PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ollaan päästy siirroissa uuteen ennätykseen  (Luettu 4760 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Ollaan päästy siirroissa uuteen ennätykseen
« : Elokuu 31, 2007, 00:27:19 ap »
Tämän myötä pidetään foorumi miellyttävänä kaikille lukea ja kirjoittaa vaikkei aina ollakaan samaa mieltä asiosta.
Pidetään huolta että asiat taistelee ja mielipiteet mutten henkilöt.
Näillä eväillä mennään ja toivon kaikille miellyttäviä keskusteluhetkiä viheraho.info:ssa.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Vieras
Vs: Ollaan päästy siirroissa uuteen ennätykseen
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2007, 12:57:39 ip »
Tää nyt ei ole varsinainen vastaus tuohon käyrästöön, mutta näin itsekkin viisaammaksi vaihtaa forumia, kun eletric saunassa tavallaan jo siihen "pakotettiin": lyötiin aiheet yksi toisensa perään lukkoon ja tuntu aina siltä että syy olisi minun? Kirjoittelin lähinnä moposkootteri reissuistani kuukauden sisään viisikin reissua Hyvinkää-Pohjoiskarjalan Enon kunta, Lieksa sekä Koli jne, elikä noin 7500km pelkkiin reissuihin, muutama harva mutta kuitenkin rupesivat syyttelemään ja provoamaan elikä tarkoitus oli lytätä vanhan miehen "tempaukset" ja täytyy todeta että viisaimmaksi näin lähteä huitsin vi**uun koko forumilta! Ps. tämä ei ole se huitsin vi**u! ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ollaan päästy siirroissa uuteen ennätykseen
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2007, 13:17:14 ip »
Tää nyt ei ole varsinainen vastaus tuohon käyrästöön, mutta näin itsekkin viisaammaksi vaihtaa forumia, kun eletric saunassa tavallaan jo siihen "pakotettiin": lyötiin aiheet yksi toisensa perään lukkoon ja tuntu aina siltä että syy olisi minun? Kirjoittelin lähinnä moposkootteri reissuistani kuukauden sisään viisikin reissua Hyvinkää-Pohjoiskarjalan Enon kunta, Lieksa sekä Koli jne, elikä noin 7500km pelkkiin reissuihin, muutama harva mutta kuitenkin rupesivat syyttelemään ja provoamaan elikä tarkoitus oli lytätä vanhan miehen "tempaukset" ja täytyy todeta että viisaimmaksi näin lähteä huitsin vi**uun koko forumilta! Ps. tämä ei ole se huitsin vi**u! ;D

Itse tekisin kyllä varmasti samantyylisiä "tempauksia" jos olisi enemmän rahaa.
No ehjä joskus menen polkupyörällä lappiin.
Siihen tarvii vaan tiettyä suunnittelua ja missä yöpyy sun muuta.
Eihän tuo muuten mikään kummonen suoritus ole tai no nyt minun kunnollani on suoritus mutta matka ei tapa vaan vauhti.
Ihan ok retki minusta oli se sinun retkesi.
En olisi ihan jos totta puhutaan sinusta et tollasen jutun teet.
Siitä tosiaan hatunnosto sinulle.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Vieras
Vs: Ollaan päästy siirroissa uuteen ennätykseen
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2007, 23:02:57 ip »
Tää nyt ei ole varsinainen vastaus tuohon käyrästöön, mutta näin itsekkin viisaammaksi vaihtaa forumia, kun eletric saunassa tavallaan jo siihen "pakotettiin": lyötiin aiheet yksi toisensa perään lukkoon ja tuntu aina siltä että syy olisi minun? Kirjoittelin lähinnä moposkootteri reissuistani kuukauden sisään viisikin reissua Hyvinkää-Pohjoiskarjalan Enon kunta, Lieksa sekä Koli jne, elikä noin 7500km pelkkiin reissuihin, muutama harva mutta kuitenkin rupesivat syyttelemään ja provoamaan elikä tarkoitus oli lytätä vanhan miehen "tempaukset" ja täytyy todeta että viisaimmaksi näin lähteä huitsin vi**uun koko forumilta! Ps. tämä ei ole se huitsin vi**u! ;D

Itse tekisin kyllä varmasti samantyylisiä "tempauksia" jos olisi enemmän rahaa.
No ehjä joskus menen polkupyörällä lappiin.
Siihen tarvii vaan tiettyä suunnittelua ja missä yöpyy sun muuta.
Eihän tuo muuten mikään kummonen suoritus ole tai no nyt minun kunnollani on suoritus mutta matka ei tapa vaan vauhti.
Ihan ok retki minusta oli se sinun retkesi.
En olisi ihan jos totta puhutaan sinusta et tollasen jutun teet.
Siitä tosiaan hatunnosto sinulle.


Halusin vaan kokeilla että onko tässä iässä vaikeampaa kuin 35 vuotiaana jolloin tein ihan saman reissun, ei ollut edes nuo 5 reissua yhtään oikeasti vaikeaa, elikä tulipahan tehtyä, mutta se siitä! ;)