PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Demari 124 Hollolasta  (Luettu 4952 kertaa)

pave

  • Vieras
Demari 124 Hollolasta
« : Lokakuu 14, 2008, 19:43:17 ip »
Niinpä -ollaan tultu aika askel (itse en olisi uskonut ½ vuotta sitten, kun ensikerran Pasi tästä vaivihkaa kertoi) mutta tuossa sitä "rakennetaan"! Äijä muuttunut -siitä ken ensikerran "tavattiin"(?)


pave

  • Vieras
Vs: Demari 124 Hollolasta
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2008, 21:06:18 ip »
Saatan,... ois vaan prkl pitänyt ostaa sieltä Hollolan-kirkolta se maalaistalo -navettoineen + "mökkeineen"!!!

Tää ketä mä ajattelin äänestää -heitin sille mailia "tentatakseni" kaveria,... ei sit prkl edes viitsinyt vastata -ET SE SIITÄ äänestä!!

Annan ääneni sit II-miehelle!!! "MIRI KAKA" ...ja en aijo... jos saa mainostaa(?) Samaa kastiahan "te ootte" prkl....!

SUA olisin ilman muuta äänestänyt -jos oisin "kuntalainen"!!!                     124   ... ja SE ON SIINÄ!!

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2008, 21:11:34 ip kirjoittanut pave »

pave

  • Vieras
Vs: Demari 124 Hollolasta
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2008, 16:46:03 ip »
Saatan,... ois vaan prkl pitänyt ostaa sieltä Hollolan-kirkolta se maalaistalo -navettoineen + "mökkeineen"!!!

Tää ketä mä ajattelin äänestää -heitin sille mailia "tentatakseni" kaveria,... ei sit prkl edes viitsinyt vastata -ET SE SIITÄ äänestä!!

Annan ääneni sit II-miehelle!!! "MIRI KAKA" ...ja en aijo... jos saa mainostaa(?) Samaa kastiahan "te ootte" prkl....!

SUA olisin ilman muuta äänestänyt -jos oisin "kuntalainen"!!!                     124   ... ja SE ON SIINÄ!!




No, niin,... siitä velvollisuudesta suoriuduttu,... annoin ääneni... (oikein otin valokuviakin NRO:sta)... liittääkö sitten reilusti kaikkien näkyville,... ehdokkaani "tämä II-kakkosmies" meinaan vastasi mailiin.... ja pokkana heitin ottamani foton maililla hänelle ::)


Kuis siellä Pasi, joko kämmeniä syyhyy... botle varattu illaksi ja yöksi "toinen" ?



Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Demari 124 Hollolasta
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2008, 19:23:30 ip »
Saatan,... ois vaan prkl pitänyt ostaa sieltä Hollolan-kirkolta se maalaistalo -navettoineen + "mökkeineen"!!!

Tää ketä mä ajattelin äänestää -heitin sille mailia "tentatakseni" kaveria,... ei sit prkl edes viitsinyt vastata -ET SE SIITÄ äänestä!!

Annan ääneni sit II-miehelle!!! "MIRI KAKA" ...ja en aijo... jos saa mainostaa(?) Samaa kastiahan "te ootte" prkl....!

SUA olisin ilman muuta äänestänyt -jos oisin "kuntalainen"!!!                     124   ... ja SE ON SIINÄ!!




No, niin,... siitä velvollisuudesta suoriuduttu,... annoin ääneni... (oikein otin valokuviakin NRO:sta)... liittääkö sitten reilusti kaikkien näkyville,... ehdokkaani "tämä II-kakkosmies" meinaan vastasi mailiin.... ja pokkana heitin ottamani foton maililla hänelle ::)


Kuis siellä Pasi, joko kämmeniä syyhyy... botle varattu illaksi ja yöksi "toinen" ?




ei ole putelia mut kieltämättä hieman jänskättää...jos läpi menee sekin vaihtoehto on olemassa vaikkakaan en oikein eka kerralla siihen usko mutta vastuuhan on suuri jos läpi pääsee.
katsotaan sanoi lääkäri.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Demari 124 Hollolasta
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2008, 19:43:20 ip »
Eikö "missään" plo pohjassa ois ees tippaa -ainahan ne sen verran hikoaa....

                             ....