PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 680196 kertaa)

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #987 : Maaliskuu 04, 2010, 18:37:20 ip »
Minä, Seashadow toivoisin että Radiomoguli Pasi Viheraho, tekisi jälleen torstai aamuisin joskus lähetyksiä meille aamuvirkuille. Ne olivat mukavaa kuunneltavaa silloin kun niitä joskus tuli  :). Sellassia parintunnin pätkiä, ainaki ku Mese vietiin oli 9-12 lähetykset  :P. Näitä siis lisää joskus. Jos vain viitsit. Aamu lähti niillä upeasti käyntiin.

Ne oli sinne hesan ulalle ne.
Ja ei meillä ole rahaa alkaa tehemään noita aamu juttuja.
jos olisi rahaa ni miksi tässä ei voisi tehdä vaikka mitä.


Höhlä...pitäis tehd äänestys et haluttaisiinko sitä kuulla Aamulähetyksiä joskus .
Eikö se että yks Perjantainlähetys jäis poies kuukaudesta ja tulis aamuradio tilalle  :P  No tietty jos sä et haluu tehd aamusi ni se on eri juttu tai jos kuulijat haluu kuul enemmä känniörinää
Siikana lentäisin taivaalla

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #988 : Maaliskuu 04, 2010, 18:39:54 ip »
Mahtaako edes arkiaamuisin olla paljon kuuntelijoita? Useimmat ovat meinaan töissä jo seitsemästä eteenpäin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #989 : Maaliskuu 04, 2010, 20:51:40 ip »
Minä, Seashadow toivoisin että Radiomoguli Pasi Viheraho, tekisi jälleen torstai aamuisin joskus lähetyksiä meille aamuvirkuille. Ne olivat mukavaa kuunneltavaa silloin kun niitä joskus tuli  :). Sellassia parintunnin pätkiä, ainaki ku Mese vietiin oli 9-12 lähetykset  :P. Näitä siis lisää joskus. Jos vain viitsit. Aamu lähti niillä upeasti käyntiin.

Ne oli sinne hesan ulalle ne.
Ja ei meillä ole rahaa alkaa tehemään noita aamu juttuja.
jos olisi rahaa ni miksi tässä ei voisi tehdä vaikka mitä.


Höhlä...pitäis tehd äänestys et haluttaisiinko sitä kuulla Aamulähetyksiä joskus .
Eikö se että yks Perjantainlähetys jäis poies kuukaudesta ja tulis aamuradio tilalle  :P  No tietty jos sä et haluu tehd aamusi ni se on eri juttu tai jos kuulijat haluu kuul enemmä känniörinää

Ei ole haluista kiinni vaan rahasta.
Pistä näyttäen esimerkkiä ja pistä muutama huntti nyt alkuun ni aletaan pitelee aamulähetyksiä.
Pistä alkuun itse _LAILLINEN_ nettiradio ja mietitään sitten lisää....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #990 : Maaliskuu 04, 2010, 20:57:04 ip »
Jo tajusinmä kyllä sen että raha ratkaisee. Siks mä ehotinki että yks perjantailähetys vähemmän ja vaihettas se Aamulähetykseen... Joka tapauksessa menis samaverra rahaa vai vetääkö Gramex kelloajan mukaan lisäextraa  :o
Siikana lentäisin taivaalla

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #991 : Maaliskuu 04, 2010, 21:35:14 ip »
Jo tajusinmä kyllä sen että raha ratkaisee. Siks mä ehotinki että yks perjantailähetys vähemmän ja vaihettas se Aamulähetykseen... Joka tapauksessa menis samaverra rahaa vai vetääkö Gramex kelloajan mukaan lisäextraa  :o

Meeppäs nyt päiväksi huilaamaan se tekee sulle hyvää.
Lepo tekee sinullekkin hyvää.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #992 : Maaliskuu 05, 2010, 14:34:13 ip »
Jo tajusinmä kyllä sen että raha ratkaisee. Siks mä ehotinki että yks perjantailähetys vähemmän ja vaihettas se Aamulähetykseen... Joka tapauksessa menis samaverra rahaa vai vetääkö Gramex kelloajan mukaan lisäextraa  :o

Meeppäs nyt päiväksi huilaamaan se tekee sulle hyvää.
Lepo tekee sinullekkin hyvää.


Mutta ymmärrätkö mitä meinaan? Eise aamulähetys maksa enempää kuin Pe-Illan lähetys.
Pe
Pe
Aamu
Pe

Tollaista tarkotin että voisi olla kuukaudessa 3 Perjantailähetystä ja yksi aamulähetys. Mutta antaapi sen olla  :P tyydytään tähän perjantainsettiin, on tääkin hyvää ei siinä mitään ongelmaa ole



Meeppäs nyt päiväksi huilaamaan se tekee sulle hyvää.
Lepo tekee sinullekkin hyvää.


Viittasitko tällä siihen että sain irkistä jo bannit? Että pitäisi täälläkin huilata? Yks toive olis : Laittaisitko niin että ne bannit päättyvät 5.6   koska minulla alkaa silloin kesäloma  :)  Kaikki olisi ilosia   ;D eipä tuoda irkkiä  sitte enempää tänne foorumille se on sairas paikka.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2010, 15:07:51 ip kirjoittanut Seashadow »
Siikana lentäisin taivaalla

vesa

  • Member
  • *
  • Viestejä: 33
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #993 : Maaliskuu 05, 2010, 22:03:51 ip »
ehdottomasti huomenna lähetys! ittellä viesti estot niin täytyy tänne laittaa  ;D