PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 668816 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #644 : Kesäkuu 07, 2009, 00:20:20 ap »
Joo varsin hyvä ja onnistunut lähetys oli  :) :)

kuuntelijoita oli reilut 150 eli ei kovin paljoa mutta toivon mukaan kaikki olivat aidosti kiinnostuneita rautateidemme historiasta.
On kuitenkin hienoa tehdä ohjelmaa tuolta ja ensi vuodeksi mikäli sellainen toteutuu niin siellä on sitten sellainen kalusto että mikrofoni saadaan minne vain langattomasti.

Kiitos DjMhz:lle studiotarkkailijalle Topparoikka Ry:lle Haapamäen museoveturiyhdistys ry :lle ja kaikille muille tahoille jotka tekivät mahdolliseksi tämän Lahden rautatiepäivä tapahtuman sekä kaikille muillekkin jotka olivat osallisenä tässä tapahtumassa ja ohjelman välityksessä teknisissä ratkaisuissa.
Tehdään ensi vuonna uudestaan tämä mikäli se meille vain suodaan.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Hankkija

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #645 : Kesäkuu 07, 2009, 00:28:25 ap »
Lähetystä kuunnellessa vasta tajusin, että kuinka paljon eri artistit ovat tehneet noita juna aiheisia kappaleita. Ei ole muuten tullunna ajateltua tai hoksattua kyseistä asiaa..

powermanian

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #646 : Kesäkuu 20, 2009, 21:15:58 ip »
Joo nytten kun rupeaa aivotoiminta vähän kirkastumaan niin täytyy kirjoitella tännekkin.

Lähetys oli hyvä ja juhannus sujui sen kanssa hyvin. Harmi vaan kun noita lapsukaisia tuntui olevan taas liikenteessä turhankin paljon. Oikeasti sen Ville 10v pitäisi olla nukkumassa kahdentoista aikaan yöllä eikä kuunnella k18 materiaalia. Sitten on ne 15-25v henkisesti lapselliset soittajat jotka pelleilee siellä luurin päässä ja vittuilee. Tuollaiset soittajat pitäisi jotenkin saada karsittua pois. Ne vituttaa juontajia ja kuuntelioita. Jos joku noihin soittelia kategerioihin kuuluva luki tämän, niin tietäköön, ettei heidän touhuissaan ole mitään hauskaa.

Vaikka olen itsekkin viellä jokseenkin nuori(19v), niin ei tulisi mieleenkään soitella pelkästään pelleilläkseen tai vittuillakseen. Sitä ikää mulla ei ole ollut eikä tule olemaan onneksi.

Toivon mukaan kukaan ei ottanut tästä tekstistä itseensä.

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #647 : Kesäkuu 21, 2009, 00:26:23 ap »
Eikös se yksi soittaja ollut pasin  20v fani.
Ainakin kuulosti siltä. :)

powermanian

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #648 : Kesäkuu 24, 2009, 18:24:29 ip »
Mites olisi jos perjantain radiolähetyksessä julkistettaisiin, kaikkien 20v fanien puhelinnumerot, ketkä sinne lähetykseen soittelee? Eipä siitä mitään haittaa olisi vaan päinvastoin, ehkä jotkut ottaisivat vaikka opikseen.

Touho

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 193
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #649 : Kesäkuu 26, 2009, 00:08:51 ap »
Mites olisi jos perjantain radiolähetyksessä julkistettaisiin, kaikkien 20v fanien puhelinnumerot, ketkä sinne lähetykseen soittelee? Eipä siitä mitään haittaa olisi vaan päinvastoin, ehkä jotkut ottaisivat vaikka opikseen.
Minunkin? Tai noh, eihän tuolla ole kauheasti väliä, vaikka minun numeroni julkisestettaisiin. Tuo sama millä olen soittanut on myös Touhoradion studionumero.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #650 : Kesäkuu 26, 2009, 00:46:35 ap »
Mites olisi jos perjantain radiolähetyksessä julkistettaisiin, kaikkien 20v fanien puhelinnumerot, ketkä sinne lähetykseen soittelee? Eipä siitä mitään haittaa olisi vaan päinvastoin, ehkä jotkut ottaisivat vaikka opikseen.
Minunkin? Tai noh, eihän tuolla ole kauheasti väliä, vaikka minun numeroni julkisestettaisiin. Tuo sama millä olen soittanut on myös Touhoradion studionumero.

koitas nyt taas olla kunnolla.ja älä edes koita vastata tähän jotain viisasta.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X