PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 681413 kertaa)

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #28 : Lokakuu 11, 2007, 20:08:32 ip »
Mikähän tuo tuleva kännispesiaali on, onko luvassa siis lähinnä kännisten ihmisen puheluita radioon? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nuo olivat edellisen lähetyksen heikointa antia. No, tiistai on kyllä sellainen päivä, ettei edes tuota pysty kuuntelemaan, niin samapa tuo. Näin työssä käyvien ja arkena gprs-yhteyden varassa olevien ihmisten kannalta, tiistai on aika heikko lähetysajankohta muutenkin. :(

zipob

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #29 : Lokakuu 11, 2007, 22:17:34 ip »
Mikähän tuo tuleva kännispesiaali on, onko luvassa siis lähinnä kännisten ihmisen puheluita radioon? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nuo olivat edellisen lähetyksen heikointa antia. No, tiistai on kyllä sellainen päivä, ettei edes tuota pysty kuuntelemaan, niin samapa tuo. Näin työssä käyvien ja arkena gprs-yhteyden varassa olevien ihmisten kannalta, tiistai on aika heikko lähetysajankohta muutenkin. :(

30.11 on kyllä ihan perjantai...

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #30 : Lokakuu 11, 2007, 23:07:44 ip »
30.11 on kyllä ihan perjantai...

No katsoinpa huolimattomasti. Olin lukevinani Pasin viestistä, että 30.10. :D

Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #31 : Lokakuu 12, 2007, 07:54:34 ap »
Joo Pasilta on tulossa hyvä synttärilahja minulle :D Viikkoa aikasemmin täytän 18 niin sopivaan saumaan sattuu tuo Suuri Kännilähetyskin  ;D En lähde baariin vaan jään kotiin kuuntelemaan  ;D

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #32 : Lokakuu 27, 2007, 00:08:27 ap »
Pasin musiikki vaikuttaa mukavalta kun tuo discopoppi on uponnut nyt parin vuoden ajan sen jälkeen kun löysin kirpputorilta Boney M:n levyn. Olen kai ollut aina vähän poikkeava kun en tuosta hevimusiikista ole jaksanut innostua, vaikka se on nykyisin in. Ne suomenkieliset hömppäversiot ei oikein kolahda, mutta 80-luvun discopoppia voisi soittaa vähän laajemmaltikin kuin pelkkiä megamix-versioita. Eli jotain alkuperäisiä biisejä olisi kivempi kuulla. 90-luvulla tuli paljon raiskattuja versioita vanhoista biiseistä, alkuperäisiä kuulee harvemmin. Ja soita edes suunnilleen kokonaisiakin kappaleita, kommentit biisien väliin..

Kun tuota klassistakin uhkailit soittaa niin laita jotain tuttuja hittibiisejä, vaikka joku sinfonia tai muu räväkämpi setti soimaan. Mozarttia, Bachia, Beethovenia ja mitä näitä on. Tai sitten jotain kevyempää, mutta ei mitään puolen tunnin uutta taidemusiikkipläjäystä vaan joku perinteinen klassikko. Kai sä tunnet niitä kun oot pianoakin soittanut.

Mulla on ollut haaveena tutustua paremmin klassiseen musiikkiin, mutta se on vähän vaikeampi lähestyttävä nykymusiikkiin tottuneelle, Pasi voisi olla madaltamassa kynnystä ja laajentamassa musiikintuntemustamme  :)

Ihan kivoja nuo suomi-iskelmät välikevennyksenä. Mutta ei niitä jatkuvasti jaksaisi kuunnella. Tuli joskus iskelmämusiikkiakin kuunneltua, mutta aika samantoistoa oli monet uudemmat biisit, mutta jotkut vanhat 70-luvun finnhits-levyiltä löytyvät klassikot on aika jees. Onko Pasilla enemmän niitä? Jotkut 80-luvun kotimaiset discoiskelmätkin on ihan metkoja, mutta on vähän ärsyttävä kuunnella niitä mitä on tottunut kuuntelemaan ulkomaalaisena alkuperäisversiona. Kai niitä ihan kotimaisiakin on, mutta ovat mulle vieraampia.

70-luvun ja 80-luvun alkupuolen musiikki on mulle jäänyt vieraaksi kun en tuolloin vielä paljoa musiikkia kuunnellut. Nyt olenkin löytänyt niitä ikäänkuin uusina juttuina. Onhan niissä osittain tuttujakin, esim. noitten myöhempien versioiden kautta tutuiksi tulleita, mutta kiva on ollut kuulla se alkuperäinen versiokin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2007, 00:47:08 ap kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

PotilasK

  • Vieras
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #33 : Lokakuu 27, 2007, 11:59:26 ap »
Olipas tuo viimeöinen PasiRadio-lähetys positiivisessa mielessä omituisin radio-ohjelma mitä olen koskaan kuullut. Parasta oli tietysti puhelut, kammottavinta juopunut karaokeversio Aikuisesta Naisesta. Tsemppiä!

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRadio äänessä....
« Vastaus #34 : Lokakuu 27, 2007, 14:19:23 ip »
Kuinka kauan tuo lähetys kestää? Itse kun haluan nukkuakin jossain vaiheessa niin ei koko yötä jaksanut seurata.
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.