PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 668428 kertaa)

pave

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #658 : Heinäkuu 11, 2009, 18:17:47 ip »
Kuis Pasi .. jos syksyllä otetaan PasiRadioon .. terapia-ilta, jossa kokeillaan onnistuuko keskustelu "parisuhdepaskasta" .. ?
Mä voin olla tuo `terapiaukko´ .. jos vaikka haastattelua ja kysymyksiä puh. .. livenä ??

Tietenkin niin, että mä olen siinä vierelläsi .. joko hönössä tai ilman (??)  ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #659 : Heinäkuu 11, 2009, 19:17:36 ip »
Kuis Pasi .. jos syksyllä otetaan PasiRadioon .. terapia-ilta, jossa kokeillaan onnistuuko keskustelu "parisuhdepaskasta" .. ?
Mä voin olla tuo `terapiaukko´ .. jos vaikka haastattelua ja kysymyksiä puh. .. livenä ??

Tietenkin niin, että mä olen siinä vierelläsi .. joko hönössä tai ilman (??)  ;D

sopii. tulet sitten vieraaksi niin saat vastailla ihmisten kysymyksiin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #660 : Heinäkuu 11, 2009, 19:36:57 ip »
Kuis Pasi .. jos syksyllä otetaan PasiRadioon .. terapia-ilta, jossa kokeillaan onnistuuko keskustelu "parisuhdepaskasta" .. ?
Mä voin olla tuo `terapiaukko´ .. jos vaikka haastattelua ja kysymyksiä puh. .. livenä ??

Tietenkin niin, että mä olen siinä vierelläsi .. joko hönössä tai ilman (??)  ;D

sopii. tulet sitten vieraaksi niin saat vastailla ihmisten kysymyksiin.


jeps .. ja jos jo etukäteen .. vaikkas haetaan seuraa .. vai mihin voi heittää ilman nickiä .. meinaan harvempi haluaa "nimellään" vaikka asia koskeekin häntä itseään .. KYSYMYKSIÄ .. niin on sit materiaalia .. tai miten vaan .. 

Kyllähän pave tähän ikään .. parisuhdepaskaa on elänyt - kokenut ja sit vielä osaa tuon terapioinninkin .. kuhan ei oo yli 2 promillea .. sit meni viittomiseksi ...  ;D

.. näinhän tuon ajattelin .. lueskelin tuolla `huolestuneita´ .. yh-juttuja ym ym .. enkä väheksy yhtään vastuuta .. ja ajattelin ihan ilman `takaa-ajatuksia´ kun tätä joka vit.. ilta sunistusrasteilla kuitenkin tarinoidaan .. "ei ooo hyvä olla .. monellakaan" !!? :o

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #661 : Heinäkuu 11, 2009, 23:28:08 ip »
Olisi todella hieno juttu saada tuollainen aihe pasiradioon.
Vielä kun saisi repairssin  puhumaan näistä paska hommista.

cpukamu

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #662 : Heinäkuu 12, 2009, 03:16:19 ap »
Olisi todella hieno juttu saada tuollainen aihe pasiradioon.
Vielä kun saisi repairssin  puhumaan näistä paska hommista.
Eikös meillä ole tätä tarkoitusta varten seurakuntien voimavaroin järjestetty parisuhdeterapia.
En usko että mitään hyvää saataisiin aikaiseksi asioita selvittelemällä hönö-radiossa.
 UKK jo aikoinaan totesi että "juon vain ilooni", mikä pitää kutinsa.

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #663 : Heinäkuu 12, 2009, 04:17:49 ap »
Olisi todella hieno juttu saada tuollainen aihe pasiradioon.
Vielä kun saisi repairssin  puhumaan näistä paska hommista.
Eikös meillä ole tätä tarkoitusta varten seurakuntien voimavaroin järjestetty parisuhdeterapia.
En usko että mitään hyvää saataisiin aikaiseksi asioita selvittelemällä hönö-radiossa.
 UKK jo aikoinaan totesi että "juon vain ilooni", mikä pitää kutinsa.

En tarkoittanut että puhuisit välttämäti omasta elämästäsi, vaan ihan yleisesti näistä pahoista tilanteista joihin moni voi joutua.
Kuitenkin sinulla riittää kohtuullisen järkevääkin sanottavaa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #664 : Heinäkuu 24, 2009, 04:51:08 ap »
Pelkistetty kalusto tosin läppäreitä kun olisi ni pieninisi todella paljon tuokin.
no niitä ei nyt ole pitää mennä noilla pöytäkoneilla.
Tuon saa suht helposti mukaan mutta on tällä hetkellä käyttövalmiina Hollolan studiolla.
Tällä on tarkoitus tehdä syyskuussa jos rahoitus vain järjestyy lähetystä jostain muualta suunnalta.
Huomatkaa myös videostreamaus mahdollisuus. Sitähän ei tarvitse ottaa mukaan jos videota ei ole tarkoitus lähettää.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X