PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Poliisi on sika  (Luettu 34479 kertaa)

MMJ

  • Vieras
Poliisi on sika
« : Elokuu 14, 2007, 17:41:30 ip »
Poliisi keskittyy kaatamaan hissukseen kadulla yksittäistä kaljapulloa juovaa juomat maahan, vaikka muutaman sadan metrin päässä somalilauma mylvii ja ehkä tänäkin iltana raiskaa jonkun suomalaisen pikkulikan.

Poliisi valvoo tyhjää moottoritietä keskellä yötä, jottei joku vaan aja siellä peräti 130kmh, mutta jättää koulun alkajaisiksikin koulujen lähistöllä olevat suojatiet valvomatta.

Poliisi urkkii ja valvoo mitä teet netissä, mutta ei viitsi paljastaa stasi-listoja jotta näkisimme ketkä päättäjistämme ovat vakoilleet vieraille valtioille.

Että silleen.

Omenanraato

  • Poliisin painajainen
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2007, 00:47:59 ap »
lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu, ja vastaan yhtä yhtimekkäästi ja lyhyesti...olen samaa mieltä kanssasi!

Macbook+80Gb Video iPod+Nokia E90 red+Nokia 9300+Sonera
käyttis/harraste: Chevrolet Sportside Silverado 5.7l V8 Aut. -89 piristetty
työauto(taksi): Mercedes-Benz E 220 CDI aut. -07

leogudas

  • Vieras
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2007, 16:02:47 ip »
Mutta meitä motoristejahan  ne RAKASTAA,aina pyytämässä nimmarii tai puhallusta.Ja tutkat tärisee...Mutta kameratolppien kohalla on mukava kääntää kahvaa ja näyttää keskarii. ;D

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2007, 20:51:30 ip »
Mutta meitä motoristejahan  ne RAKASTAA,aina pyytämässä nimmarii tai puhallusta.Ja tutkat tärisee...Mutta kameratolppien kohalla on mukava kääntää kahvaa ja näyttää keskarii. ;D

miten nii? nehän ottaa kuule sun naamasta kuvan ja saat sakkoja  ;D

jotkut tais muuten ampua noita kyttäyskameroita paskaks jossain päin maata?

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #4 : Elokuu 20, 2007, 22:10:48 ip »
jotkut tais muuten ampua noita kyttäyskameroita paskaks jossain päin maata?

Joo, ja missäs muualla kuin Lahdessa. ;D Ja sitten Vääksyssä yksi kamera tolppineen tuikattiin tuleen. Saivat vain tekijän kiinni. Tilanne oli niin hauska, että oli tekijä edellisenä päivänä ajanut isänsä Mersulla ilman ajokorttia kameraan. Poliisit olivat sattuneet hakemaan kuvat kamerasta samana päivänä, joten tolpan poltto tapahtui liian myöhään. No, ihan oikein kävi tuolle huligaanille. Vaikka upporikas olikin, niin ei se tarkoita, että voisi laittomuuksia tehdä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #5 : Elokuu 21, 2007, 04:24:14 ap »
jotkut tais muuten ampua noita kyttäyskameroita paskaks jossain päin maata?

Joo, ja missäs muualla kuin Lahdessa. ;D Ja sitten Vääksyssä yksi kamera tolppineen tuikattiin tuleen. Saivat vain tekijän kiinni. Tilanne oli niin hauska, että oli tekijä edellisenä päivänä ajanut isänsä Mersulla ilman ajokorttia kameraan. Poliisit olivat sattuneet hakemaan kuvat kamerasta samana päivänä, joten tolpan poltto tapahtui liian myöhään. No, ihan oikein kävi tuolle huligaanille. Vaikka upporikas olikin, niin ei se tarkoita, että voisi laittomuuksia tehdä.

Minulla alkaa kyllä nousemaan tämä poliisiviha kyllä niin korkeelle että ihan hyvä että ammuskelevat noita tolppia.
Ampusivat minun puolestani kaikki tolpat maatakirtävälle radalle.
Kyllä poliisilla ja sisäasiainministeriöllä rahaa piisaa.Se on tullut havaittua.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oletkosajatelut

  • Vieras
Vs: Poliisi on sika
« Vastaus #6 : Elokuu 21, 2007, 11:35:23 ap »
jotkut tais muuten ampua noita kyttäyskameroita paskaks jossain päin maata?

Joo, ja missäs muualla kuin Lahdessa. ;D Ja sitten Vääksyssä yksi kamera tolppineen tuikattiin tuleen. Saivat vain tekijän kiinni. Tilanne oli niin hauska, että oli tekijä edellisenä päivänä ajanut isänsä Mersulla ilman ajokorttia kameraan. Poliisit olivat sattuneet hakemaan kuvat kamerasta samana päivänä, joten tolpan poltto tapahtui liian myöhään. No, ihan oikein kävi tuolle huligaanille. Vaikka upporikas olikin, niin ei se tarkoita, että voisi laittomuuksia tehdä.

Minulla alkaa kyllä nousemaan tämä poliisiviha kyllä niin korkeelle että ihan hyvä että ammuskelevat noita tolppia.
Ampusivat minun puolestani kaikki tolpat maatakirtävälle radalle.
Kyllä poliisilla ja sisäasiainministeriöllä rahaa piisaa.Se on tullut havaittua.


Ok vai sillälailla.  >:( Mistä tämä vihasi kyttiä vastaan lienee saanut alkunsa!? Itsepähän olet pelleillyt ja hankaluutesi aiheuttanut, kyttien vikako se nyt on.

OK OK!!! eipä aleta ottaa matsia, tarkotan että älä lietso kaikkea vihaasi poliiseihin, en itsekään heistä täysin pidä, jotkin asiat heillä on silkkaa vitun turhuutta, ja muutamia kusipäisiä yksilöitäkin sieltä löytyy. Mutta ei ne sentään ole sinun aiheuttamiesi ongelmiesi (vai onko niitä edes ollutkaan?) takana. Itse olet