PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 687899 kertaa)

Bajari

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1337 : Heinäkuu 29, 2011, 07:57:36 ap »
Hyi helvetti sentää gambinaa, kuka sitä pystyy edes oikeesti juomaan  ;D ;D


Sepä ei olekkaa tyttöjen juoma.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1338 : Heinäkuu 29, 2011, 08:04:18 ap »
no se ketä tykkää ihan _oikeasti_ siitä rikin  mausta niin saa olla mun mielest sit niin saatanan äijä.. ;D



Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1339 : Heinäkuu 29, 2011, 08:25:40 ap »
Pasiradio huomenna äänessä. Jame kuulolla ja biisitoiveita ei tule toivoa tämän kautta. Toivoisin biisiä jota ei pasiradiolta löydy.

http://www.youtube.com/watch?v=SqcC4IJ6spI

Tässä Laura Vass laulaa niin kauniisti. Romania oi romania. Romanialaisen kohdatessa pitää muistaa sanoa "Bolobok", se on romaniaa ja tarkottaa vatupassia. Eläköön monikulttuurinen entinen työympäristö mallia telakka. Minulta työkalua pyydettäessä oli tärkeää sanoa se omalla kielellään. Samalla

Venäläisen tavatessa pitää molottaa: "Tupaja sljuha", se on hullu huora. PIZDA on taas kirosana jolle suomalainen VITTUkin häviää voimakkuudessa ja ryssät kavahtaa kyseistä sanaa. Tätä käytetään vain silloin kun on niin suuttunut että vois tappaa jonkun.

Pidä pasi monikulttuurinen lähetys, soita serbeille ja sitten bosniaan. Opeta niille suomea. Pyydä sinne neekeri vieraaksi. Majoita se bannihuoneeseen. Soita edes ählämille joka myy suomessa kebabbia ja kysy että onko heillä ZEB KEBAB. Kyrpäkebabbia pyydät siis....

Ei kun ei pasiradion linjaukseen ilmeisesti sovi monikulttuurinen lähetys. http://www.youtube.com/watch?v=uUN5vMIkIeM tällä ilmeisesti mennään pikkutunneille asti, gambinasta päätellen. Sitkee suomalainen sissi Jame vois tulla vierailulle jos ei tartte juoda alkoholia, koska herääminen bannihuoneesta 1000kanavaisen mikserin vierestä on elämys jota ei krapulassa ja aamustondiksessa halua kokea.


tollasta ei kyllä meillä soiteta.karkoaa kuuntelijat
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Bajari

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1340 : Heinäkuu 29, 2011, 08:59:46 ap »
no se ketä tykkää ihan _oikeasti_ siitä rikin  mausta niin saa olla mun mielest sit niin saatanan äijä.. ;D




Iteen oo gambinasta rikin makua löytäny vaikka useita pulloja oon sitä juonu. Hyvää lientä se on. Ennemin Geetä ku jotain hinttivissyjä :D

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1341 : Heinäkuu 29, 2011, 23:02:56 ip »
Hyvä oli toi että kaks-viis-viis meni siellä - jaa niin siellä Hattulassa? Tai jotenkin noin se meni  ;)

Mutta on hubaa kyllä ihan kympillä nyt!

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1342 : Heinäkuu 30, 2011, 00:26:49 ap »
Hyvää musaa tulee - Scatman John.

Joskus maksettiin jopa jukeboksille että soitti tuon. Ja baarissa oli hauskaa.

Eikä oltu ihan selvistä päin.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1343 : Heinäkuu 30, 2011, 01:19:44 ap »
Ei voinut maksaa 80-luvulla 3,80 markkaa olut eli nykyään 64 senttiä. Nyt maksaa 78 senttiä lappari nykyään marketissa ja siintä pois 15 senttiä pantteina = 63 senttiä. Tupakka maksoi 15,90 ellei vähemmänkin. Noi hinnat oli kyllä ensimmäisiä mitä itse ostin kaupasta.

Mutta elintasoon suhteutettuna se varmaan maksoi saman kuin nyt. Verot on varmaan noussut lähemmäs 100% eli tuplana.

Itse join paljon Auroraa ja Dry Vodkaa ja Vermouth Cassista ja sitä minkä nimeä en voi nyt muistaa. Vermouthista juotiin nimittäin kaikkia niitä kolmea, mutta se yksi oli huonomman makuinen. Vituttaa kun ei muista enää. Ei ollut Bianco, vaan se parempi.

Hammastahna, pöytäviina, kossu, naapurin kotiviinit jne. meni kyllä ihan hyvin. Kilju...

Aikuisena sitten anisviinaa ja muita hömpötyksiä, olutta lähinnä. En ole baarissakaan käynyt kuin 2 kertaa tänä vuonna - ei kai ole liikaa.