PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras löytösi?  (Luettu 30601 kertaa)

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #42 : Maaliskuu 19, 2009, 18:56:05 ip »
Minkälaisista roskiksista pave noita läppäreitä löydät ?

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #43 : Maaliskuu 19, 2009, 19:19:35 ip »
Minkälaisista roskiksista pave noita läppäreitä löydät ?

.. muovisista ja metallisista (toiset on 1.5m korkeita) kuljetushäkeistä ja konteista  ;D

Tietenkää tuota ei ole lupa kertoa `mistä´   8)     ???  .. koska ko. paikka ei kaipaa julkisuutta (??)

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #44 : Maaliskuu 19, 2009, 19:27:09 ip »
Minkälaisista roskiksista pave noita läppäreitä löydät ?

.. muovisista ja metallisista (toiset on 1.5m korkeita) kuljetushäkeistä ja konteista  ;D

Tietenkää tuota ei ole lupa kertoa `mistä´   8)     ???  .. koska ko. paikka ei kaipaa julkisuutta (??)
Juu tarkkaa paikkaa en tarvinnut tietääkkään, mutta olisi kiva itsekkin löytää läppäreitä.

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #45 : Maaliskuu 19, 2009, 19:39:44 ip »
Minkälaisista roskiksista pave noita läppäreitä löydät ?

.. muovisista ja metallisista (toiset on 1.5m korkeita) kuljetushäkeistä ja konteista  ;D

Tietenkää tuota ei ole lupa kertoa `mistä´   8)     ???  .. koska ko. paikka ei kaipaa julkisuutta (??)
Juu tarkkaa paikkaa en tarvinnut tietääkkään, mutta olisi kiva itsekkin löytää läppäreitä.

Niih,.. se on vaan vuosien kokemus ja hyvät suhteet `tiettyihin´ tahoihin,.. niin ne jopa säilyttävät jonkin aikaa #hyväätavaraa#, joita ei itse tarvitse (silläkin, kun saavat lähes uutta itse, niin mulle sit vanhempaa -enkä ole ainut joka tuolla `saa käydä´, omat kulkemiseni on vähäistä, koska en omista kuluneuvoa ja jalkasin en sit saa kuin "pienempiä" kamoja -määriä).
Sen mitä olen "muualla nähnyt" ko. kamaa,.. on sitten jo niin vanhaa, etten ainakaan itse tarvitse... ja siinäkin tuo sama kuljetusongelma. Ooon kesäsin kyllä kuljettanut Pc-koneita fillarillakin .. ja polliiisit on pysäytellyt jonkun kerran  ;D ;D ;D   .. "mikäs muuttomies täällä kuskaa tietokoneita"  >:(