PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: banni kiitos  (Luettu 15088 kertaa)

djmake

  • Vieras
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #7 : Marraskuu 28, 2008, 01:52:52 ap »
en tiedä, mistä oli alunperin kysymys, mutta olisko aiheellista laatia foorumille säännöt?

olen havainnut, että on tiettyjä aiheita joista tulee helposti bannia, Viherahon mukaan sana on täällä pääosin vapaa (ainakin ennen oli).
Sääntöjä ei ole sen enempää, mitä nytkään. Eikä tule. Jollei tämä sovi, niin ehkä joku muu foorumi on parempi.
Ja hyvinkin vapaa tämä on edelleen ja sellaisena tulee pysymään. Mutta jostakin asioista saa bannia ja se tulee pysymäänkin sellaisena. Jokainen bannin syy ei vaan välttämättä näy teille muille. Eikä edes tarvitse näkyä. Osaa postauksista on saatettu siistiä tms.
Niin... Postauksien editoinnista jää aina jälki, vaikka sen tekisi kuka. Eli ainoastaan poistaminen on sellainen, jota tavallinen käyttäjä ei näe. Eli kohtuullisen läpinäkyvästi koitetaan hommat hoitaa. Paitsi, että mää vahdin vihersetää ja pavea ;)

Ai niin... Kerrotkos, että mistä mielestäsi täällä niin helposti bannia saa? Helpompi ottaa kantaa tau huomioida mielipiteesi.

pave

  • Vieras
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #8 : Marraskuu 28, 2008, 02:06:44 ap »

Niin... Postauksien editoinnista jää aina jälki, vaikka sen tekisi kuka. Eli ainoastaan poistaminen on sellainen, jota tavallinen käyttäjä ei näe. Eli kohtuullisen läpinäkyvästi koitetaan hommat hoitaa. Paitsi, että mää vahdin vihersetää ja pavea ;)

Ai niin... Kerrotkos, että mistä mielestäsi täällä niin helposti bannia saa? Helpompi ottaa kantaa tai huomioida mielipiteesi.




       

... tana!!!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2008, 02:08:37 ap kirjoittanut pave »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #9 : Marraskuu 28, 2008, 03:54:02 ap »
en tiedä, mistä oli alunperin kysymys, mutta olisko aiheellista laatia foorumille säännöt?

olen havainnut, että on tiettyjä aiheita joista tulee helposti bannia, Viherahon mukaan sana on täällä pääosin vapaa (ainakin ennen oli).


Ihan uteliaisuuksissani tiedustelen mitähän aiheitäa nämä tälläiset mahtanevat olla?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #10 : Marraskuu 28, 2008, 19:29:50 ip »
en tiedä, mistä oli alunperin kysymys, mutta olisko aiheellista laatia foorumille säännöt?

olen havainnut, että on tiettyjä aiheita joista tulee helposti bannia, Viherahon mukaan sana on täällä pääosin vapaa (ainakin ennen oli).


Ihan uteliaisuuksissani tiedustelen mitähän aiheitäa nämä tälläiset mahtanevat olla?

esimerkiksi tämä http://www.viheraho.info/index.php/topic,2172.0.html  ..on kyllä samaa mieltä tosta asiasta, mutta kuitenkin...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #11 : Marraskuu 28, 2008, 19:41:07 ip »
en tiedä, mistä oli alunperin kysymys, mutta olisko aiheellista laatia foorumille säännöt?

olen havainnut, että on tiettyjä aiheita joista tulee helposti bannia, Viherahon mukaan sana on täällä pääosin vapaa (ainakin ennen oli).


Ihan uteliaisuuksissani tiedustelen mitähän aiheitäa nämä tälläiset mahtanevat olla?

esimerkiksi tämä http://www.viheraho.info/index.php/topic,2172.0.html  ..on kyllä samaa mieltä tosta asiasta, mutta kuitenkin...


päätä saa käyttää.
tästä foorumista ei tehdä mitään vitun eduskuntaa täällä keskustellaan vapaasti toisia loukkaamatta ja suurinpiirtein laillisesti.
mielipiteitä saa laittaa.
onko edes 10 bannia pistetty koko ajalla voi olla että ei tai sitten on.ei niitä kauheesti tuolla ole.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

djmake

  • Vieras
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2008, 03:15:25 ap »
esimerkiksi tämä http://www.viheraho.info/index.php/topic,2172.0.html  ..on kyllä samaa mieltä tosta asiasta, mutta kuitenkin...

Mitä mutta kuitenkin ja mikä esimerkki tuo on? Mielestäsi tänne pitää saada postata mainosmielessä urleja, joita klikkailemalla sen urlin postaaja ansaitsee rahaa tai jotakin muuta vastaavaa? En ainakaan itse tule tuollaisia katselemaan ja vastaisuudessakin moisella ansaitsee jäähyä.
Eli jos nyt niitä asiallisia mielipiteitä, niin mietitään tulevaisuudessa toisenlaista toimintatapaa sellaisten osalta.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: foorumille säännöt?
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2008, 15:53:16 ip »

Mitä mutta kuitenkin ja mikä esimerkki tuo on? Mielestäsi tänne pitää saada postata mainosmielessä urleja, joita klikkailemalla sen urlin postaaja ansaitsee rahaa tai jotakin muuta vastaavaa? En ainakaan itse tule tuollaisia katselemaan ja vastaisuudessakin moisella ansaitsee jäähyä.
Eli jos nyt niitä asiallisia mielipiteitä, niin mietitään tulevaisuudessa toisenlaista toimintatapaa sellaisten osalta.

ei vaan sitä, mitä tänne saa postata. jos joku toinen alkaa vastaavia linkkejä tänne postaan, niin tuleeko hänelle bannia silloinkin, ettei hän sitä tiennyt? kun olisi ne säännöt niin tiedettäisiin heti... ja silloin bannin jakeleminen ois helpompaa  ::).