PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: DNA Finland palvelee.....  (Luettu 34462 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
DNA Finland palvelee.....
« : Joulukuu 14, 2008, 14:37:58 ip »
Vielä 2 kuukautta sitten minulle sanoivat että saan pitää tuon niin pitkään kun maksuni makselen.
DNA FINLAND puhelee pehmosia eli kaikki mitä sieltä näköjään sanotaan voidaan kääntää se toiseksi.
Mitä tästä opimme?
ÄLKÄÄ LUOTTAKO DNA FINLAND yrityksen sanomisiin missään olosuhteissa.
Kusettaavat kansaa.
Toi on pahemman luokan kusetusta tuollainen että luvataan että varmasti saat pitää liittymämuotoa niin pitkään kun maksusi maksat .
Pitkäänhän tuo on ollut niin ettei noita liittymiä ole uusia myönnetty mutta pitkään on sanottu että ne keillä tuo on ne saavat tuon pitää.
nyt sitten sekin lupaus on pyörretty ja vastuuta ei tuolla lafkassa näköjään ole ja vastuuta sanomisiinsa ei oteta vaan lähetettiin tuollainen lappunen.

No onneksi pienellä kuluttajalla on oikeus valittaa ja pistää kapulaa rattaisiin.
Joskus soneran kanssa meni 8 vuotta ja PHP Oy:n kanssa meni useita vuosia kun joskus kävin niin että lupasivat minulle erään puhelinnumeron joka minulla jo oli mutta halusin sen kesänajaksi vaihtaa toiseksi ja ennen kuin sitä aloin vaihtamaan sovin asian nimenomaan JOuko Illukan kanssa Päijät-Hämeen Puhelinyhdeistyksen kanssa että saan nimenomaan tämän kyseisein numeron takasin.
Kusettivat ja tätä samaa tuntuu olevan nykyään kaikki: SUURTA KUSETUSTA ja RAHASTUSTA.

Onneksi on olemassa vaikutusmahdollisuuksia ja nykyään ainoa tapa vaikutta isoihin firmoihin ja niiden kusetuksiin.
Valittaminen myöskin asianvierestä joka tulee heille kalliiksi.
Nyt kyllä DNA FINLAND Oy touhu silmissäni sai sellaisen ison miinuksen etten voi tuota paskaa suositella enää kenellekkään.
Paskaa mitä paskaa.
JOs asiakaspalvelu valehtelee eikä ota vastuuta silloin yritys on mätä ja sillä sipuli.
Seurataan asian kehittymistä täällä foorumilla.

yli vuoden olen valittanut että DNA ei kulu mestarinkadulla täälläkellarissa -> mitään ei ole tapahtunut.
Aikoinaan oli sama juttu Kotona saaranlähteentiellä 1.5 vuotta piti valittaa että sai kuuluvuutta sinne.
Mutta Elisa taitaa oikeasti olla (vaikka suht paska on sekin ) operaattori joka suomessa toimii kattavimmin.

Mitäs kokemuksia ihmisillä on saunalahdesta?
Asiakaspalvelun vastausajat saisivat kyllä olla sitä rataa että se olisi minuutteja ja ettei jonotusajasta tarttisi maksaa.
Mut kohta toimii sitten harrastenurkassakin toimii puhelin nimittäin DNA ei siellä toimi.Mut se on kellarissa .
onneksi elisan linjat toimii sielläkin.
itsepalveluvaihtoehdot on hyvät siellä ja monia asiota voi seurata netistä käsin ilmaiseksi,mutta miten pitkään on toinen juttu.

seurataan tilannetta.









« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2008, 19:54:12 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #1 : Joulukuu 14, 2008, 14:52:57 ip »
Itel on ollut liittymiä (niin netti kuin kännykkäkin) soneralta, elisalta ja  saunalahdelta (ja olipa hetken acn:kin). Saunalahden liittymiin oon ollut kaikista tyytyväisin, ja tälläkin hetkel on kaks kännykkäliittymää ja nettiliittymä (kotitotaali, ei oo hinnal pilattu). Isompia katkoksia ei oo ollu, kännykät oli yhtenä iltana ollu hetken mykkinä, en tarkkaan tiä kuin kauan. Ja netti on ollut yhen yön pimeenä. Muuten onkin sit kaikki toiminu niin kun pitääkin.

Penamies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 470
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #2 : Joulukuu 15, 2008, 17:48:01 ip »
Mulla on ollut Soneraa ja Saunalahtea. Surinan otin ekaan puhelimeen toukokuussa 2000, sitten joskus 2005/2006 Surina luokitteli asiakkaat kolmelle tasolle sloganilla "Pitkä asiakkuus palkitaan". Paskat, alin taso mulle vaikka kuulema ylimmästäkään mitään etua ollut. Tuli sopivasti tuo numeronsiirtomahdollisuus ja Saunalahteen vaihdoin jonkun ajan päästä. Silloin siellä oli se sellanen kuukausimaksuton liittymä jota ei enää myydä mutta sellanen mulla on yhä käytössä -- tosin dataetu rouhasee lompsasta kympin kuussa mutta siitä on oikeasti ollut hyötyä.

Soneran kanssa oli joskus nokkapokkaa kun datapuhelut eivät toimineet. Milloin yhteys ei katkennut niin silloin ei bittiäkään siirtynyt -- siitä huolimatta piti ne puhelut maksaa vaikkei palvelua saanutkaan. Ja kun pikkasen syrjemmässä asui silloin niin piti mennä ulos tai vähintään ikkunan viereen jos halusi puhua. Vaihto Saunalahteen auttoi ongelmaan.

Saunalahden aspasta en osaa sanoa kun ei ole ollut sinne asiaa. Laskut ovat olleet OK, ei haamusoittoja tai -tekstareita erittelyissä saati muitakaan epäselvyyksiä. Puhelut kulkee ja tekstiviestit toimii, ei kait siinä muuta.

SahuriX

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 631
  • Karma: +0/-0
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #3 : Joulukuu 15, 2008, 18:06:34 ip »
Mulla oli soneralla 3 kännykkäliittymää ja bitti ja olin ollu asiakkaana tietty jo nmt. ajoista...

 Sain sellasen kultatason asiakaskortin jolla sai kaikkia mukavia etuja sekä sonera lupasi maksaa minulle valitsemaani lehteä jonkun pikkupätkän...

 no sitten... ensinnäkin sillä kortilla ei saanut mitään sellasta joka olis mua hyödyttäny pätkääkään, saatika paikkoja joissa sitä etua olis voinu hyödyntää ei ollu täällä landella missään lähellä...

 Sitten se lehti... niiin olihan siinä lopulta viisi lehteä josta valita... oikeenkin mielenkiintosia lehtiä joku sisustuslehti ja a vot akka tjsp ja kodin kuvakehti ja ja kaikkea vitun hienoa... no jo pikkasen kyrpiintyneenä uusille asiakkaille jaettavista ilmasista puheluista ja ministereoista yms. lahjoista aattelin että tilaan sitten vaikka kiussallani jonkun lehden... no mulle sitten tuli kodin kuvalehteä kaks numeroa ja LASKU kestotilauksesta... josta sitten soittelin soneran aspaan viimesen puhelun ja sanoin että miks vitussa mullen laskua laittatte ilamsista lehdist jne...

 No sitten kun olion jo vaihtanut laajakaistani paikalliselle puhelinlaitokselle ja liittymäni jakanut Elisan ja DNA:n kesken mulle tulee soneralta puhelua että miksi minä kultatason asiakas sitten lähdin pois soneralta...

 ja jonkun viikon päästä tulee perintätoimistosta kirje maksamattomasta kodinkuvalehdestä...

  ETTÄ ei yksin dna tee ilkeitä asiakkaileen...


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #4 : Joulukuu 15, 2008, 18:14:48 ip »
Mulla oli soneralla 3 kännykkäliittymää ja bitti ja olin ollu asiakkaana tietty jo nmt. ajoista...

 Sain sellasen kultatason asiakaskortin jolla sai kaikkia mukavia etuja sekä sonera lupasi maksaa minulle valitsemaani lehteä jonkun pikkupätkän...

 no sitten... ensinnäkin sillä kortilla ei saanut mitään sellasta joka olis mua hyödyttäny pätkääkään, saatika paikkoja joissa sitä etua olis voinu hyödyntää ei ollu täällä landella missään lähellä...

 Sitten se lehti... niiin olihan siinä lopulta viisi lehteä josta valita... oikeenkin mielenkiintosia lehtiä joku sisustuslehti ja a vot akka tjsp ja kodin kuvakehti ja ja kaikkea vitun hienoa... no jo pikkasen kyrpiintyneenä uusille asiakkaille jaettavista ilmasista puheluista ja ministereoista yms. lahjoista aattelin että tilaan sitten vaikka kiussallani jonkun lehden... no mulle sitten tuli kodin kuvalehteä kaks numeroa ja LASKU kestotilauksesta... josta sitten soittelin soneran aspaan viimesen puhelun ja sanoin että miks vitussa mullen laskua laittatte ilamsista lehdist jne...

 No sitten kun olion jo vaihtanut laajakaistani paikalliselle puhelinlaitokselle ja liittymäni jakanut Elisan ja DNA:n kesken mulle tulee soneralta puhelua että miksi minä kultatason asiakas sitten lähdin pois soneralta...

 ja jonkun viikon päästä tulee perintätoimistosta kirje maksamattomasta kodinkuvalehdestä...

  ETTÄ ei yksin dna tee ilkeitä asiakkaileen...



dNA KYLLÄ TULEE VIELÄ muistamaan tämän mut kait se on panu lehden hoivoon tuokin numero tuosta siirreltävä.en mä ala kylä tolla paskalafkalle makselemaan enää noita maksuja.
sitä paitsi täällä nurkassa se ei edes toimi.
kentät on alhaalla.
lehden bitti kulkee muuten täälläkin mut silläkään ei ole tosin mitään halpaa tarjolla..
pitänee siirtyä kokonaan nettiin puhelemaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Titukka

  • Vieras
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #5 : Joulukuu 15, 2008, 18:25:34 ip »
Mulla oli soneralla 3 kännykkäliittymää ja bitti ja olin ollu asiakkaana tietty jo nmt. ajoista...

 Sain sellasen kultatason asiakaskortin jolla sai kaikkia mukavia etuja sekä sonera lupasi maksaa minulle valitsemaani lehteä jonkun pikkupätkän...

 no sitten... ensinnäkin sillä kortilla ei saanut mitään sellasta joka olis mua hyödyttäny pätkääkään, saatika paikkoja joissa sitä etua olis voinu hyödyntää ei ollu täällä landella missään lähellä...

 Sitten se lehti... niiin olihan siinä lopulta viisi lehteä josta valita... oikeenkin mielenkiintosia lehtiä joku sisustuslehti ja a vot akka tjsp ja kodin kuvakehti ja ja kaikkea vitun hienoa... no jo pikkasen kyrpiintyneenä uusille asiakkaille jaettavista ilmasista puheluista ja ministereoista yms. lahjoista aattelin että tilaan sitten vaikka kiussallani jonkun lehden... no mulle sitten tuli kodin kuvalehteä kaks numeroa ja LASKU kestotilauksesta... josta sitten soittelin soneran aspaan viimesen puhelun ja sanoin että miks vitussa mullen laskua laittatte ilamsista lehdist jne...

 No sitten kun olion jo vaihtanut laajakaistani paikalliselle puhelinlaitokselle ja liittymäni jakanut Elisan ja DNA:n kesken mulle tulee soneralta puhelua että miksi minä kultatason asiakas sitten lähdin pois soneralta...

 ja jonkun viikon päästä tulee perintätoimistosta kirje maksamattomasta kodinkuvalehdestä...

  ETTÄ ei yksin dna tee ilkeitä asiakkaileen...



dNA KYLLÄ TULEE VIELÄ muistamaan tämän mut kait se on panu lehden hoivoon tuokin numero tuosta siirreltävä.en mä ala kylä tolla paskalafkalle makselemaan enää noita maksuja.
sitä paitsi täällä nurkassa se ei edes toimi.
kentät on alhaalla.
lehden bitti kulkee muuten täälläkin mut silläkään ei ole tosin mitään halpaa tarjolla..
pitänee siirtyä kokonaan nettiin puhelemaan.
Minulla on dna Ilona kännykkä liittymä,ei oo mitää ongelmia ollu ::) :).Ottaisin dna internet liittymän,mut ei oo viel täällä...Sonera internet laajakaista on oltava.

Pormestari

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 279
  • Karma: +0/-0
Vs: DNA Finland palvelee.....
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2008, 13:09:05 ip »
Eurosport ja Eurosport 2 -kanavien jakelu päättyy DNA:n kaapelitelevisioverkossa.

http://www.dna.fi/DNA-konserni/Media/Tiedotteet/Sivut/MuutoksiaDNAnkanavatarjontaankaapelissa.aspx
"Tää on tällanen paska, paskojahan nämä on." - Pasi Viheraho