PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Makkarassa on voimaa!  (Luettu 8453 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jorma77

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: Makkarassa on voimaa!
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2008, 14:10:54 ip »
Heh ei kahta sanaa.

h3l3n1u5

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 152
  • Karma: +0/-0
    • Samppakoodaa

nyyhky

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: Makkarassa on voimaa!
« Vastaus #3 : Joulukuu 01, 2008, 18:09:36 ip »
 ;D Rontti varmaan näkee makkarauniakin ja on siten aina valmiustilassa kun kuulee taikasanan "makkara!"
Minulla oli joskus pari vuosikymmentä sitten kaksi afgaania Tuohi-Tikan Nokipoika ja Mister Monkey jonka virallista nimeä en enään muista.
Nykyään olen siirtynyt kissapuolelle - kotini ja sydämeni ovat vallanneet siamilaiset Hasna ja Asad.

 :-* mutta Rontti on symppis<3

Ps. Onko Rontti maistanut mustaa makkaraa nääs, tamperelainen kansallisruoka - on sekä sisäänmennessä että ulostullessa suunnilleen saman näköinen :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Makkarassa on voimaa!
« Vastaus #4 : Joulukuu 02, 2008, 05:26:49 ap »
;D Rontti varmaan näkee makkarauniakin ja on siten aina valmiustilassa kun kuulee taikasanan "makkara!"
Minulla oli joskus pari vuosikymmentä sitten kaksi afgaania Tuohi-Tikan Nokipoika ja Mister Monkey jonka virallista nimeä en enään muista.
Nykyään olen siirtynyt kissapuolelle - kotini ja sydämeni ovat vallanneet siamilaiset Hasna ja Asad.

 :-* mutta Rontti on symppis<3

Ps. Onko Rontti maistanut mustaa makkaraa nääs, tamperelainen kansallisruoka - on sekä sisäänmennessä että ulostullessa suunnilleen saman näköinen :)

ei ole maistanut mut luulen et testissä sitä makkaraa ei montaa sekunttia nähtäisi.
sen verran hyvää se saattaisi olla ;D ;D
mut tollasta saa aikaan ku hokee "makkara makkara" ihan kaikesta mikä on syötävää.....
kyllähän koira oppii paljon sanoja kun vaan viitsii opettaa....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

nyyhky

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: Makkarassa on voimaa!
« Vastaus #5 : Joulukuu 02, 2008, 11:26:41 ap »
Kissaa ei noin höntitetä ;D Sanotaanhan, että koirilla on omistajia, kissoilla henkilökuntaa. Mutta kyllä koiratkin ovat kivoja :), omaan elämäntilanteeseeni ne eivät vaan enään sovi.

Btw, ihan sattumalta eksyin palstallesi, kun etsin apua tietsikkaongelmiin - kaikkia topic´eja en ole lukenut, mutta ihan mielenkiintoisia ajatuksia olen löytänyt.
 
Lunta odotellen....tykkääkö Rontti kieppua lumessa, minun afgaanini tykkäsivät.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Makkarassa on voimaa!
« Vastaus #6 : Joulukuu 02, 2008, 12:50:31 ip »
Kissaa ei noin höntitetä ;D Sanotaanhan, että koirilla on omistajia, kissoilla henkilökuntaa. Mutta kyllä koiratkin ovat kivoja :), omaan elämäntilanteeseeni ne eivät vaan enään sovi.

Btw, ihan sattumalta eksyin palstallesi, kun etsin apua tietsikkaongelmiin - kaikkia topic´eja en ole lukenut, mutta ihan mielenkiintoisia ajatuksia olen löytänyt.
 
Lunta odotellen....tykkääkö Rontti kieppua lumessa, minun afgaanini tykkäsivät.

http://www.youtube.com/watch?v=tGMeFYMSZZQ

viime talvena rontti sukelteli lumeen.noukka eellä luisteli......voi sekin olla jossain tubessa kun ei noita kaikkia videoita muista....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X