PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy  (Luettu 8894 kertaa)

Owner

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy
« Vastaus #7 : Tammikuu 09, 2009, 16:52:59 ip »
Pakkaseen vaan ruokaa.harmi ettei pääse tonkimaan noita kauppojen takavarostoja.minä ainakin olen oppinut vuosien varrella tonkimaan vaan parasta roskiksesta.
sit pakkaseen ja vielä ei ole tullut koskaan mitään terveydellisiä ongelmia sen suhteen.


Joo Tradekan Valintalossa Jyskässä on "häkin" takana roskalaatikot...On aika rasittavaa kun ei voi hakea sieltä mitään.Olen nähnyt kun täysiä limsapullojakin heittävät roskiin en oikeen käsitä sitä,koska tämä kauppa on tullut vasta 4 kuukautta sitten.Kun eikö noissa limsoissa ne päiväykset mee reilusti yli vuodenkin?


Kyllä se maku muuttuu jo 1vk jälkeen kun päiväys on mennyt.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy
« Vastaus #8 : Tammikuu 10, 2009, 13:44:32 ip »
Joskus 11 vuotta sitten muuten Soneran laskuun pääsin käymään syömässä. Koulun ATK-ylläpitojuttuja hoitelin silloin, ruuan tarjoasivat, kun olivat varmaan tyytyväisi, kun olivat kalliit verkkoyhteydet saaneet myytyä. Mutta ei nyt kummemmin suhteista tainnut tuossa olla kyse.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy
« Vastaus #9 : Tammikuu 10, 2009, 19:42:13 ip »
Oulun Citymarketista sai tänään 1kg:n paketin prinssinakkeja hintaan 0.50 snt, päiväys 11.01.2009, sekä Hk:n popsi iso viitonen 900 gramman paketin myös hintaan 0.50 snt, päiväys 10.01.2009. Molempia lähti mukaan toistakymmentä pakettia.

nahkamafia

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
  • Karma: +0/-0
Vs: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy
« Vastaus #10 : Tammikuu 11, 2009, 10:57:00 ap »
Oulun Citymarketista sai tänään 1kg:n paketin prinssinakkeja hintaan 0.50 snt, päiväys 11.01.2009, sekä Hk:n popsi iso viitonen 900 gramman paketin myös hintaan 0.50 snt, päiväys 10.01.2009. Molempia lähti mukaan toistakymmentä pakettia.

On se hyvä, että edes jossain osataan. Tradeka varmaan olisi mättänyt nuokin suoraan roskikseen.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Suhteilla saattaa saada evästä jos hyvä tuuri käy
« Vastaus #11 : Tammikuu 11, 2009, 11:28:22 ap »
Oulun Citymarketista sai tänään 1kg:n paketin prinssinakkeja hintaan 0.50 snt, päiväys 11.01.2009, sekä Hk:n popsi iso viitonen 900 gramman paketin myös hintaan 0.50 snt, päiväys 10.01.2009. Molempia lähti mukaan toistakymmentä pakettia.

todella järkevää toimintaa Oulun Citymarketilta.
muutenhan nuokin olisi elintarvikelainsäädännön mukaan pistettävä roskikseen.
nyt ne menivät hyötykäyttöön ja kuluttajahan voi laittaa nuo pakastimeen jossa ne säilyvät ....
ovat vielä puolenvuoden päästä syötäviä jos pakastimeen heti laittaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X