PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: digibokseja ilmaiseksi  (Luettu 18336 kertaa)

jake666

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: digibokseja ilmaiseksi
« Vastaus #14 : Syyskuu 02, 2007, 23:42:33 ip »
itellä jäljellä digitalitystä enää kuoret ja nekin rikki. poksi sanoi vallan sopimuksen irti.tosin en maksanut siitä euroakaan vaan hain paikallisesta elektroniikkakeräyksestä. toimi jopa puolen päivää ;D

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: digibokseja ilmaiseksi
« Vastaus #15 : Syyskuu 03, 2007, 12:20:02 ip »
itellä jäljellä digitalitystä enää kuoret ja nekin rikki. poksi sanoi vallan sopimuksen irti.tosin en maksanut siitä euroakaan vaan hain paikallisesta elektroniikkakeräyksestä. toimi jopa puolen päivää ;D

Työpaikalle tuli noita Digitalyn romuja myös, saa nähdä kauanko toimivat. :D

digijussi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 510
  • Karma: +0/-0
  • Elämää, tiedettä ja tietotekniikkaa
Vs: digibokseja ilmaiseksi
« Vastaus #16 : Marraskuu 23, 2007, 05:49:51 ap »
[Tää on joku ihmeen Digitality T-2001 CX
Hyvä boxi, takuutarrakin (varanty void if seal is broken) on hajonnut jo itellään vaik ei kansia olekkaan avattu. Nooh, takuu on joka tapauksessa ummessa joten ei niin välikskään.

Taisi muuten oma Maximum olla aivan sama tuota eri brändillä. Mallinumero oli muistaakseni jopa sama, ja takuutarrallekin kävi noin aivan itsestään. ;D

Itsellä oli joku maximum ja sen päällä olisi pystynyt meilkeimpä paistelemaan kananmunia sen päällä niin kuumana se kävi.



pitäs vissiin modeerata joku sellanen - ilmanko ne hajoo .. Pistetään joku heatpipe jostain kaatopaikkakoneesta jäähyttään ...
Tuuletin voisi pelikonsolien tapaan olla aika häiritsevä AV-laitteessa ..

pave

  • Vieras
Vs: digibokseja ilmaiseksi
« Vastaus #17 : Joulukuu 01, 2007, 22:58:49 ip »
digi - digiboxi,... joo, tätä kamaa näkyy tosi paljon, monen merkkistä - on perusmallia, tallentavaa ja kiintolevyllä,... ja yllättäviäkin merkkejä, joissa tota €-hintaakin on! Niin menee 30 € kuin parinsadan kamat jo "uutena" paketissa purkuun. Niitä olen sitten hyödyntänyt taloudessani, etten ole ensimmäistäkään boxia ostanut,... välillä pätkii ja kuvat häviää,... korjataan tai vaihdetaan toinen - toinen merkki.

Perseestä koko digi - digi, (lukekaa Pasin kommentit perään,... mä en jaksa toistella tota puolta). Yleki on saanut "omansa"!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: digibokseja ilmaiseksi
« Vastaus #18 : Joulukuu 03, 2007, 06:14:48 ap »
digi - digiboxi,... joo, tätä kamaa näkyy tosi paljon, monen merkkistä - on perusmallia, tallentavaa ja kiintolevyllä,... ja yllättäviäkin merkkejä, joissa tota €-hintaakin on! Niin menee 30 € kuin parinsadan kamat jo "uutena" paketissa purkuun. Niitä olen sitten hyödyntänyt taloudessani, etten ole ensimmäistäkään boxia ostanut,... välillä pätkii ja kuvat häviää,... korjataan tai vaihdetaan toinen - toinen merkki.

Perseestä koko digi - digi, (lukekaa Pasin kommentit perään,... mä en jaksa toistella tota puolta). Yleki on saanut "omansa"!

Digi digi olis hyvä kun se ois tehty oikein.
Se olis todella hyvä.
Mut ei.suomessa tuokin juttu tehtiin päin persettä.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X