PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N  (Luettu 42590 kertaa)

pave

  • Vieras
Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« : Lokakuu 29, 2008, 20:32:35 ip »
Ei sillä, että heti olisin hakemassa/vaihtamassa,... kunhan ensin vaan tiedämme, että rahaa on ja löytyy...

Naisen tulee kuitenkin tietää olevansa syntyperäinen nainen... ja

Intohimoinen, mutta vähään tyytyväinen.

...ei käytä naistenhuoneesta nimitystä "vessu"
...ei ole esiintynyt napakympissä, idolsissa, BB.ssä,... koska tietää, että on helpompiakin tapoja saada "napa vasten napaa" kuin pellenä esiintyminen.
...kiihottuu muistakin kuin luottokorteista ja Mersusta.
...pitää koria kaljaa loistavana esileikkinä.
...ymm. rivouden olevan olennainen osa romantiikkaa.
...ei puhu minulle gynekologisista ongelmistaan, eikä selluliiteistään.
...pitää olutvatsaa miehekkäänä.
...näkee minun kokonaisuuteni,... jossa Einsteinin aivot yhdistyvät ainutlaatuisella tavalla Frankesteinin muniin
...kuumenee mikroaaltouunin tavoin tuntiessaan kalsareitteni myskisäistä syvyyksistä kohoavan "Agua Velvan" tuoksun.
...on temperamenttinen. Jos spagettimme tarjoillaan ravintolassa kylmänä,... niin pasta lentää välittömästi tuulettimeen.

Nainen minun makuuni...


SahuriX

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 631
  • Karma: +0/-0
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2008, 20:55:29 ip »
joo ja jos vielä tohon lisäis:

 -ei kiellä kavereiiten (niitten retkujen tms.) poikkeamista kylässä
 -ei estä omituisia harrastuksia... esim elektroniikkabonkin nurkkiin raahaamista...
 - on sitämieltä että tiskaaminen, pyykinpesu ja siivoomien on naisten hommia (ja tietty se että siivomminen ei tarkota sitä että jokapaikka puunataan vähintään kahdesti viikossa ja kaikki mitä ei oo viikkoon tarvittu on hyödytöntä ja sen saa heittää roskiin)

 nii eikä tietysti haittais jos ko nainen olis romukaupanomistajantytär :)

pave

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2008, 21:11:09 ip »
joo ja jos vielä tohon lisäis:

 -ei kiellä kavereiiten (niitten retkujen tms.) poikkeamista kylässä
 -ei estä omituisia harrastuksia... esim elektroniikkabonkin nurkkiin raahaamista...
 - on sitämieltä että tiskaaminen, pyykinpesu ja siivoomien on naisten hommia (ja tietty se että siivomminen ei tarkota sitä että jokapaikka puunataan vähintään kahdesti viikossa ja kaikki mitä ei oo viikkoon tarvittu on hyödytöntä ja sen saa heittää roskiin)

 nii eikä tietysti haittais jos ko nainen olis romukaupanomistajantytär :)

... nooh voiha perkules, ettet paremmin sanonut!! Ettei,... säähään olet kuin mää,... sitten kun "tuo lyyti" löytyy, niin naihraan se kumpikin SINÄ & MINÄ -vai onkos se kaksinnaiminen jotain rikollista?

SahuriX

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 631
  • Karma: +0/-0
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2008, 21:55:30 ip »
niino jos katotaan sellaset sisarukset :D  voi romukaupan omistajalla olla kaksikin tytärtä... meinaan aivan sama minkä näkösiä ovat jos vaan täyttävät noi kaikki edellämaitut kriteerit.... tai no edes enemmän osan niistä...

pave

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #4 : Lokakuu 29, 2008, 22:01:48 ip »
niino jos katotaan sellaset sisarukset :D  voi romukaupan omistajalla olla kaksikin tytärtä... meinaan aivan sama minkä näkösiä ovat jos vaan täyttävät noi kaikki edellämaitut kriteerit.... tai no edes enemmän osan niistä...

:) ... joo,... kuhan se romukauppias ei vaan ooo "" tällänen,... ja jos ei oo ollenkaa sitä "ite romu-ukkoa" niin sit menee äitikin... kuhavaan kriteerissä pysyy...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2008, 22:03:44 ip kirjoittanut pave »

pave

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2008, 00:56:17 ap »
niino jos katotaan sellaset sisarukset :D  voi romukaupan omistajalla olla kaksikin tytärtä... meinaan aivan sama minkä näkösiä ovat jos vaan täyttävät noi kaikki edellämaitut kriteerit.... tai no edes enemmän osan niistä...

... ootsä ollut etsimässä "romukauppiaita" -niiden tyttäriä??

Mä olen kysellyt "sieltätäältä" mut vähissä on,... pitää ilmeisesti tyytyä siihen romukauppiaan puolisoon,... kauppias ite ei ehi romuiltaan.... :)

Oiskohan noi molemmat siskokset ... ? Oisko sit toi rehevämpi sun??
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2008, 01:05:32 ap kirjoittanut pave »

pave

  • Vieras
Vs: Keski-ikäisen miehen I H A N N E N A I N E N
« Vastaus #6 : Marraskuu 20, 2008, 20:55:58 ip »
Joo,.. kaikelaisia "huomaa - tee itse juttuja" toivottavasti se kimma joka tavaa näitä tzenssijuttuja ja kiinnostuu meisät SahuriX.n kanssa -oli sitten romuroopen tyttäriä tai ihan vaan blondeja :)  niin ymmärtää ettei me olla "sellasia" miehiä, et me jotain tutkimustuloksia tai -julkaisuja uskotaan(?) Mä ainekin on niissä hommisa, vain jos "kiinnostuksen kohde" on TOSI NAINEN -kuten tuolla edellä jo mainitsin,... naisen pitää itse kertoa "mitä haluaa" -totuttaa sitä omaa sisintä,.. ei sitä mitä "hertassa tai nyyrikissä" kirjoitetaan -malliin valot pois ja peiton alla...

Kuten nyt on tehty jokin tutkimus -"Mies, näin tunnistat täydellisen seksikumppanin" (toivottavasti tämä tarkoittaa nyt että se mies tunnistaa NAISEN kumppanikseen,.. ei transuja tai homoja...

ISKU oppeja äijille...

Miestenlehti Men's Health kehottaa miehiä tarkkailemaan naisen jäätelömakua ja suutelutaitoja. (mä sanon, et hanuria ja puskureita -myös töröhuulia)!!!

Naisen kyvykkyys makukammarissa voi paljastua jo paljon ennen lähikontaktia, väittää miestenlehti Men's Health.

Viettelevää kävelytyyliä ja korkeita korkoja ei kannata tuijottaa liikaa - tarkemman seulonnan voi tehdä lehden seitsemän kohdan tarkastuslistan avulla.

1. Nainen ehdottaa thai-illallista. (... ja maksaa sen kanssa)!

Selkeä ehdotus on hyvä merkki, sillä nainen, joka on varma mielipiteistään, on usein myös itsevarma sängyssä.

2. Nainen nauttii ruoasta.

Hitaasi nautiskellen syövät naiset haluavat usein myös rakastella pitkään, tietää aikuisviihteen asiantuntija Candida Royal.

3. Mistä jäätelöstä nainen pitää?... (siitä tikkarista en oo makuja maistanut,.. mut jos se on kylmää,.. niin mistä hell... senkin sit kaivat maistellaksesi)?

Lehden haastatteleman hajuihin ja makuihin erikoistuneen neurologin Alan Hirschin mukaan täydellisen rakastajattaren voi löytää jäätelömaun perusteella. Kahvinmakuisesta jäätelöstä pitäviä miehiä hän neuvoo etsimään mansikkaa fanittavia naisia ja minttusuklaamiehiä taas tarttumaan samasta jäätelöstä pitäviin neitoihin.

4. Puhetapa... (no, just -tällainen päpättäjä kuin minäkin, niin eihän niistä sänkyhommista mitään tule,.. ei ehditä sit muuta tekemäänkään kuin tarinoimaan)?!

Samalla vauhdilla ja tyylillä puhuvat ihmiset sopivat usein yhteen myös seksuaalisesti, tietää sosiaalipsykologian professori Michael Cunningham. Hyvä keskustelu lupailee siis hyvää seksiä.

5. Tarpeeksi ikää
    :)   :)

Antropologi Helen Fisherin mukaan vaihdevuosia lähestyvä nainen on usein sängyssä varmempi ja vauhdikkaampi kumppani kuin jännittynyt ja kroppaansa tarkkaileva nuori nainen.

6. Suutelutaito
... (kuhan vaan osaa pitää "kosteana")?!!

Suutelutyyli paljastaa usein, millainen nainen on sängyssä, seksologi Ava Cadell väittää. Nainen, joka käyttää suudellessa käsiään, painautuu miestä vasten ja ääntelee, viihtyy todennäköisesti myös sängyssä.

7. Miten sujuu tanssi?... (tosinainen vetää vaan rokkia 3promillen kaadossa)!!

Hyvä tanssitaito kertoo vahvasta fysiikasta ja usein myös sosiaalisuudesta ja itsevarmuudesta - kaikki ominaisuuksia, joista on iloa myös makuukammarin puolella.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2008, 20:58:25 ip kirjoittanut pave »