PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa  (Luettu 16444 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Nixe

  • Vieras
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2008, 16:28:07 ip »
Joopa , miksi he heittävät ruokaa roskikseen ? ja sitä tekevät myös ..älytöntä kun ajattelee että suomen työttömyys korvaukset ei riiitä elämiseen muutekaan ..Itse olen mennyt 2 viikkoa pelkällä makaronilla ja tonnikalalla , suosittelen kokeilemaan ..Siinä meinaa veren sokerit putoo ja vähän huimaa..  kun ei yksinkertaisesti menussa muutakaan ole
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2008, 16:35:12 ip kirjoittanut Nixe »

ilkka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Karma: +0/-0
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2009, 04:47:05 ap »
kai minä saan tehdä omaisuudelleni mitä haluan? oli se sitten ruokaa tai jotain muuta.

Juhonov

  • RY:n sihteeri
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 209
  • Karma: +0/-0
  • #ham@IrcNet
    • Blogi
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2009, 06:50:47 ap »
kai minä saan tehdä omaisuudelleni mitä haluan? oli se sitten ruokaa tai jotain muuta.

Tottahan toki. Jos kuitenkin olet kauppias, saatat menettää ne asiakkaat, jotka eivät tykkää tavoistasi toimia.
=8^#D#

OH1FDU, OH10JO

pallihiki

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2009, 10:36:11 ap »
kai minä saan tehdä omaisuudelleni mitä haluan? oli se sitten ruokaa tai jotain muuta.

Tottahan toki. Jos kuitenkin olet kauppias, saatat menettää ne asiakkaat, jotka eivät tykkää tavoistasi toimia.


ei vaan jos heität ruokaa roskiin, menetät vastaavasti myyntiä koska roskispummin ei sitten tarvitse sitä ruokaa ostaa.

pave

  • Vieras
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #5 : Maaliskuu 17, 2009, 11:13:56 ap »
kai minä saan tehdä omaisuudelleni mitä haluan? oli se sitten ruokaa tai jotain muuta.

Tottahan toki. Jos kuitenkin olet kauppias, saatat menettää ne asiakkaat, jotka eivät tykkää tavoistasi toimia.


ei vaan jos heität ruokaa roskiin, menetät vastaavasti myyntiä koska roskispummin ei sitten tarvitse sitä ruokaa ostaa.

... KUIS SIT `HOITASIT´ terveesti tuota toimintaa, .. kun tällätavalla kauppa/kaupat on toiminut sitten -60 - -70 luvun .. enää ei tuoteta tuotteita, joita voitaisiin "suolavesipesun" jälkeen laittaa myyntitiskille  ;D
Jossain vaihessa sikalanpitäjät kävivät tyhjentämässä `isompien´ ketjujen roskikset,.. myös "tuottajien" ..

  .. direktiivit eivät enää ko. toimintaa salli, mutta ihimisille se "kelpaa"  8) :P


Säätäjä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: Tradekan ja Siwan käsitys _ruokaa roskikseen__ - asiassa
« Vastaus #6 : Maaliskuu 17, 2009, 13:00:54 ip »
kai minä saan tehdä omaisuudelleni mitä haluan? oli se sitten ruokaa tai jotain muuta.

Tottahan toki. Jos kuitenkin olet kauppias, saatat menettää ne asiakkaat, jotka eivät tykkää tavoistasi toimia.


ei vaan jos heität ruokaa roskiin, menetät vastaavasti myyntiä koska roskispummin ei sitten tarvitse sitä ruokaa ostaa.



... KUIS SIT `HOITASIT´ terveesti tuota toimintaa, .. kun tällätavalla kauppa/kaupat on toiminut sitten -60 - -70 luvun .. enää ei tuoteta tuotteita, joita voitaisiin "suolavesipesun" jälkeen laittaa myyntitiskille  ;D
Jossain vaihessa sikalanpitäjät kävivät tyhjentämässä `isompien´ ketjujen roskikset,.. myös "tuottajien" ..

  .. direktiivit eivät enää ko. toimintaa salli, mutta ihimisille se "kelpaa"  8) :P


Helpoin homma on laittaa roskiksiin munalukko, mutta koska kaupat ovat laiskoja niitä ei asenneta. Lidl kaikki roskikset on lukossa.

Sekä pasi liioittelee aivan liikaa, se että kangasalta löytyy saatumalta muutama hyvä roskis ei tarkota paskaakaan. Markorepairs voisi vaikka mennä katsomaan muualle kuin kangasalle tampereella 90% on lukossa, kangasala on aina tunnettu hyvänä dyykkaus mestana.