PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 683046 kertaa)

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1064 : Toukokuu 23, 2010, 00:54:22 ap »
Kyllähän varmaan lahdessakin pidetään, tosin eri mittakaavassa.

Tuolla helsingissä ne vissiinki pitävät parinviikon-kuukauden välein niitä, että ihan loppukesälläki on mahdollisuus mennä.

Youtubessa löytyy paljon videoita noista Allrightin tapahtumista niin tuntuu porukkaa piisaavan

Linkki videoihin: http://www.youtube.com/user/eetzi1#p/c/E9D033B5C0F02792

Hankkija

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1065 : Toukokuu 23, 2010, 02:38:11 ap »
Saako muuten kuka tahansa soittamalla teostoon niin selville sen että maksaako eräs tässä nimeltämainitsematon nettiradio teostomaksuja? Kun yks tyyppi mikä on mukana eräässä radiossa juontajana niin sanoi mulle että he maksavat. Itse hiukan epäilen tuota ja siksi haluaisin selvittää asian laidan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1066 : Toukokuu 23, 2010, 02:43:05 ap »
Saako muuten kuka tahansa soittamalla teostoon niin selville sen että maksaako eräs tässä nimeltämainitsematon nettiradio teostomaksuja? Kun yks tyyppi mikä on mukana eräässä radiossa juontajana niin sanoi mulle että he maksavat. Itse hiukan epäilen tuota ja siksi haluaisin selvittää asian laidan.

Soita ja kysy.
Ehdoissa on kuitnekin että lisensioinnista pitää olla sivuilla merkintä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1067 : Toukokuu 23, 2010, 08:40:34 ap »

Ei Lahdessa olisi mitään.
On hieman rahat niin vähissä että nyt tuskin ellei mitään yllättävää tapahdu pääse hesaan nyt ihan heti.
menee kenties se kuukausi....
Lahden mopomiittihän käsittääkseni käy siinä naapurissa eli kukonkoivus jossai vaihees iltaa. Heinolasha nuorisol on ollu  myös automiitti mikä käsittääkseni on keränny paljon porukkaa Heinolan lähiseuduilt.
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1068 : Toukokuu 23, 2010, 18:14:34 ip »

Ei Lahdessa olisi mitään.
On hieman rahat niin vähissä että nyt tuskin ellei mitään yllättävää tapahdu pääse hesaan nyt ihan heti.
menee kenties se kuukausi....
Lahden mopomiittihän käsittääkseni käy siinä naapurissa eli kukonkoivus jossai vaihees iltaa. Heinolasha nuorisol on ollu  myös automiitti mikä käsittääkseni on keränny paljon porukkaa Heinolan lähiseuduilt.

Asiaan liittyen, Lahdessa jenkkicruising kesällä joka kuun tokana lauantaina. Tämä Hennalan Shellillä, alkaa yleensä siinä klo 20-21, ja autoja on ihan kiitettävä määrä yleensä paikalla. Lisää aiheesta: http://www.cruisingnight.tk/index.php

9520

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1069 : Toukokuu 24, 2010, 16:48:31 ip »
Pasi tuskailee usein lähetyksen aikana, kuinka biisejä on vaikea löytää monilta kovalevyiltä. Miksi et käytä jotakin toisto-ohjelmaa, jonka soittolistaan voi vaikka ennakkoon lisätä kaikki koneelta löytyvät äänitiedostot?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1070 : Toukokuu 24, 2010, 19:50:40 ip »
Pasi tuskailee usein lähetyksen aikana, kuinka biisejä on vaikea löytää monilta kovalevyiltä. Miksi et käytä jotakin toisto-ohjelmaa, jonka soittolistaan voi vaikka ennakkoon lisätä kaikki koneelta löytyvät äänitiedostot?

minähän en tiedä tietokoneista kovin paljoa.
enemmän osaan koneiden kanssa kun sitä pitää kolvata yms.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X