PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 687870 kertaa)

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #889 : Tammikuu 17, 2010, 23:10:26 ip »
Älkää olko niin tosikkoja, mun mielestä "testivoittaja" veti iha hyvä radiosetin. Pitää olla vaan huumorituulella ettei loukkaannu sen jutuista.
Siikana lentäisin taivaalla

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #890 : Tammikuu 17, 2010, 23:21:21 ip »
Älkää olko niin tosikkoja, mun mielestä "testivoittaja" veti iha hyvä radiosetin. Pitää olla vaan huumorituulella ettei loukkaannu sen jutuista.

minusta kanssa testivoittaja veivasi ihan hyvän setin....
no kuuntelijat päättää....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

MacGroowe

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 721
  • Karma: +0/-0
  • Säätöä potenssiin 10
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #891 : Tammikuu 18, 2010, 00:19:09 ap »
Kyllä se hyvin veti loppujenlopuks  :)
Mitä sitä toimivaa käyttöjärjestelmää uuteen<br />päivittää pelkästään uutuuden viehätyksessä.<br /><br />-Osmo A. Wiio

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #892 : Tammikuu 18, 2010, 12:10:37 ip »
Varmasti ihan kehityskelpoinen kaveri näissä radio touhuissa, mutta tällä kertaa vaan kävi näin että poju veti liikaa viinaa ja sammui kuin saunalyhty. Kyllähän se jollekkin keskenkasvuisille natiaisille on varmasti mannaa kun juontaja on kännissä kun pelikaani ja vittuilee jokaiselle. Mutta tilanne muuttuu kummasti kun samaa settiä aletaan selittämään täysaikaisille äijille. Noh... paskaaks tässä, se oli ja meni. Kyllä kai se "pojukin" oppii viellä juomaan viinaa ja vittuilemaan yhtä tyylikkäästi kun Viheraho.  ;D



 

nahkamafia

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #893 : Tammikuu 21, 2010, 16:01:43 ip »
Oliko viime viikonlopun megalähetys niin rankka jopa Pasille, että nyt on pakko pitää parin viikon "loma" ilman viinaa?. ;D Eli tuleeko huomenna selvinpäin vedetty lähetys vai ei lähetystä lainkaan?

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #894 : Tammikuu 21, 2010, 17:36:35 ip »
Jollei Pasi itse ei jaksa pitää lähetystä/ei ole viinaa, niin parempi olla pitämättä ollenkaan.
Ettei vaan kukaan tulisi tuuraamaan, kun perjantailähetykset ilman Pasin kännilyä ei ole perjantaita.

Hyvä että keskustelulähtetyskin palaa lauantaina ohjelmistoon.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #895 : Tammikuu 21, 2010, 19:56:12 ip »
joo, viimevkl lähetys alkoi pe klo 21 ja päättyi su klo 05.07. välissä juonsi testivoittaja, jonka videoita löytyy tosta http://www.youtube.com/user/testivoittaja1 ja tosta http://www.youtube.com/user/MaahanmuuttoSuomi .