PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 683053 kertaa)

kreku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 79
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #763 : Marraskuu 03, 2009, 08:00:53 ap »
Täytyy nyt näin aamutuimaan kyllä myöntää että Pasi on uskossaan vahva, itse ennenkaikkea
pelkään että jos nautin viiniä väkevämpää niin saattaisin jonkin käskyn jo unohtaa.
 Noinhan sitä voi toki kestävyyttään mittailla mutta miksi tehdä se julkisesti kun vaarana on
että jokin nuorempi kuuntelija voi siinä eksyä jos ei osaa pitää varansa, eihän Pasi voi millään
tietää ketkä kaikki hänen juttujaan kuuntelevat.

No nimenomaan! Käy muuten elämä aika kuristavaksi, jos koko ajan miettii, että onko tää nyt sopiva esikuva lapsille. Sinäkös elät itse sitten koko ajan esikuvallista elämää? Miten noi lapset muuten aina vedetään kaikkeen mukaan.. se on se viimenen moraalikortti, jota kukaan ei kehtaa vastustaa. Ei kai tuo Vihersetä kovin tarkotuksella ole asettunu kasvavan nuorison esikuvaksi.. mut minkäs teet jos "lapset tulevat hänen tykönsä", kuten aikoinaan sen nasaretilaisen..

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #764 : Marraskuu 03, 2009, 10:52:58 ap »
Täytyy nyt näin aamutuimaan kyllä myöntää että Pasi on uskossaan vahva, itse ennenkaikkea
pelkään että jos nautin viiniä väkevämpää niin saattaisin jonkin käskyn jo unohtaa.
 Noinhan sitä voi toki kestävyyttään mittailla mutta miksi tehdä se julkisesti kun vaarana on
että jokin nuorempi kuuntelija voi siinä eksyä jos ei osaa pitää varansa, eihän Pasi voi millään
tietää ketkä kaikki hänen juttujaan kuuntelevat.
 Suosittelisinkin että pidät vaikkapa lähetystäsi jossain teltassa niin voit välittömästi puuttua
jos jokin opetuslapsistasi ei osaa dokata sisu-viinaa oikealla tyylillä.

Olisikos toi moralisointi nyt viisainta vähentää tai lopettaa kun se tiedetään että se ei johda mihinkään.
Samallahan voitaisiin viedä ALKO t pois s makettien keskuudestamme sehän saattaa jonkun ohjata huonoille teille.
onko S-Marktit saatanasta?

Tätä keskustelua voidaan jatkaa vaikka maailman tappiin ja jatkakaa mun puolesta jos siltä tuntuu mutta jos savutteteln ni savuttelen jos otan ni sitten otan.
Tarttee tulle ihmeitä että tää muuttuisi.
Toki muutos suuntaan tai toiseen on mahdollista mutta erittäin epätodennäköistä.
Kannattaa siis rukoilla aamuisin jos vaikkapa koputtavalle avattaisiin.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

simexi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 520
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #765 : Marraskuu 04, 2009, 02:55:48 ap »
Musta on turha Markon itkeä mitä kukakin tekee. Tieto löytyy aina jostain. Ja huumeet. Aina on se eka kerta että pitää kokeilla. Jotkut kokeilee ja jotkut ei.

Mitä opetuslapsiin tulee niin eiköhä se oo vaan se et samanhenkiset/samoista asioista kiinnostuneet kerääntyvät aalloille/tänne foorumille/ircciin/youtubeen ihmettelemään että mitä PV puuhailee. Ja jokainen opetuslapsi ottaa ilon irti omalla tavallaan.  ;D Ja miten se tapahtuu niin sitä jokainen voi miettiä omissa päissään. ;)

ViimeinenVillaPaita

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 223
  • Karma: +0/-0
  • Vaarallisia KANNABIS piikkejä
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #766 : Marraskuu 06, 2009, 02:46:39 ap »
Sitähän ollaan vaarallisia NARKKAREITA jos sätkän tai kaks viikonloppuna imaisee.

Bajari

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #767 : Marraskuu 06, 2009, 16:30:28 ip »
Tässä kuunellaa kannabislähetyksen uusintaa Sorbuksen ja karhun voimin

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #768 : Marraskuu 06, 2009, 16:47:25 ip »
Tässä kuunellaa kannabislähetyksen uusintaa Sorbuksen ja karhun voimin


joo viinalla mennään kohta...
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jari1996

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 125
  • Karma: +0/-0
  • Ja käy tamtam Juankoski here i come...
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #769 : Marraskuu 06, 2009, 19:32:55 ip »
Tässä kuunellaa kannabislähetyksen uusintaa Sorbuksen ja karhun voimin


joo viinalla mennään kohta...
Onx tännää viinalähetys??
Vietkong 2 -Adminstator. Moh-pa JariJuankoski, cod- PasiViherahoFAN :) aapeli- jari1996