PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras löytösi?  (Luettu 30645 kertaa)

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #35 : Helmikuu 22, 2009, 10:46:29 ap »
Vau, mikäs se tuollainen jalokivi on? Kai ne painon ja puhtauden mukaan nuokin arvioidaan..?

Jo, minä tiedänkin mitä noi on. Ihan siitä, että meidän lapset on saanut noista kivistä tehtyjä korjua syntymäpäivälahjaksi Pavelta ja hänen vaimoltaan. Että, kyllä se Pave osaa muutakin kuin vaan puhua paskaa ja kehua tietokoneilla, korjaamisilla.

Jaa, no mikset sitten sanonut `mitä noi on´ ja mistäs prkl se sinä tiedät mitä minä osaan,... (jos nyt lapsille synttärilahjoja -sanookos se sit sen että minä nuo olen väsännyt-duunannut)?  ;D 
Kaikkeahan sitä pitää kokeilla ...

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #36 : Maaliskuu 19, 2009, 16:17:38 ip »
Tänään sit `reissussa´ ptikästä aikaa lenkkeilemässä,.. nooh, vanhoja polkuja jalat vei vanhoille dyykkauspaikoille -siellä sit "tuttuja" muitakin  :P 8) .. samossa hommissa. Ja kuinka ollakkaas siitä sit `kurkkimaan ja kurkoittelemaan´ ja mikäs siitä jäikään käteeni ..

""Onneksi `romu´ tulee "romurämän" luo .. tuossa poimin matkaani, Compaq Evo N1020V -sitä siinä penkoessani `muistin´ että moinen raato löytyy jo aiemmilta matkoiltani .. ja eikun mukaan vaan...

 tuota sitten tuekiessani,.. 2.4/80/2x512/DVD-RW ""  ;D

.. pikkasen se on paskanen,.. mut näissä hommissahan ne aina on .. "pikkasen"  :D

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #37 : Maaliskuu 19, 2009, 16:33:55 ip »
Kaivoin tänään tuolta navetastani toinen ensimmäisistä tekemistäni koneista, 286, 640, 10 kovo, ynnä muuta, "(poikani 16v)"joka ei ole siittämäni mutta kuitenkin, lähtee opiskelemaan tietotekniikkaa ensi syksynä, haluaa opiskella DOSsin ensin, ja tuollahan se käy parhaiten.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #38 : Maaliskuu 19, 2009, 16:37:39 ip »
Tänään sit `reissussa´ ptikästä aikaa lenkkeilemässä,.. nooh, vanhoja polkuja jalat vei vanhoille dyykkauspaikoille -siellä sit "tuttuja" muitakin  :P 8) .. samossa hommissa. Ja kuinka ollakkaas siitä sit `kurkkimaan ja kurkoittelemaan´ ja mikäs siitä jäikään käteeni ..

""Onneksi `romu´ tulee "romurämän" luo .. tuossa poimin matkaani, Compaq Evo N1020V -sitä siinä penkoessani `muistin´ että moinen raato löytyy jo aiemmilta matkoiltani .. ja eikun mukaan vaan...

 tuota sitten tuekiessani,.. 2.4/80/2x512/DVD-RW ""  ;D

.. pikkasen se on paskanen,.. mut näissä hommissahan ne aina on .. "pikkasen"  :D
Perskules... mulla olis yhdessä Compaq Evo N1015v kannettava ehjää näppistä vaille. Haluasiko Pave kenties myydä mulle jos hinnasta sovitaan?  ::)
http://www.viheraho.info/index.php/topic,3072.msg26298.html#new

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #39 : Maaliskuu 19, 2009, 16:50:09 ip »
Toisessa "laatikossa" (siististi pakattuna) oli sit tuollaisia .. en oo vielä testaillut `toimivatko´ ja mikä ei .. tottahan sit kaikki mukaan -taksia piti tilata kotimatkalle  ;D

 .. oli siinä kuski yhtä  ;D  ;D

pave

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #40 : Maaliskuu 19, 2009, 16:51:44 ip »

Perskules... mulla olis yhdessä Compaq Evo N1015v kannettava ehjää näppistä vaille. Haluasiko Pave kenties myydä mulle jos hinnasta sovitaan?  ::)


 .. mitä tuota `hajoittamaan´ ehjä - toimiva kone/kokonaisuus ..

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Mikä on paras löytösi?
« Vastaus #41 : Maaliskuu 19, 2009, 17:05:04 ip »
Perskules... mulla olis yhdessä Compaq Evo N1015v kannettava ehjää näppistä vaille. Haluasiko Pave kenties myydä mulle jos hinnasta sovitaan?  ::)
.. mitä tuota `hajoittamaan´ ehjä - toimiva kone/kokonaisuus ..
Juuh... no eihän sitä ehjää hajottamaan. Ei muuta kun kovaa käyttöä vaille  :)