PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Jo toisen kerran perkele  (Luettu 21445 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Jo toisen kerran perkele
« : Lokakuu 26, 2008, 17:30:56 ip »
Rontti pääs karkuun....Onneksi ei tullut autoja.ei tullut huudosta ei tullut sillä makkara kusetuksella vaan juoksi vaan tiellä eikä katsellut pätkääkään.
Meinasi tulla jo hätä käteen tossa kohtaa.
Lähdin juoksemaan ei seurannut.pääsin monensadan metrin päähän ni sitten lähti juoksemaan ja sain kiinni.
Panka oli kaulassa tuo lukitus vaan jotenkin irtosi.....ei pitäisi mut niin vaan pääsi käymään.
No onneksi ei käynnyt mitään.olisi ollut surullinen päivä jos rontti olisi autonalle jäännyt.
NO onneksi näin et käynnyt........

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2008, 17:36:35 ip »
Ei siinä mitään ruvetaan kouluttamaan POIKAA,... johan se on vähintä että se tottele sinua.

               (Hei,... kaikki koirat oppivat "jotain" et katsotaan mikä on se "taikasana" mitä Rontti tottelee)!

Niin oppii tuo,...  ... kuin tuokin.... ... niin miksei myös Ronttikin,... jokin on vaan SE taikasana...



Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2008, 19:06:58 ip »
Ei siinä mitään ruvetaan kouluttamaan POIKAA,... johan se on vähintä että se tottele sinua.

               (Hei,... kaikki koirat oppivat "jotain" et katsotaan mikä on se "taikasana" mitä Rontti tottelee)!

Niin oppii tuo,...  ... kuin tuokin.... ... niin miksei myös Ronttikin,... jokin on vaan SE taikasana...




Sä oot kans oikee luupää perkeleen pave.....
Afgaanit on jääriä ei tyhmiä....ne tottelee sillon ku niitä huvittaa....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2008, 19:17:56 ip »
Ei siinä mitään ruvetaan kouluttamaan POIKAA,... johan se on vähintä että se tottele sinua.

               (Hei,... kaikki koirat oppivat "jotain" et katsotaan mikä on se "taikasana" mitä Rontti tottelee)!

Niin oppii tuo,...  ... kuin tuokin.... ... niin miksei myös Ronttikin,... jokin on vaan SE taikasana...




Sä oot kans oikee luupää perkeleen pave.....
Afgaanit on jääriä ei tyhmiä....ne tottelee sillon ku niitä huvittaa....

Hra on nyt väärässä! Prkl... noita luupää - jutipää koiria olen kouluttanut YLI 30 vuotta,... niin Mastiffejä (eri alarotuja), Dogeja, Cokkereita, Amstaffeja, Americanpuldoggeja, Rotikoita, Dobbereita, Susareita, Collieita, Ranskalaisia paimenkoiria, niin kuin Belkkareita,... ja ties mitä kaikkea,... niitä luupäitä ja jutipäitä ON ja tulee aina olemaan,... mutta jossain on "raja joka koiralla" ja sitä kautta se OPPII, mitä kouluttaja tai isäntä sille informoi -eri asia sitten MITEN,... mutta tiedän että jonkin ajan jälkeen (oikeanlaista oppikoulua) niin uskalla kulkea Rontin kanssa missä vaan -koira irti.
...
Mitä sanot jos kuitenkin kokeillaan... :)... jossain vaiheessa, kun kyllästyt "karkailuihin" tai vetämisiin....

... mut ei tänä takia ruveta "me" pureskelemaan toisiamme... tuota vain ajattelin, että vois ainekin katsoa, miten se poika käyttäytyy.... "koulu" on hyvä kaikille....

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2008, 19:34:57 ip kirjoittanut pave »

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2008, 16:04:41 ip »
Tuota, kolmisen vuotta seurustelin viime vuoden afgaanikennelin jäsenen tyttären kanssa (olipas huonosti artikuloitu) ja olen kyllä sitä mieltä että afgaani tottelee, jos sitä kiinnostaa...  ;)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2008, 16:26:54 ip »
Tuota, kolmisen vuotta seurustelin viime vuoden afgaanikennelin jäsenen tyttären kanssa (olipas huonosti artikuloitu) ja olen kyllä sitä mieltä että afgaani tottelee, jos sitä kiinnostaa...  ;)

Mut ku Pave on kans samanlainen....ei se usko  ;D ;D ;D ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Miss MacGyver

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: Jo toisen kerran perkele
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2009, 11:08:11 ap »
wli Afgani on samanlainen kuin kissa, viihdyttää ja tottelee kun huvittaa. OK