PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras löytösi?  (Luettu 28265 kertaa)

dobe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 275
  • Karma: +0/-0
    • Kira-Solutions Oy
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #7 : Lokakuu 17, 2008, 00:23:21 ap »
:)
Pitäisi löytää itselleen tuollainen vastaava, tai sitten rakentaa itse oma, itse rakennetun Köykkäläisen kaveriksi. Pitäisi joskus jaksaa viimeistellä loppuun tuo kyseinen kapistus. Mukava ääni vaikka ohjelmalähteenä olisikin ihan tietokone ja sen äänikortti.
Tietotekniikkaa, pelikonsoleita ja outoja eläimiä...
Harrasteajoneuvo toimintaa http://roudariruisinki.com

taikuri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2008, 00:06:31 ap »
ihan uskomatonta tuo että ihmiset heittää pikkuvikaista tavaraa roskiin ei voi muuta sanoa!  :'(

oman roskiksen parhaimmistoa on ollut lattiavalaisin katkenneella johdolla ja rikkinäisellä sulakkeella  :-\

vähän muualta on taas löytynyt Technicsin vahvistin, toimii hyvin nytkin kuuntelen sillä musaa :P sitten 160 giganen SATA kovo tosin toimivuutta en ole testannut... Ja onhan niitä 500-2000 mhz koneita joskus sattunut vastaan.

Löytyi muuten myös aika järeä 2.2kW APCn UPS kahdella palaneella vastuksella

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #9 : Marraskuu 13, 2008, 00:32:25 ap »
6kpl uusia tallentavia digibokseja, osaa ei oltu vielä edes testattu kun oli käyny käsky lyödä virtajohdot poikki ja ser-romuksi. Kolme parasta oli topfieldin 250Gb levyllä olevia, 1 Kaon ja pari medionin romua.. kaukosäätimet puuttuivat kahta poikki väännettyä lukuunottamatta, mut en valita. :)
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #10 : Marraskuu 13, 2008, 00:34:52 ap »
6kpl uusia tallentavia digibokseja, osaa ei oltu vielä edes testattu kun oli käyny käsky lyödä virtajohdot poikki ja ser-romuksi. Kolme parasta oli topfieldin 250Gb levyllä olevia, 1 Kaon ja pari medionin romua.. kaukosäätimet puuttuivat kahta poikki väännettyä lukuunottamatta, mut en valita. :)

olen kateellinen.....niistä levyistä......
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

BAP

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 405
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #11 : Marraskuu 13, 2008, 10:58:10 ap »
Eilen löyty tollane = http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/4195/fujitsu-siemens_amilo_pa_2510-14p
Ainoa vika oli että näppikselle oli viskattu colat/kahvit. Vaihdoin vahasta emovikaisesta fujitsusta TISMALLEEN samanlaisen näppiksen ja VOELA. Kone oli kunnossa :D

taikuri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #12 : Marraskuu 13, 2008, 13:10:37 ip »
Eilen löyty tollane = http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/4195/fujitsu-siemens_amilo_pa_2510-14p
Ainoa vika oli että näppikselle oli viskattu colat/kahvit. Vaihdoin vahasta emovikaisesta fujitsusta TISMALLEEN samanlaisen näppiksen ja VOELA. Kone oli kunnossa :D
ABSOLUUTTISESTI uskomatonta mitä ne ihmiset heittää roskiin.

Mistä muuten löysit ton koneen? Roskiksesta vai sen vierestä vai mistä oikein?

BAP

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 405
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #13 : Marraskuu 13, 2008, 13:31:47 ip »
Töihin asiakkaat jättää koneita jotka tulee "kalliiksi" korjata tai vie liikaa aikaa. Himaanihan olen noita Vista läppäreitäkin kerännyt jo tommoset 4 kpl :D Oli siinä kannettavassa emolla lievästi sitä nestettä kanssa, mutta kunnon putsaus ja kuivaus ni kone toimii kun unelma. Recoveryä se tossa just pyörittelee.