PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tänne sitten voi kirjoittaa poliiseista ja virkamiehistä täysin vapaasti  (Luettu 83956 kertaa)

teekarhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 51
  • Karma: +0/-0
No tässä on tullut puhetta liikennerikkomuksista jo vaikka kuinka... Mutta minut ollaan tultu hakemaan jo 2 kertaa asemalle epäiltynä "laittomasta uhkauksesta", joita kuulemma olen tehnyt netissä. Ongelma vaan on se, että en millään muista, koska ja missä.. Eikä "todisteita" tietenkään ole minulle näytetty. Viime kuulusteluissa mainitsin liikkuvani mm. viheraho.info foorumeilla, nyt ne varmaan kyyläävät näitäkin foorumeita, jotta saisivat jonkun "keissin" minua vastaan.

Horttanainen

  • Vieras
No tässä on tullut puhetta liikennerikkomuksista jo vaikka kuinka... Mutta minut ollaan tultu hakemaan jo 2 kertaa asemalle epäiltynä "laittomasta uhkauksesta", joita kuulemma olen tehnyt netissä. Ongelma vaan on se, että en millään muista, koska ja missä.. Eikä "todisteita" tietenkään ole minulle näytetty. Viime kuulusteluissa mainitsin liikkuvani mm. viheraho.info foorumeilla, nyt ne varmaan kyyläävät näitäkin foorumeita, jotta saisivat jonkun "keissin" minua vastaan.

Jaaha.
Kannattaa käyttää epäilyttäviä mutta laillisia ilmauksia, esim. "puutalo palaa hyvin", "järjestän joukkohieronnan", "olen ollut poliisin kanssa tekemisissä aiemminkin" tai "tiedän, missä asut". ;D
Ensi kerralla, tee kuulustelusta YouTube-video.

SpiT420

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 191
  • Karma: +0/-0
Eikös ne oo velvollisia esittämään sua vastaan olevat todisteet?

Horttanainen

  • Vieras
No tässä on tullut puhetta liikennerikkomuksista jo vaikka kuinka... Mutta minut ollaan tultu hakemaan jo 2 kertaa asemalle epäiltynä "laittomasta uhkauksesta", joita kuulemma olen tehnyt netissä. Ongelma vaan on se, että en millään muista, koska ja missä.. Eikä "todisteita" tietenkään ole minulle näytetty. Viime kuulusteluissa mainitsin liikkuvani mm. viheraho.info foorumeilla, nyt ne varmaan kyyläävät näitäkin foorumeita, jotta saisivat jonkun "keissin" minua vastaan.

Tuosta täytyy vielä sen verran todeta, että Suomen oikeuslaitos toimii jo huonommin kuin Venäjällä. >:(
Sattumanvaraisia pidätyksiä, puolueellisia tuomioita, sairasta kyttäämistä, härskiä väkivallan käyttöä, korruptiota jne...

jore

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Toukokkuu 11.  Saana Mäkelä klo 11:45 Suomen yritysnumeroluettelo.
Suomen yritysnumeroluettelosta Saana Mäkelä soittaa ja kertoo että minulla
on maksullinen palvelu ja kyselee, että jatketaanko samalla lailla.  Siinä ei
mitään kummallista ole paitsi, etten muista tilanneeni sellaista palvelua.  No
se on ollut ja mennyt mutta seuraava olikin sitten jo uskomatonta.  Kerroin
etten muista tilanneeni sellaista maksullista palvelua ja, että se katkaistaan
nyt.  Hän kertoo yllättäen seuraavaa.

"Tästä tulee lasku ja sillä siisti.  Voitte katkaista seuraavan vuoden maksun
tekemällä kirjallisen irtisanomisilmoituksen."

Sanoin, etten ole tietoisesti tilannut kyseistä palvelua mutten väitä, ettenkö
olisi maksanut postin mukana tullutta selvää laskua.  Hän kertoo, että laskun
maksaminen on ollut tilausvahvistus jolla olen tehnyt tilauksen.  Eli jos nyt
siis maksan tämän laskun niin teen taas tilausvahvistuksen jota en aio tehdä.

Jotenkin tämä vaikuttaa lainvastaiselta.  En ole tietoisesti tilannut mitään
ja kerroin, etten aiokaan tilata mitään mutta saan laskun siitä etten ole
tilannut mitään ja jos en maksa niin se menee perintätoimistolle ja sitten
jos en maksa sitä niin se menee ulosottoon jonka vältän maksamalla mutta jos
maksan niin teen automaattisesti tilauksen seuraavalle kaudelle.

Oikeustajuuni ei käy, että tämä olisi laillista.

Tietääkö kukaan miten vältyn ulosotolta jos en maksa laskua jonka perusteita
en tietoisesti ole tilannut enkä aio maksaa jotten tekisi uutta tilausta?

Jame-78

  • Vieras
Kuulostaa sille että olet toiminimiyrittäjä. Tää on ihan jokapäiväistä kauraa heille... Myös osakeyhtiöille. Tarinan opetus onkin se että laskuja joita ei ole tilannut, ei pidä mennä maksamaan. Ei sitten ensimmäistäkään. Puhelimeen pitää vastata. EI EN TILAA MITÄÄN, EN HALUA. Ihan ilmaisena vinkki vitosena annan... Jätä maksamatta. Riitauta, HALUA sopia ainoastaan käräjäoikeudessa. Noi pelkurit tietää että käräjäoikeudessa lasku mitätöidään ja heidän toimintaansa tulee menoja joka taas syö tulosta, sitä eivät halua. Ennen kuin päästävät käräjäoikeuteen asti, mitätöivät laskun ja sopimuksen irtisanominen tapahtuu ihan itsestään.

Et ole ensimmäinen "uhri" joka kertoo heidän toiminnastaan ja tuskin viimeinen. Uhkailevat ihan millä asioilla tahansa, pistävät perintään, tulee ulosottoa, menee luottotiedot, et saa tilejä ja yrityksesi menee konkurssiin... Siinä mutisevat. Laskun lähettävät, jätä maksamatta. Heillä on sitten puhelut nauhoitteena, se ensimmäinenkin jossa olet tilauksen tehnyt. Pyydä se sähköpostitse ja kuuntele tarkkaan. Minullekkin soittivat jostain että ihan ilmaiseksi saat nii sanoin että minulle saa kaikenlaista laittaa ilmaiseksi tulemaan mutta jos jostain joutuu jotain maksamaan niin minulle ei saa lähettää. Mitään ei ole ilmaiseksi tullut lukuunottamatta mainoksia jotka ovat niin paskaa papaeria ettei sytykkeenäkään saunan pesässä oikeen toimita sytykkeen virkaa.

Tänävuonna minulle on tullut useampi lasku, jonka olen jättänyt maksamatta. Luottotietojen menettäminen ei pelota. Eivät ole oikeuskelpoisia laskuja.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Case Directa: 1403 rikosilmiotusta... Laita tonne jonon jatkoksi, niin voit päästä historian pisimpään oikeuskäsittelyyn mukaan  ;)