PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 682752 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #322 : Syyskuu 01, 2008, 14:12:48 ip »
Yhteys kyrvähti jälleen. kaipa tämä lähetetään sit uusintana jossain vaiheessa ellei siellä oo jo hermot sen verran kireellä, että tämä jäi tähän? ???

lähetys olikin lähtenyt uudelleen käyntiin klo 3.00 - 3.15 välillä. sen jälkeen ei liene suuremmin pätkäissyt kun wget ei ollu lopettanu tallennusta.


Meidän yhteydet pätkivät ja sen pitäminen pystyssä ole vaikeaa.
Kiitoa kaikille jotka tekivät mahdolliseksi sen että lähetystä yleensä saatiin sieltä ulos.
itseltäni olisi jäänyt asetusten laittaminen laitaittamatta.sen verran monimukkaisia asiota läpi käytiin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #323 : Syyskuu 05, 2008, 20:31:05 ip »

Meidän yhteydet pätkivät ja sen pitäminen pystyssä ole vaikeaa.
Kiitoa kaikille jotka tekivät mahdolliseksi sen että lähetystä yleensä saatiin sieltä ulos.
itseltäni olisi jäänyt asetusten laittaminen laitaittamatta.sen verran monimukkaisia asiota läpi käytiin.


eikö WLAN-linkissä riittäny potku vai pätkikö Härkätien yhteydet muuten?

no mut mitä itse lähetyksestä niin kyllä tuolta tunnelmia ihan suht ok tuli, mitä nyt aamusella djmaken siirtäessä striimin Marttilaan, Viheraho joutu selvästi skarppaamaan sen n. 5 tuntia mitä lähetystä tuli  ;D ilmeisesti laskuhumala + väsymys syynä  ;) välillä tuli semmosta settiä että näistä parhaista paloista vois joku laittaa koostetta juutupeen tai johonki... puhelut jäi aika vähiin, ei montaa soittajaa siihen aikaan aamulla.


Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #324 : Syyskuu 13, 2008, 00:19:26 ap »
Sori kytis, mut ei tota metallicaa vaan jaksa kuunnella. En tiedä mikä siinä on, mutta ei uppoa sitten millään. Joskus yläasteaikoina yritin kuunnella metallicaa kun "kaikki muutkin" kuunteli. Pari levyä kopsasin kavereilta, mutta yhden kerran jaksoin kuunnella läpi.

En ole muutenkaan hevi-ihmisiä, tuohon aikaan porukka jakautui kahteen leiriin, toiset diggasi metallicaa, toiset iron maidenia. Tämä siis oli 90 luvun lopulla ja 2000-luvun alussa, sitä ennen kaikki kuunteli sitä teknopoppia vai mitä eurodancea se virallisemmin olikaan mitä pasikin usein soittaa, ehkä itsekin olin tottunut siihen niin ei tuo hevi oikein kolahtanut. Se maiden kuulosti mun korvaan paremmalta kun siinä oli minusta enemmän melodiaa kun taas metallica oli mun korvaan vaan hirveetä mättöä ilman mitään musikaalisuutta.

Nykyisin kuutelen jonkun yksittäisen hevibiisin silloin tällöin. En kuitenkaan pysty kuuntelemaan pitempään. Toinen mikä ei oikein uppoa on kaikenlainen räp/hiphop musiikki, mutta siitäkin olen löytänyt joitakin yksittäisiä artisteja mitä hetken jaksaa kuunnella.

Tällä hetkellä kiinnostus on heräämässä klassisen musiikin suuntaan. Ehkä se on tarpeeksi heviä mulle  ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2008, 01:01:05 ap kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #325 : Syyskuu 15, 2008, 09:43:16 ap »
tuliko keskustelu viime yönä? ei ollut uutta tallennetta ainakaan ladattavissa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #326 : Syyskuu 15, 2008, 15:28:42 ip »
tuliko keskustelu viime yönä? ei ollut uutta tallennetta ainakaan ladattavissa.

Se kokeilu on nyt loppu.
Toistaiseksi emme laita uusintaa keskustelulähetyksestä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #327 : Syyskuu 15, 2008, 16:11:56 ip »
tuliko keskustelu viime yönä? ei ollut uutta tallennetta ainakaan ladattavissa.

Se kokeilu on nyt loppu.
Toistaiseksi emme laita uusintaa keskustelulähetyksestä.


elikä se pitää itse ottaa talteen. harmi kun ennakkoilmoitusta ei asiasta tullut niin olisin tallentanut. nyt meni hukkaan.

syynä on varmasti soittajakato?

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #328 : Syyskuu 15, 2008, 16:15:14 ip »
Tertzi kirjoitti:"En ole muutenkaan hevi-ihmisiä, tuohon aikaan porukka jakautui kahteen leiriin, toiset diggasi metallicaa, toiset iron maidenia."

Täh? Eikö nuo molemmat soita heavyä?Sitäpaitsi molemmat on hyviä bändejä ja molempia tulee kuumnneltua :)