verrattuna juuri missään.

Oikein hyvä että lopettivat tuon minun marathon palvelun.kiitos DNA:lle siitä että hääsivät minua sieltä pois.
muuten en olisi huomannut että on parempiakin palveluja olemassa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X