PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: keskustelua radion lähetysajoista  (Luettu 3751 kertaa)

ice-man

  • Vieras
keskustelua radion lähetysajoista
« : Lokakuu 05, 2008, 22:23:40 ip »
keskustelua radion lähetysajoista


miksi tulee ohjelmaa vain yö-aikaa?

ehdotankin muutoksi lähetysaikoihin toivon että mutkin jotka samaa mieltä laittaa  rohkeesti viestiä tähän



voikos ylläpito siirtää sinne minne kuuluu
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2008, 22:28:54 ip kirjoittanut ice-man »

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: keskustelua radion lähetysajoista
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2008, 22:57:15 ip »
Joskus kesäöinä tulee/tuli kuunneltua yöllä radiolähetyksiä, mutta muina aikoina ei jaksa valvoa.

Keskustelulähetykselle voisi olla aikaisempikin lähetysaika nyt kesälomien loputtua.

Vai vieläkös noita keskustelulähetyksiä tulee? Ei ole ainakaan näkynyt ladattavia filuja viimeaikoina eikä tossa lähetysten listassa näy nyt. Itse kun olisin lähinnä kiinnostunut niistä keskusteluista enkä jaksanut perjantairadiota kuunnella enää sen jälkeen kun asiallisemmat puhelut ja syvällisemmät keskustelut jätettiin niistä pois.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2008, 23:01:40 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: keskustelua radion lähetysajoista
« Vastaus #2 : Lokakuu 06, 2008, 09:58:20 ap »
Vai vieläkös noita keskustelulähetyksiä tulee? Ei ole ainakaan näkynyt ladattavia filuja viimeaikoina eikä tossa lähetysten listassa näy nyt. Itse kun olisin lähinnä kiinnostunut niistä keskusteluista enkä jaksanut perjantairadiota kuunnella enää sen jälkeen kun asiallisemmat puhelut ja syvällisemmät keskustelut jätettiin niistä pois.

keskustelut tulee normaalisti, viime yönäki tuli 3h keskustelu. ladattavaksi ei laiteta, koska siitä seurasi Viherahon mukaan soittajapulaa. soittajapulaa on viime lähetyksissä ollu siitä huolimattakin, useimmiten vain vakiosoittajat kyreth, jaksary, jahnukainen ja tomppa helsingistä. kannattaa itse tallentaa lähetys. minäkin tallennan, koska en pysty mitenkään tohon aikaan kuuntelemaan su-ma yönä.

asiallisempia ja syvällisempiä osuuksia ei sunistusaiheisissa lähetyksissä kuulu ollakaan just ton keskustelulähetyksen ansiosta.

alkamisajankohtaa vois kokeilla muuttaa aikaisemmaksi. katsoa, miten se toimii.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2008, 10:02:52 ap kirjoittanut oikan »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: keskustelua radion lähetysajoista
« Vastaus #3 : Lokakuu 06, 2008, 12:12:58 ip »
Vai vieläkös noita keskustelulähetyksiä tulee? Ei ole ainakaan näkynyt ladattavia filuja viimeaikoina eikä tossa lähetysten listassa näy nyt. Itse kun olisin lähinnä kiinnostunut niistä keskusteluista enkä jaksanut perjantairadiota kuunnella enää sen jälkeen kun asiallisemmat puhelut ja syvällisemmät keskustelut jätettiin niistä pois.

keskustelut tulee normaalisti, viime yönäki tuli 3h keskustelu. ladattavaksi ei laiteta, koska siitä seurasi Viherahon mukaan soittajapulaa. soittajapulaa on viime lähetyksissä ollu siitä huolimattakin, useimmiten vain vakiosoittajat kyreth, jaksary, jahnukainen ja tomppa helsingistä. kannattaa itse tallentaa lähetys. minäkin tallennan, koska en pysty mitenkään tohon aikaan kuuntelemaan su-ma yönä.

asiallisempia ja syvällisempiä osuuksia ei sunistusaiheisissa lähetyksissä kuulu ollakaan just ton keskustelulähetyksen ansiosta.

alkamisajankohtaa vois kokeilla muuttaa aikaisemmaksi. katsoa, miten se toimii.

kyllä syvällisiä keskusteluja on sunistuslähetyksissäkin ollut mutta sunistus on sunistusta ja asiakeskustelu on sitten sitä asiallisempaa.
unohdit mainita tampereen soittajat.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: keskustelua radion lähetysajoista
« Vastaus #4 : Lokakuu 06, 2008, 12:15:08 ip »
keskustelua radion lähetysajoista


miksi tulee ohjelmaa vain yö-aikaa?

ehdotankin muutoksi lähetysaikoihin toivon että mutkin jotka samaa mieltä laittaa  rohkeesti viestiä tähän



voikos ylläpito siirtää sinne minne kuuluu

yöllä on hauskempaa tehdä noita ohjelmia.
lisäksi unohdat teosto gramex maksut.jos ohjelma-aikoja lisätään nousevat myös nuo maksut.
tilanne on jo nyt taas sellainen että miettiä pitää miten saamme kaikki kulut maksettua.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X