PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 668468 kertaa)

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #35 : Lokakuu 27, 2007, 19:05:18 ip »
Kuinka kauan tuo lähetys kestää? Itse kun haluan nukkuakin jossain vaiheessa niin ei koko yötä jaksanut seurata.

Edellinen kesti ainakin jonnekin yön pikkutunneille asti. Taisin itse jonnekin klo 23 asti kuunnella, ja loppua ajastin 3 tuntia, mutta ilmeisesti olisi jatkunut vielä tuonkin jälkeen.

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #36 : Lokakuu 27, 2007, 21:56:19 ip »
Itse kuuntelin tuonne 01.00 paikkeille viime yönä.
Tulikos sen jälkeen mitään radikaaleja soittoja Pasin toimesta kenellekään?
Harmittaa kun en kuullut sitä soittoa ex-opelle viimeksi.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #37 : Lokakuu 27, 2007, 23:21:13 ip »
Olikos tuosta viimeöisestä lähetyksestä muuten täällä infoa, kun itse täysin missasin? Toisaalta kommentteja lukeneena sain käsityksen, että sen verran omituinen lähetys oli, että ehkä oli parempikin olla kuulematta.

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #38 : Lokakuu 28, 2007, 00:06:49 ap »
Olikos tuosta viimeöisestä lähetyksestä muuten täällä infoa, kun itse täysin missasin? Toisaalta kommentteja lukeneena sain käsityksen, että sen verran omituinen lähetys oli, että ehkä oli parempikin olla kuulematta.
Eipä tainnut olla. Itse sain tietää lähetyksestä muuta kautta. Mitä omituista oli lähetyksessä?

PotilasK

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #39 : Marraskuu 03, 2007, 11:43:22 ap »
Minä käytin sanaa "omituinen", koska en ollut aikaisemmin Pasiradiota kuunnellut ja se poikkesi tavanomaisista radiolähetyksistä melkoisesti  :D
Tarkoitan tällä esimerkiksi musiikkivalintoja, sitä kun oli laidasta laitaan. Välillä soitettiin samaa biisiä muutaman kerran peräkkäin, välillä laulettiin nousuhumalassa biiseistä "karaoke"-versioita (esim Aikuinen Nainen, Autiotalo), muutaman kerran jo alkanut biisi vaihdettiin johonkin toiseen jne.. Puhelut olivat mielenkiintoisia, mutta suuri osa pelkkää vittuilua Pasille ja usein lyötiinkin Pasin toimesta luuria korvaan ja laitettiin musiikkia soimaan. Kaikki Muropakettilaiset (itsekin sieltä) dissattiin erään moderaattorin ja muutaman käyttäjän perusteella maan rakoon, vaikka kuuntelijoista (ehkä) suuri osa juuri oli sitä kautta linjoille löytänyt.

Mutta kaikessa omituisuudessaan lähetystä piti silti kuunnella, se oli kummallisella tavalla yhtä viihdyttävää kuin katsella Pasin videoita Tuubista. Ei niissäkään usein mitään syvällistä sanomaa ole  ;)

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #40 : Marraskuu 03, 2007, 15:52:57 ip »
Minä kuuntelin sitä fbk:ssa mainostettua kalsarikaverin lähetystä ja tuolla kaverilla tuntui olevan jotenkin ammattimaisempi ote juontamiseen, meinaan että voisi toimia ihan oikeassakin radiossa. Pasi voisi skarpata siinä, että lähetys pysyisi jotenkin järjestyksessä. Esimerkiksi noita tunnin puheluita ei oikeastaan ollut enää mielekästä kuunnella. Pasi voisi jaotella ohjelman paremmin musiikki ja puhe(lu)osuuksiin, ettei kaikki mene päällekkäiseksi sekamelskaksi.

Ja väittely jostain chattijutuista olisi varmaan parempi käydä siellä chatissa. Mutta jos pasin radion on tarkoitus olla vain chatin jatke niin asia on erikseen. Itse kun en tuota chattailyä (vai mikä irkki se olikaan) harrasta niin kuuntelu alkoi tökkiä sillä kohtaa.

Lähetys alkoi minusta ihan radiomaisesti, mutta yötä kohti meni kummalliseksi riitelyksi. No ehkä jonkun muun mielestä sellainen vänkääminen on lystikästä.

Puheluista esimerkiksi tuo digitan edustajalle soitettu puhelu oli mielenkiintoinen, ehkä Pasi voisi soitella joillekin henkilöille enemmän tuollaisia asiallisia puheluita päiväsaikaan ja lähettää nauhoitetun puhelun nettiradiossa. Tietysti asia on hankala jos toinen osapuoli ei suostu puhelun julkaisemiseen kuten tuossa tapauksessa vaikutti olevan. Enemmän siis tuollaisia "karpo-tyylisiä" juttuja saisi olla mihin kategoriaan tuon puhelunkin voisi luokitella. Eli asiallista keskustelua jostain vastaavasta ajankohtaisesta tai muuten keskustelua herättäneestä aiheesta, jossa paneuduttaisiin aiheeseen Karpolla on asiaa -tyylillä.

Pommimiehen juttelu oli myös mielenkiintoista, jos Pasi saisi vieraakseen jostain asiasta tietäviä kavereita niin olisi kiva kuunnella juttua. Siis sellaisia joilla olisi jotain asiaa kerrottavana, eikä pelkkää höpötystä Pasin seksuaalisesta suuntautumisesta tai vastaavista aiheista.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2007, 16:23:08 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #41 : Marraskuu 04, 2007, 11:01:59 ap »
Esimerkiksi noita tunnin puheluita ei oikeastaan ollut enää mielekästä kuunnella. Pasi voisi jaotella ohjelman paremmin musiikki ja puhe(lu)osuuksiin, ettei kaikki mene päällekkäiseksi sekamelskaksi.

Itse ajattelin vähän samaa. Niinhän sitä "aidossakin" radiossa tehdään, että yritetään päästä puhelusta määrätyssä ajassa eroon. Joku viitisen minuuttia voisi olla sopiva pituus. Kyllä itse kuuntelemassani lähetyksessä oli ihan mielenkiintoisiakin puheluita, mutta sitten oli taas sellaista, että joku vänkäsi kännissä lähes tunnin jostain irkkijutusta, mikä taas ei ainakaan minua kuuntelijana voinut vähempää kiinnostaa.

Lähetys alkoi minusta ihan radiomaisesti, mutta yötä kohti meni kummalliseksi riitelyksi. No ehkä jonkun muun mielestä sellainen vänkääminen on lystikästä.

Ilmeisesti ihmisillä on kännissä tuo vänkäämistaipumus, mitä eivät välttämättä itse huomaakaan. Täällä suunalla siis aivan samanlainen huomio: lähetyksen alku on mielekästä kuunnteltavaa, mutta loppupuolessa olisi betraamisen varaa. Soittajillakin tietysti todella suuri rooli tässä asiassa.

Puheluista esimerkiksi tuo digitan edustajalle soitettu puhelu oli mielenkiintoinen, ehkä Pasi voisi soitella joillekin henkilöille enemmän tuollaisia asiallisia puheluita päiväsaikaan ja lähettää nauhoitetun puhelun nettiradiossa. Tietysti asia on hankala jos toinen osapuoli ei suostu puhelun julkaisemiseen kuten tuossa tapauksessa vaikutti olevan.

Ja juuri tällaisissa tapauksissa puhelun sisältö voisi olla järkevämpi, kuin esimerkiksi kolmen aikaan yöllä kännissä Microsoftin toimitusjohtajan kanssa käyty keskustelu. Tietystihän hyvä olisi pyytää keskustelukumppanilta lupa puhelun nauhoitukseen ja julkaisuun. Eiköhän luvan antaviakin mielenkiintoisia ihmisiä löydy.