PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 682414 kertaa)

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #980 : Helmikuu 28, 2010, 20:38:42 ip »
Eikös Pasi meinaillut alkaa taas jossain vaiheessa pitämään keskustelulähetyksiä sunnuntaisin vanhoihin aikoihin kuten aikoinaan?

Lauantaisin 21.00 eteenpäin olisi kyllä aika ässä ajankohta tollaselle toiminnalle.

Hankkija

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #981 : Helmikuu 28, 2010, 21:57:33 ip »
Eikös Pasi meinaillut alkaa taas jossain vaiheessa pitämään keskustelulähetyksiä sunnuntaisin vanhoihin aikoihin kuten aikoinaan?

Lauantaisin 21.00 eteenpäin olisi kyllä aika ässä ajankohta tollaselle toiminnalle.

Tuskin Pasi ehtii palautua perjantain lähetyksistä niin hyvin että pystyis aina lauantaisin keskustelulähetyksiä vetää. Voisi käydä liian rankaksi.. Sunnuntai jo eri juttu, mutta olisiko silloin taas kuuntelijoita ja soittajia onkin kokonaan toinen juttu. Itse tykkäsin niistä arkiaamupäivä lähetyksistä joita Pasi veti viime syksynä muutaman.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #982 : Helmikuu 28, 2010, 22:22:36 ip »
Eikös Pasi meinaillut alkaa taas jossain vaiheessa pitämään keskustelulähetyksiä sunnuntaisin vanhoihin aikoihin kuten aikoinaan?

Lauantaisin 21.00 eteenpäin olisi kyllä aika ässä ajankohta tollaselle toiminnalle.

Tuskin Pasi ehtii palautua perjantain lähetyksistä niin hyvin että pystyis aina lauantaisin keskustelulähetyksiä vetää. Voisi käydä liian rankaksi.. Sunnuntai jo eri juttu, mutta olisiko silloin taas kuuntelijoita ja soittajia onkin kokonaan toinen juttu. Itse tykkäsin niistä arkiaamupäivä lähetyksistä joita Pasi veti viime syksynä muutaman.


Niin pitkään ku tää on harrastus ni näitä tulee silloin ku tuntuu hyvältä.
Perjantai klo 21.00 on se ajankohta minne pyrin nämä keskittämään.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #983 : Maaliskuu 04, 2010, 08:13:42 ap »
Ite en pääse huomenna kuuntelemaan PasiRadiota koska kone meni paskaksi .. Ilmeisesti oli jo niin vanha että kovo menisiitä nii en korjuuta vaan tässä kuussa ostan itelle uuden koneen....  ;)
periksi ei anneta!!!!!

Hankkija

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #984 : Maaliskuu 04, 2010, 15:41:06 ip »
Pasilla lienee tapahtunut näppäilyvirhe tuolla youtubes tuon kamalin viihdekeskus videon yhteydes, kun on kirjoittanut että Pasiradio soi 04.03.2010 klo 21.00. Tänäänhän on 4.3.

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #985 : Maaliskuu 04, 2010, 15:45:20 ip »
Minä, Seashadow toivoisin että Radiomoguli Pasi Viheraho, tekisi jälleen torstai aamuisin joskus lähetyksiä meille aamuvirkuille. Ne olivat mukavaa kuunneltavaa silloin kun niitä joskus tuli  :). Sellassia parintunnin pätkiä, ainaki ku Mese vietiin oli 9-12 lähetykset  :P. Näitä siis lisää joskus. Jos vain viitsit. Aamu lähti niillä upeasti käyntiin.
Siikana lentäisin taivaalla

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #986 : Maaliskuu 04, 2010, 16:40:35 ip »
Minä, Seashadow toivoisin että Radiomoguli Pasi Viheraho, tekisi jälleen torstai aamuisin joskus lähetyksiä meille aamuvirkuille. Ne olivat mukavaa kuunneltavaa silloin kun niitä joskus tuli  :). Sellassia parintunnin pätkiä, ainaki ku Mese vietiin oli 9-12 lähetykset  :P. Näitä siis lisää joskus. Jos vain viitsit. Aamu lähti niillä upeasti käyntiin.

Ne oli sinne hesan ulalle ne.
Ja ei meillä ole rahaa alkaa tehemään noita aamu juttuja.
jos olisi rahaa ni miksi tässä ei voisi tehdä vaikka mitä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X