PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: tapiola olis halunut tulla  (Luettu 5204 kertaa)

rroy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 471
  • Karma: +0/-0
tapiola olis halunut tulla
« : Marraskuu 08, 2008, 00:05:46 ap »
kotii tekemään tarjouslaskelmiaan.... sanoin sille siis puhelimessa,että olen keskittänyt lähivakuutukseen koska asumallani kyläpahasessa on lähivakuutuksen konttori, voin asian tullen kipaista paikanpäällä,mut tapiolan vastaava maja sijaitsee 30km päässä ja puhlimella jos asioita selvittää,niin minuuttitaksat juoksee. No ukkeli siihen änkytti et hän antaa oman priva nron johon soittaminen ei veloita kuin norm. matkapuhelinlaskun.
uskoo sit ken tahtoo,mut esim liikennevahingon sattuessa joutuu varmasti meneen vak.konttorille asiaa selvitteleen.
No onhan noita vakuutuksia mm. 3autoa +kaskot, maatila, laajakoti, traktori, peräkärry yms,yms joten kilpailuttamisesta voisi olla kylläkin hyötyä!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: tapiola olis halunut tulla
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2008, 07:40:19 ap »
kotii tekemään tarjouslaskelmiaan.... sanoin sille siis puhelimessa,että olen keskittänyt lähivakuutukseen koska asumallani kyläpahasessa on lähivakuutuksen konttori, voin asian tullen kipaista paikanpäällä,mut tapiolan vastaava maja sijaitsee 30km päässä ja puhlimella jos asioita selvittää,niin minuuttitaksat juoksee. No ukkeli siihen änkytti et hän antaa oman priva nron johon soittaminen ei veloita kuin norm. matkapuhelinlaskun.
uskoo sit ken tahtoo,mut esim liikennevahingon sattuessa joutuu varmasti meneen vak.konttorille asiaa selvitteleen.
No onhan noita vakuutuksia mm. 3autoa +kaskot, maatila, laajakoti, traktori, peräkärry yms,yms joten kilpailuttamisesta voisi olla kylläkin hyötyä!

ja arvatenkin jatkossa olisit joutunut maksunumerosta hoitelemaan kaiken ja kaikki muukin tietty olisi mennyt huonompaan suuntaan.
teit varmasti ihan asianmukaisen päätöksen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eppu74

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 204
  • Karma: +0/-0
Vs: tapiola olis halunut tulla
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2008, 15:21:28 ip »
Pyydä Tapiolasta kirjallinen tarjous ja mene sen kanssa Lähivakuutukseen tinkimään.

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: tapiola olis halunut tulla
« Vastaus #3 : Marraskuu 13, 2008, 07:12:12 ap »
Minä olen pyytänyt neljältä tai viideltä vakuutusyhtiöltä sähköpostitse tarjoukset 3-4-vuoden välein, vieläkin olen if-vakuuttajan asiakas, halvempiakin olisi ollut, mutta ehdot olisivat huonompia. Kymmenisen vuotta sitten tehty sopimus on mielestäni melko hyvä, noilla ehdoilla ei enää uusia vakuutuksia saa, siksi en ole vaihtanut vieläkään yhtiötä.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

digijussi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 510
  • Karma: +0/-0
  • Elämää, tiedettä ja tietotekniikkaa
Vs: tapiola olis halunut tulla
« Vastaus #4 : Joulukuu 05, 2008, 06:34:26 ap »
kotii tekemään tarjouslaskelmiaan.... sanoin sille siis puhelimessa,että olen keskittänyt lähivakuutukseen koska asumallani kyläpahasessa on lähivakuutuksen konttori, voin asian tullen kipaista paikanpäällä,mut tapiolan vastaava maja sijaitsee 30km päässä ja puhlimella jos asioita selvittää,niin minuuttitaksat juoksee. No ukkeli siihen änkytti et hän antaa oman priva nron johon soittaminen ei veloita kuin norm. matkapuhelinlaskun.
uskoo sit ken tahtoo,mut esim liikennevahingon sattuessa joutuu varmasti meneen vak.konttorille asiaa selvitteleen.
No onhan noita vakuutuksia mm. 3autoa +kaskot, maatila, laajakoti, traktori, peräkärry yms,yms joten kilpailuttamisesta voisi olla kylläkin hyötyä!

ja arvatenkin jatkossa olisit joutunut maksunumerosta hoitelemaan kaiken ja kaikki muukin tietty olisi mennyt huonompaan suuntaan.
teit varmasti ihan asianmukaisen päätöksen.

Lähivakuutus ei muuten palvele maksuhäiriömerkitäisiä - eräässä tapauksessa tarina kertoo vakuutusvirkailijan luvanneen soittaa takaisin mutta
kahden viikon kuluttua postittaneen kirjeen, "luottotietosi näyttivät sen verran huonoilta etten voi myydä". Oli vielä joku wellamo tai joku
alakonttori. Ura tekee noilla aloilla ilmeisen ylpeäksi. Mietin vaan että eikös yhtiön ongelmien pitäisi laskea palkkoja eikä niinkään nostaa asiakkaiden
vakuutusmaksuja kuten tässä foorumilla jossain aiheessa mainittiin?