PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 668367 kertaa)

vesa

  • Member
  • *
  • Viestejä: 33
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #966 : Helmikuu 19, 2010, 21:21:09 ip »
pistähä pasi jotai hyvää iskelmää tulemaan  ;D

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #967 : Helmikuu 20, 2010, 09:55:11 ap »
Puhelu ”Veltto” Virtaselle oli kyllä mukava yllätys. Tuntui tyyppi olevan muutenkin aika rennonoloinen kansanedustajaksi ja mikä mukavinta, osaa vastata puhelimeen jopa vapaa-aikanaan. Katainen ei osaa ja tuskin tulee osaamaankaan. Eihän sitä kiinnosta köyhän kansan tekeminen pätkän vertaa muutakun vaalien alla.

omenamehua ja sisuviinaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
  • PasiRadio Rocks:)
    • Jannen parhaat sivut!
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #968 : Helmikuu 20, 2010, 22:08:08 ip »
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #969 : Helmikuu 21, 2010, 01:23:15 ap »
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

kouluissa on ilmeisesti omat lainsäädännöt.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #970 : Helmikuu 21, 2010, 15:38:15 ip »
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

... Joissakin kouluissa saa myös karkkia varmaan välitunnilla syödä mutta tuskinpa nyt sentään tunnilla kukaan opettaja anna karkkeja ja mehuja juoda..  ::)
periksi ei anneta!!!!!

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #971 : Helmikuu 21, 2010, 18:49:47 ip »
onko Herra Jahnukainen nyt tehnyt jotain suurta ... ei tuolta jostain saa siihen vastausta ? Vai onko mua taas kusetettu  ???
Siikana lentäisin taivaalla

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #972 : Helmikuu 22, 2010, 22:34:08 ip »
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

... Joissakin kouluissa saa myös karkkia varmaan välitunnilla syödä mutta tuskinpa nyt sentään tunnilla kukaan opettaja anna karkkeja ja mehuja juoda..  ::)

Meillä opettaja tarjoaa myös oppilaille karamellia   ;D .
Siikana lentäisin taivaalla