PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 668397 kertaa)

omenamehua ja sisuviinaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
  • PasiRadio Rocks:)
    • Jannen parhaat sivut!
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #994 : Maaliskuu 05, 2010, 22:58:40 ip »
Ei mullakaa mitää sitä vastaan olis et huomen rulis lähetys...kuuntelisin kyllä:)

jeeppijaappi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #995 : Maaliskuu 06, 2010, 00:57:12 ap »
huomenna lähetys!!!! ;) Carilloa juua samalla ^^

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #996 : Maaliskuu 06, 2010, 04:25:54 ap »
6.3.2010 Lähetys klo 21.00 alkaen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kyösti

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #997 : Maaliskuu 06, 2010, 09:38:37 ap »
6.3.2010 Lähetys klo 21.00 alkaen.

PasiRadio oli äänessä myös eilen, mutta nettiradio ei kuulunut kuin pätkien, nimittäin Elisan mokkula yhteydellä kuului erityisen moitteellisesti ja aikaisemmin on tämä mokkula yhteys ja tämä PasiRadio kuulunut erittäin hyvin. Testailin muita nettiradioita ja ne kuului erittäin hyvin ja moitteettomasti. Tänäänkin on PasiRadio myös äänessä ja tästä puhelin systeemistä olen edelleen negatiivisella kannalla, nimittäin textari numero olla jyröttää edelleen, niin sanottu rahastusnumero (16242) on käytössä ja studion numero  suuntanumeron lisäksi yhä ja edelleen 8 numeroinen. Eikö rupee menemään kaaliin kun tähän numeroon ei näköjään muutosta tule. Minua ottaa ihan pattiin kun 045--7840095 ja 0 on käytössä. Textari numeron 16242 viestin lähetys maksaa 1,90 (11,30 mk) nimittäin suoranaista rahastusta tämä mielestäni on. Lisättäköön. Toivebiisin päälle puhua pälpätetään ja se parhaassa tapauksessa katkaistaan ja toivoja, toivojat ovat joutuneet toivebiisinsä textailemaan kalliseen textarinumeroon. Monelle pettymys ja minäkin ihmettelin eilen illalla kun nettiradio pätki ja muut Suomen nettiradiot kuului ongelmitta mutta PasiRadio ei kuulunut. Pitää tänään kuunnella muita nettiradioita ja pätkivä nettiradio,,PasiRadio jättää kokonaan kuuntelematta.

Bajari

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #998 : Maaliskuu 06, 2010, 09:46:07 ap »
6.3.2010 Lähetys klo 21.00 alkaen.

PasiRadio oli äänessä myös eilen, mutta nettiradio ei kuulunut kuin pätkien, nimittäin Elisan mokkula yhteydellä kuului erityisen moitteellisesti ja aikaisemmin on tämä mokkula yhteys ja tämä PasiRadio kuulunut erittäin hyvin. Testailin muita nettiradioita ja ne kuului erittäin hyvin ja moitteettomasti. Tänäänkin on PasiRadio myös äänessä ja tästä puhelin systeemistä olen edelleen negatiivisella kannalla, nimittäin textari numero olla jyröttää edelleen, niin sanottu rahastusnumero (16242) on käytössä ja studion numero  suuntanumeron lisäksi yhä ja edelleen 8 numeroinen. Eikö rupee menemään kaaliin kun tähän numeroon ei näköjään muutosta tule. Minua ottaa ihan pattiin kun 045--7840095 ja 0 on käytössä. Textari numeron 16242 viestin lähetys maksaa 1,90 (11,30 mk) nimittäin suoranaista rahastusta tämä mielestäni on. Lisättäköön. Toivebiisin päälle puhua pälpätetään ja se parhaassa tapauksessa katkaistaan ja toivoja, toivojat ovat joutuneet toivebiisinsä textailemaan kalliseen textarinumeroon. Monelle pettymys ja minäkin ihmettelin eilen illalla kun nettiradio pätki ja muut Suomen nettiradiot kuului ongelmitta mutta PasiRadio ei kuulunut. Pitää tänään kuunnella muita nettiradioita ja pätkivä nettiradio,,PasiRadio jättää kokonaan kuuntelematta.

Itellä kuulu pätkimättä lähetys. Varmaan jos noin paljo ottaa pattiin niin on helpompi sitten kuunell vaikka sitä radio novaa. Ja samat 8 numeroo oli itelläki kun oli "Spiidi-liittymä".
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2010, 09:58:14 ap kirjoittanut Bajari »

Kyösti

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #999 : Maaliskuu 06, 2010, 11:35:26 ap »
6.3.2010 Lähetys klo 21.00 alkaen.

PasiRadio oli äänessä myös eilen, mutta nettiradio ei kuulunut kuin pätkien, nimittäin Elisan mokkula yhteydellä kuului erityisen moitteellisesti ja aikaisemmin on tämä mokkula yhteys ja tämä PasiRadio kuulunut erittäin hyvin. Testailin muita nettiradioita ja ne kuului erittäin hyvin ja moitteettomasti. Tänäänkin on PasiRadio myös äänessä ja tästä puhelin systeemistä olen edelleen negatiivisella kannalla, nimittäin textari numero olla jyröttää edelleen, niin sanottu rahastusnumero (16242) on käytössä ja studion numero  suuntanumeron lisäksi yhä ja edelleen 8 numeroinen. Eikö rupee menemään kaaliin kun tähän numeroon ei näköjään muutosta tule. Minua ottaa ihan pattiin kun 045--7840095 ja 0 on käytössä. Textari numeron 16242 viestin lähetys maksaa 1,90 (11,30 mk) nimittäin suoranaista rahastusta tämä mielestäni on. Lisättäköön. Toivebiisin päälle puhua pälpätetään ja se parhaassa tapauksessa katkaistaan ja toivoja, toivojat ovat joutuneet toivebiisinsä textailemaan kalliseen textarinumeroon. Monelle pettymys ja minäkin ihmettelin eilen illalla kun nettiradio pätki ja muut Suomen nettiradiot kuului ongelmitta mutta PasiRadio ei kuulunut. Pitää tänään kuunnella muita nettiradioita ja pätkivä nettiradio,,PasiRadio jättää kokonaan kuuntelematta.

Itellä kuulu pätkimättä lähetys. Varmaan jos noin paljo ottaa pattiin niin on helpompi sitten kuunell vaikka sitä radio novaa. Ja samat 8 numeroo oli itelläki kun oli "Spiidi-liittymä".
Mikä helvetin Spiidi-liittymä ? Minusta nyt tuntuu koko Spiidi-liittymä ihan pelkältä sadulta ja on satua. Lumikki ja 7 kääpiötä,,Punahilkka ja iso paha susi on satua ja myös Spiidi-liittymä on satua. Puolestaan satua ei ole toi älytön rahastus 1,90 (11,30 mk) viesti ja textari(rahastus) numero on 16242. Sitten kun joku vaivautuu textailemaan ja toivomaan musiikkia kalliista numerosta 16242 ja kun toive jos tuurilla sattuu kuulumaan niin puhua läpätetään kappaleen päälle ja katkaistaan koko toivebiisi, siinä samassa. Onneksi minä itse en laita yhtään toivetta tohon kalliiseen numeroon (16242). En niin leväperäinen ikinä ole, eikä ole aikomuskaan laittaa viikonloppua pilalle, toivomalla musiikkia textaten älyttömän kalliista numerosta ja kun biisit eivät soi taatusti kokonaan. Toivebiisi kun jonkun toivomana soi, siinä samassa nyt otan vastaan puhelun ja toivebiisi kuuluu jonkun sekunnin ja loppuu siihen. Tässä totuuden nimissä kommenttia kuinka ihmisiä sahataan pahasti silmään ja eurot kolehtoidaan tällä systeemillä, erittäin väärä ja huomiota herättävää on tää viikonlopun touhuilu mielestäni.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2010, 11:57:27 ap kirjoittanut Viheraho »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #1000 : Maaliskuu 06, 2010, 11:59:18 ap »
6.3.2010 Lähetys klo 21.00 alkaen.

PasiRadio oli äänessä myös eilen, mutta nettiradio ei kuulunut kuin pätkien, nimittäin Elisan mokkula yhteydellä kuului erityisen moitteellisesti ja aikaisemmin on tämä mokkula yhteys ja tämä PasiRadio kuulunut erittäin hyvin. Testailin muita nettiradioita ja ne kuului erittäin hyvin ja moitteettomasti. Tänäänkin on PasiRadio myös äänessä ja tästä puhelin systeemistä olen edelleen negatiivisella kannalla, nimittäin textari numero olla jyröttää edelleen, niin sanottu rahastusnumero (16242) on käytössä ja studion numero  suuntanumeron lisäksi yhä ja edelleen 8 numeroinen. Eikö rupee menemään kaaliin kun tähän numeroon ei näköjään muutosta tule. Minua ottaa ihan pattiin kun 045--7840095 ja 0 on käytössä. Textari numeron 16242 viestin lähetys maksaa 1,90 (11,30 mk) nimittäin suoranaista rahastusta tämä mielestäni on. Lisättäköön. Toivebiisin päälle puhua pälpätetään ja se parhaassa tapauksessa katkaistaan ja toivoja, toivojat ovat joutuneet toivebiisinsä textailemaan kalliseen textarinumeroon. Monelle pettymys ja minäkin ihmettelin eilen illalla kun nettiradio pätki ja muut Suomen nettiradiot kuului ongelmitta mutta PasiRadio ei kuulunut. Pitää tänään kuunnella muita nettiradioita ja pätkivä nettiradio,,PasiRadio jättää kokonaan kuuntelematta.

Itellä kuulu pätkimättä lähetys. Varmaan jos noin paljo ottaa pattiin niin on helpompi sitten kuunell vaikka sitä radio novaa. Ja samat 8 numeroo oli itelläki kun oli "Spiidi-liittymä".
Mikä helvetin Spiidi-liittymä ? Minusta nyt tuntuu koko Spiidi-liittymä ihan pelkältä sadulta ja on satua. Lumikki ja 7 kääpiötä,,Punahilkka ja iso paha susi on satua ja myös Spiidi-liittymä on satua. Puolestaan satua ei ole toi älytön rahastus 1,90 (11,30 mk) viesti ja textari(rahastus) numero on 16242. Sitten kun joku vaivautuu textailemaan ja toivomaan musiikkia kalliista numerosta 16242 ja kun toive jos tuurilla sattuu kuulumaan niin puhua läpätetään kappaleen päälle ja katkaistaan koko toivebiisi, siinä samassa. Onneksi minä itse en laita yhtään toivetta tohon kalliiseen numeroon (16242). En niin leväperäinen ikinä ole, eikä ole aikomuskaan laittaa viikonloppua pilalle, toivomalla musiikkia textaten älyttömän kalliista numerosta ja kun biisit eivät soi taatusti kokonaan. Toivebiisi kun jonkun toivomana soi, siinä samassa nyt otan vastaan puhelun ja toivebiisi kuuluu jonkun sekunnin ja loppuu siihen. Tässä totuuden nimissä kommenttia kuinka ihmisiä sahataan pahasti silmään ja eurot kolehtoidaan tällä systeemillä, erittäin väärä ja huomiota herättävää on tää viikonlopun touhuilu mielestäni.

Ei spiidiä olekkaan ollut kuin pasiradion kellarissa ja se on ihan kiusallaan tehty juttu.
Et ihmisten nappulat kuluisivat enemmän.
Olen suunnitellut että tulisi 12 numeroinen numero.
Aivoterapiahan on parasta mietiskelyä perjantaisin.
ja kahvin juonti kannattaa jättää väliin nimittäin kahvin juojat ei kykene käsittämään kuin 4 numeroisia numeroita. ilman suuria pinnistelyitä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X