PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen  (Luettu 16970 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #14 : Elokuu 16, 2007, 22:03:45 ip »
Tulipahan tuosta poliisin mielivaltaisuudesta omakohtainen kokemus mieleeni. Elettiin vuotta 1996 ja eräässä Pohjois-Suomen pikkukaupungissa oli perjantai-ilta. Kävelin kaverini kanssa kaupungin keskustassa, ja satuimme huomaamaan erään tappelun nujakan. Säntäsimme kaverini kanssa tietenkin paikan päälle katsomaan tilannetta, olihan tappelua seuraamassa suurehko rinki ihmisiä sekä paikalla oli kaksi poliisipartiota maijoineen.

 Noh, lähemmäksi päästyämme yksi poliiseista oli selvästi menettänyt tilanteen hallinnan, ja hän jostain syystä tempaisi minut katuun ja väänsi käteni selän taakse ns. polliisiotteeseen. Tämän jälkeen huomasinkin istuvani maijan takana ja matkalla kohti poliisiasemaa. Kaverini oli tietenkin äimänä kysynyt ko. poliisisedältä, mitä hän moisella käsittelyllä tarkoittaa ja sai vastaukseksi suht tylyn 'Haluatko sinäkin kyytiin?' -kommentin.

Vietin yöni poliisin huostassa. Aamulla vapauttamisen yhteydessä kysäisin syytä käsittämättömään vapaudenriistooni, sain kuulla, että mikäli nostan asiasta jutun, minua tullaan syyttämään 'Mielenosoituksesta poliisia vastaan'. Naurahdin poliisille päin naamaa, keräsin kimpsuni ja poistuin tupakkaa poltellen kohti kotiani. Että näin myös muualla Suomessa. Jotenkin ei ole meikäläisellä enää hirveä luotto tuohon poppooseen..Eipä auta pienen ihmisen pyristellä isoa veljeä vastaan, todellisesta mielivallasta kun on näköjään usein kyse. Pasille sympatiat, vituttaa sun puolesta.

Juuri tämänkaltaisia tapauksia pitäisi tuoda esiin ja mielellään niin että ainakin poliisipiiri tulisi julki.
Noi on juuri niitä Apina Kusipää Idiootti poliiseja joita valitettavasti tuntuu riittävän.
Itse en epäile pätkääkään ettei noin olisi voinut käydä.
Juuri tuollaista tekstiä tulee joidenkin poliisien suusta.

Siitä alko jupakasta kun oli pääsemässä pois putkasta niin  kenttäjihtaja Karttunen sanoi minulle että minä olen kohta 12 tuntia putkassa jos en ole hiljaa.
Sanoin hänelle että tutkinnan teen mutta poliisihan hoiti homman kotiin niin että mitään tutkintoja ei käytännössä tullut.
Kyl olisi jo aika poliisienkin toimintaan paneutua suurella suurennuslasilla koska ei tuollainen Perseestä oleva poliisitoiminta ole kenenkään edun mukaista.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X