PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Poliisi on sika  (Luettu 34452 kertaa)

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #7 : Elokuu 21, 2007, 16:59:57 ip »
Eipä noista kameratolpista ole harmia nykyään tahi ollut  pitkään aikaan.

itselläni on navigaattori joka ilmoittaa niistä. Voi säätää miten ilmoittaa ja kuinka paljon ennen.
No, ajan kyllä rajoitusten mukaan 90 % ...
Minä olen minä, ei muuta!

leogudas

  • Vieras
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #8 : Elokuu 21, 2007, 17:39:56 ip »
Ei oo mopossa navigaattoreita,eikä sakkoja oo kotiin tullu,oranssit salamavalot kyllä on vilkkuneet ahkeraan....visiiri silmillä vaan ja tuhatta ja sataa tolpalle.Kyllä luulis polliiseita vituttavan.miettiivät pallot punasena mitä tehdä....eturekisterikilvet takaisin ;D ;D ;D

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #9 : Elokuu 21, 2007, 17:55:21 ip »
Ei oo mopossa navigaattoreita,eikä sakkoja oo kotiin tullu,oranssit salamavalot kyllä on vilkkuneet ahkeraan....visiiri silmillä vaan ja tuhatta ja sataa tolpalle.Kyllä luulis polliiseita vituttavan.miettiivät pallot punasena mitä tehdä....eturekisterikilvet takaisin ;D ;D ;D
no kyllä niissä on naveja, mutta aika turhaan jos vaan toppia aattelee :) :) ei oo edes etukilpee ;D
Minä olen minä, ei muuta!

leogudas

  • Vieras
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #10 : Elokuu 23, 2007, 15:29:35 ip »
NO SITÄHÄN YRITIN KERTOA,MULLA EI OO NAVIGAATTORII.OON LUKUTAITOINEN,N20 KERTAA EUROOPASSA PÖRRÄNNY ILMAN NAVEJA,JA KOTIIN OON AINA OSANNU....ETUREKKARIN MUISTAN JOSKUS 70 LUV ALUSSA...SE OLI ZOUKKI ,JONKA HEITIN.MUTTA POLLIISIT SAA HAISTAA PITKÄN VITUN JA PAETA VUORILLE.VIHAN NIITÄ. :-X

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #11 : Elokuu 23, 2007, 19:53:36 ip »
NO SITÄHÄN YRITIN KERTOA,MULLA EI OO NAVIGAATTORII.OON LUKUTAITOINEN,N20 KERTAA EUROOPASSA PÖRRÄNNY ILMAN NAVEJA,JA KOTIIN OON AINA OSANNU....ETUREKKARIN MUISTAN JOSKUS 70 LUV ALUSSA...SE OLI ZOUKKI ,JONKA HEITIN.MUTTA POLLIISIT SAA HAISTAA PITKÄN VITUN JA PAETA VUORILLE.VIHAN NIITÄ. :-X
juu itsekkin olen kierrellyt, myös ILMAN NAVIA, ja perille löytänyt.

Täytyyhän leluja olla ja varsinkin eletroniikkaaaaaaa, oli sit navi tahi pavi.
Minä olen minä, ei muuta!

Jaakko Vehkamäki

  • Vieras
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2007, 04:34:27 ap »
Minusta noissa kameratolpissa ei ole mitään huonoa, jos ne tosiaankin vähentävät onnettomuuksia. Itse tosin pääsen harvoin niistä nauttimaan, kun täällä Espoon seudulla ei niitä juurikaan ole. Tuossa perjantaina tuonne Hollolaan päin ajellessani sain huomata, että sama "kameratoiminto" löytyi myös käytössäni olleesta navigaattorista. Itseäni rupesi lähinnä ärsyttämään se ulina, jonka kyseinen laite piti, oli kamera sitten kummalla puolella tietä tahansa. Tästä toiminnosta ei ole edes mitään hyötyä, jos ajaa lähes rajoitusten mukaan, kuten itse teen. Tuollaisillakin tieosuuksilla voi ihan hyvin ajaa rajoitus+10km/h mittarissa myös kameroiden kohdalla.

Pitihän sitä tietenkin paluumatkalla kokeilla ajaa 120km/h mittarissa tuolla kyseisellä tiellä, kun tälläinen "hienous" sattui olemaan käytettävissä. Meno oli mielestäni naurettavaa nysväämistä, kun aina tolppien kohdalla piti hidastaa. Onneksi meno loppuikin muutaman ohituksen jälkeen, kun sain kiinni rekan, jonka perässä oli letkaa, enkä sitten jaksanut ruveta ohittelemaan koko letkaa. Tuo kyseinen tie, jota ajoin oli muutenkin niin liikennöity, ettei ohittamisesta meinannut tulla mitään, kun vastaantuleva liikenne oli lähes katkotonta. Paluumatkalla olikin sitten hieman hiljaisempaa ja se mahdollisti tämän "kokeilun".

Otan vielä tähän todelliseen aiheeseen sen verran kantaa, että omasta mielestäni poliisi ei ole sika. Toki poliisejen joukosta löytyy kaikenlaisia sikoja, mutta jokainen poliisi ei missään nimessä sellainen ole. Onhan se toki ymmärrettävää, että poliisi saa vihaa osakseen, hoitavathan he sentään sen "likaisen työn". Yleensähän poliisin kanssa ollaan tekemisissä hyvin epämiellyttävissä merkeissä. Kukapa haluaisi, että esimerkiksi mukava automatka päättyy siihen, että joku kirjoittaa sinulle sakon, koska olet hetkellisesti ajanut hieman suurempaa nopeutta. Yleensä viha kohdistuu siihen, joka tämän tekee, eikä siihen, joka siitä on päävastuussa, eli siis Suomen valtioon.

jake666

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #13 : Syyskuu 02, 2007, 19:01:29 ip »
Minusta noissa kameratolpissa ei ole mitään huonoa, jos ne tosiaankin vähentävät onnettomuuksia.
ne myöskin lisäävät onnettomuuksia koska jotkut jarruttavat juuri ennen tolppaa voimakkaasti ja peräänajon riski lisääntyy. sitä en kiellä etteikö vika olisi sitten takana ajaneessa autossa mikä ajaa liian lähellä, mutta onnettomuus mikä onnettomuus.