PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lainaukset  (Luettu 6030 kertaa)

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Lainaukset
« : Lokakuu 28, 2008, 17:48:27 ip »
On aika rasittavaa lukea jotain lainauksen lainauksen lainauksen lainausta.
Koittakaa jaksaa kaivaa se lainaus mitä lainaatte älkääkä koko viestiketjua siihen lainauslaatikon sisälle. Minusta joutaisi hiiteen koko namiskuukkeli. Kyllä se lainattu kaveri näkee lyhyemmästäkin pätkästä kenen kirjoittama txt se lainaus on, siihen tarvii automaattista yksilöintiä.. Mun mielestä ei sitä automaattilainausta saisi käyttää ollenkaan, varsinkaan foorumin käyttäjämäärän kasvaessa.

Lainauksen voi tehdä toisellakin tapaa käyttämättä sitä automaattista toimintoa.

Noh, se oli mun mielipiteeni  ;D Muilla lienee omansa. Mutta mielenkiinnosta haluisin kuulla miksi toiset haluavat asian olevan toisin?
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .

pave

  • Vieras
Vs: Lainaukset
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2008, 17:54:23 ip »
Noh, se oli mun mielipiteeni  ;D Muilla lienee omansa. Mutta mielenkiinnosta haluisin kuulla miksi toiset haluavat asian olevan toisin?

... joo itekin kiroan,... mut se vaan et siinä on pari "ylimääräistä" näpyttelyä,... mut totta haasta, siitä on vielä niin pirun vaikea lukeakin,...  :)

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Vs: Lainaukset
« Vastaus #2 : Lokakuu 28, 2008, 21:16:19 ip »
 ::) ::) ;)  Totta haastat kyllä se välillä ottaa nokkaa lainauksen lainaukset !!!!!   :P :P

djmake

  • Vieras
Vs: Lainaukset
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2008, 00:25:25 ap »
On ilmeisesti käynyt niin, että koulussa ei ole kaikille opetettu sitä järjen käyttöä. Kymmenen sisäkkäistä lainausta ei tosiaan ole enää järkevää. Mutta taas toisaalta ainakin allekirjoittanut on niin laiska, ettei jaksa noita alkaa korjailemaan.

Että kyllä niitä lainauksia voi ihan oikeasti vähän miettiä.