PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N  (Luettu 42552 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #35 : Elokuu 23, 2009, 10:10:25 ap »

Kävisikö tämmöinen? :) Edit: vanha ukko, siis minä saan liki päivittäin meilejä tältä ei suomalaiselta kaunottarelta!

Taidat olla joutunut kusetuksen uhriksi. Uusi kuvahakupalvelu kertoo nopeasti löytyykö samaa kuvaa muualla netistä !!
Mene sivulle http://tineye.com/ Reverse Image Search. Etsii jollain kuvantunnistus/tekoälyalgoritmilla että onko antamasi kuva (annat URL:n) olemassa muualla netissä !

Bajari

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #36 : Elokuu 23, 2009, 10:33:22 ap »
Koko aihe alue menee vähän kaukaa ja kuulostaa jutuilta.
Kyllä osaava mies löytää ja saa oman daaminsa itkemättä menneitä teknisilläkin foorumeilla. Vai ettiikö äijät salakielellä kytkistä millä sais
vehkeet toimiin taas? Kovia on ihmiskohtalot muttei menneis naisis etenkää ole mitään minkä perään pitäs ruveta ryytymään.

Ukkomiesten juttua, mutta on eräs juttu. Mitä yhteistä on naisilla ja tornadoilla. Kumpikin kun tulee on lämmintä ja kosteaa, kumpikin
vie talon ja autot mennessään. Joskus on ihan hyvä ettei sekaannu sen vakavammin ja nauttii elämästä, mutta jos on pakko niin
kannattaa vähän kattoo minkä perään lähtee. Ettei ota vistaa säkissä.
Kävisikö tämmöinen? :) Edit: vanha ukko, siis minä saan liki päivittäin meilejä tältä ei suomalaiselta kaunottarelta!

Ja totuus on tällanen ;D http://www.johnrand.com/images/bearman.jpg

Eki

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #37 : Elokuu 23, 2009, 11:03:34 ap »

Kävisikö tämmöinen? :) Edit: vanha ukko, siis minä saan liki päivittäin meilejä tältä ei suomalaiselta kaunottarelta!

Taidat olla joutunut kusetuksen uhriksi. Uusi kuvahakupalvelu kertoo nopeasti löytyykö samaa kuvaa muualla netistä !!
Mene sivulle http://tineye.com/ Reverse Image Search. Etsii jollain kuvantunnistus/tekoälyalgoritmilla että onko antamasi kuva (annat URL:n) olemassa muualla netissä !

No niin minäkin oletin ilman muuta, mutta kun ei ole kusetus, olen tytölle kirjoittanut monia kertoja että olen hänelle liian vanha tmv. Hän toteaa vaan ettei iällä ole merkitystä vaan sillä hänelle, ettei mies lyö ja juo, itse olen "raivoraitis" en myöskään lyö ketään, en naisia enkä miehiäkään, puhun jos tarvitsee mikäli se ei auta lähden pois ennen kuin käyn käsirysyyn. Oikeasti ei minulla ole mitään oikeata mielenkiintoakaan solmia minkään laisten kaunottarienkaan kanssa mitään suhteita, olen tottunut elelemään noin 10 vuotta yksin kaikkien avioliittojen ym. suhteiden jälkeen ja itselle tämä tuntuu todella hyvältä, siis elää yksin! Eki  :) Edit: niitä kuvia tästä tytteröstä tulee jokaisen meilin yhteydessä, oletin ensin että koko juttu on jonkun miehen tekemä huijaus, lähettelee persaukiselle minulle kauniin naisen kuvia aikansa ja yrittää saada jossain välissä vaikkapa minulta lentolipun verran rahaa, jolloin tietystikkään ei sitten näkyisi sen enempää tytteröä kuin rahojakaan, kerroin tästäkin tytölle (27v), hän kuitenkin jatkaa ja vannoo rehtiyttään, eikä pyydä muuta kuin rakkautta ilman rahaa! :) :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2009, 11:17:42 ap kirjoittanut Eki »

pelledelahti

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #38 : Elokuu 25, 2009, 09:58:59 ap »
Sinä se sitten hommailet ikävyyksiä. Tiesitkö muuten että se lapintiira asuu nykyään Nastolassa? Näin hänet Rakokiven ostarilla jokin aika sitten ja kyseli sinusta, sanoin että eiköhän se jossain päin Vaasa - Roi välillä seikkaile.  8)

 ;D ;D ;D
... kyl nyt liiraa sullaki,... mikä helv... "lapintiira" ?

Älä nyt tänne heittele mitään paskaa -soita jos sulla on asiaa,... tai opettele käyttämään tota YV-juttua -tai sit heität maililla tollaset jutut  ;D   ???

Etkö sinä nyt muista sitä tummaapientä naista, joka oli sieltä pohjoisista. Se lapinakka, kippuranokkanen ja niin saatanan pahasisuinen. Käytiin silloin kimpassa tanssimassakin Tirrassa 1980 luvulla, puolenvälin aikoja. Olikohan hän sitten äitinsä vai jonkin sukulaisen luona käymässä? Nyt sitten asustaa tuolla Nastolassa  ;D Varo vaan, ettet saa kyytiä  ;D ;D


... no, noita tummia ja vaaleita on ollut niin paljon, että milläs tuollaista muistaa,... ei mulla kait kuitenkaan sen kanssa muksuija ole(??) -tiedätkö sä sellasesta mitään  ;D ;D ;D  -meinaan, kaitpa joku olisi ilmoitellut -vouti ainakin... Tottahan siellä lapinmaassa noita kippuranokkia ja `hätäsiä´ tyttöjä löytyy,... ja on ollut  :P  8) Mut, kelaas nyt kun on fillarilla sotkenut 500 - 800 km kettinkiä -niin paljonko siinä niillä `vehkeillä´ sit jotain tyttöä polkemaan,... Täytyy nyt sanoa, etten muista,... ja älä helvetissä rupee "puhemieheksi" ainakaan...  ;D  Et anna olla,... luultavammin on jo sen verran iäkäskin, et menee `rupusäkki joukkoon´  8) 8)



Ei voi ku huokailla, kyl toi niin säälittävää on.Jotkut ihmiset ei vaan tajua kuinka tyhmää ja säälittävää toi on.

Tämä herra "Sebastian Von Louhe" ei ole varmaankaan saannut edes sitä "säälipil..a"?
Ja sekin vielä, ettei perkele ymmärrä "puhemiehiä" ja heidän örinöitä. Tämähän on sitä ÄIJÄTARINAA, parhaimmillaan.  ;D

Eki

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #39 : Joulukuu 05, 2009, 22:25:59 ip »
Jos nyt jotain sattuisi kiinnostamaan niin edelleen on tuo nuori Irina hyvä ystäväni kuten alussakin, mutta haluan tietysti pitää sen vain ystävyytenä ja niin toivoisin häneltäkin! Eki
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2009, 02:28:55 ap kirjoittanut Eki »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #40 : Marraskuu 23, 2012, 01:08:29 ap »
se juovamuunnin on tärkeä seikka.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X