PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 681550 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #497 : Helmikuu 15, 2009, 07:49:23 ap »
Se yks tyyppihän (jannekkk) soitti silloin aamulla klo 6:00 jälkeen useita kertoja putkeen ja jauhoi kokoajan sitä samaa shittiä.. Onneksi Pasikin sen aika pian hoksasi ja lopetti tän tyypin puhelut lyhyeen..

pave

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #498 : Helmikuu 22, 2009, 08:41:12 ap »
Mitähän siellä kansiossa oli sitä DATAA -mulla/mulle tuli tuon verran "7,76 Gt " kunnes linjat oli alhalla -tiedä sitten `mikä´ katkasi

-vai tuliko sieltä sit kaikki, mitä oli (??)  En muista sanoitko sitä kapasiteetia.  ;D


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #499 : Helmikuu 22, 2009, 08:54:14 ap »
Mitähän siellä kansiossa oli sitä DATAA -mulla/mulle tuli tuon verran "7,76 Gt " kunnes linjat oli alhalla -tiedä sitten `mikä´ katkasi

-vai tuliko sieltä sit kaikki, mitä oli (??)  En muista sanoitko sitä kapasiteetia.  ;D



laske mut vnc:lla sun koneelle jotenkin ni otetaan seuraava siirto  ;D ;D ;D ;D ;D
on tota dataa:)=
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

PeTeZZL

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #500 : Helmikuu 25, 2009, 16:56:02 ip »
Täs on alkanu ihmetyttää  mihin toi dj7 on kadonnu ? :o Seiskan lähetyksis oli sitä jotakin mitä on jäänyt kaipaamaan...
Ei vittu mikä pässi se on !

djmake

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #501 : Helmikuu 25, 2009, 21:22:48 ip »
Täs on alkanu ihmetyttää  mihin toi dj7 on kadonnu ? :o Seiskan lähetyksis oli sitä jotakin mitä on jäänyt kaipaamaan...
Niin... Seiska piti aikanaan omaa radiota 24/7, sitten satunnaisesti, sitten pasin radiossa muutaman lähetyksen ja nykyisin harvakseltaan omia settejään. Eli ei ole kadonnut, muttei ole koskaan Pasiradioon sen pidemmäksi aikaa ollut tulossakaan.

PeTeZZL

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #502 : Helmikuu 26, 2009, 16:47:44 ip »
Täs on alkanu ihmetyttää  mihin toi dj7 on kadonnu ? :o Seiskan lähetyksis oli sitä jotakin mitä on jäänyt kaipaamaan...
Niin... Seiska piti aikanaan omaa radiota 24/7, sitten satunnaisesti, sitten pasin radiossa muutaman lähetyksen ja nykyisin harvakseltaan omia settejään. Eli ei ole kadonnut, muttei ole koskaan Pasiradioon sen pidemmäksi aikaa ollut tulossakaan.
Jaajaa.. Hommakkaa se pasiradioon  ;D
Ei vittu mikä pässi se on !

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #503 : Helmikuu 26, 2009, 17:08:50 ip »
Täs on alkanu ihmetyttää  mihin toi dj7 on kadonnu ? :o Seiskan lähetyksis oli sitä jotakin mitä on jäänyt kaipaamaan...
Niin... Seiska piti aikanaan omaa radiota 24/7, sitten satunnaisesti, sitten pasin radiossa muutaman lähetyksen ja nykyisin harvakseltaan omia settejään. Eli ei ole kadonnut, muttei ole koskaan Pasiradioon sen pidemmäksi aikaa ollut tulossakaan.
Jaajaa.. Hommakkaa se pasiradioon  ;D

Tästä asiasta keskustelu loppui nyt.
ja ei hommata.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X