PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen  (Luettu 17071 kertaa)

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2007, 23:45:02 ip »

Ei kulmalan toiminnassa ollut mitään huomautettavaa  ;D
Poliisi saa hakata nyrkkiä pöytään ;D

Katsotaan nyt mitä tästä tulee mut Lahden poliisi kyllä taas jälleen kerran ylitti itsensä.
Mikähän tossa Lahden poliisipiirissä oikein mättää?
Joku siellä mättää pahemman kerran.

Miksiköhän Lahden poliisiin onkin pesitynyt noita epämääräisiä poliiseja?


Tunsiko tämä nuorempi poliisi Pasi sinut entuudestaan, eli oliko kyse pätemisestä vai kenties ennakkoasenteesta vanhojen tapahtumien johdosta?

Anyways, poliisista sai videon perusteella kuvan virkaintoisesta "kusipäästä"... mut toisaalta Pasikin olisi voinut olla hieman yhteistyöhaluisempi noyristelemättä ja menettämättä "äijän" kasvojaan.. mut kukin tavallaan, mikäs minä ketään olen tuomitsemaan(kunhan mielipiteeni julkaisin, ja toki, olen minäkin joskus hankala persoona ihan tietentahtoen).   ;)
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #8 : Elokuu 14, 2007, 01:22:36 ap »

Ei kulmalan toiminnassa ollut mitään huomautettavaa  ;D
Poliisi saa hakata nyrkkiä pöytään ;D

Katsotaan nyt mitä tästä tulee mut Lahden poliisi kyllä taas jälleen kerran ylitti itsensä.
Mikähän tossa Lahden poliisipiirissä oikein mättää?
Joku siellä mättää pahemman kerran.

Miksiköhän Lahden poliisiin onkin pesitynyt noita epämääräisiä poliiseja?


Tunsiko tämä nuorempi poliisi Pasi sinut entuudestaan, eli oliko kyse pätemisestä vai kenties ennakkoasenteesta vanhojen tapahtumien johdosta?

Anyways, poliisista sai videon perusteella kuvan virkaintoisesta "kusipäästä"... mut toisaalta Pasikin olisi voinut olla hieman yhteistyöhaluisempi noyristelemättä ja menettämättä "äijän" kasvojaan.. mut kukin tavallaan, mikäs minä ketään olen tuomitsemaan(kunhan mielipiteeni julkaisin, ja toki, olen minäkin joskus hankala persoona ihan tietentahtoen).   ;)

No edellisenä kesänä välttämättä tää sama poliisi voimien urho halusi minut pysäyttää ja sitten se käsiki mun mennä pois.
ilmeisesti muisti tämän ja nyt päätti sitten näpäyttää.
Miksiköhän minun pitää aina noihin apinoihin törmäillä?
Pitääpä ostaa S-Marketista banaania kyytin jota voi sitten tarjoilla jos niitä vastaan tulee.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #9 : Elokuu 15, 2007, 14:41:25 ip »
Kummallista että virallista poliisitoimintaa ei saa näyttää julkisesti.
Eikö poliisi toiminta kestäkään lähempää tarkastelua?
Kyseessähän on normaali viranomaistoiminta ja minä sen lainmukaisin oikeuksin kansalle näytin.
No kysehän on tietysti tästä Vasen Kaista jutusta.

Ja nyt kyse on siis tuosta videosta ja kommenteista noita poliisimiehiä vastaan.
Ei suomalainen poliisitoiminta tienpäällä taida kestää lähempää katselmusta ;D
mitähän kaikkea poliisin kulisseista mahtanee löytyä.
Lahden poliisissa on ennenkin ollut noita tiettyjä touhuja:

Kuulustelija Kulmala löi nyrkkiä kuulustelussa pöytään, Komisario Mäkinen tuli ja läiskäsi lehdellä poskeen kun en sille kertonut olevinaan haluamiani tietoja.
Poliisi on Lahdessa mätä.
Pitää olla todella todella varovainen poliisin kanssa mistä noista tietää mitä nuo tekee?
Poliisi Lahdessa ampui erään narkomaaninkin rappukäytävään vaikka oli tulossa antautumaan.
Lahden poliisi osaa näitä asiota.
Kenttäjohtaja Karttunen on samaa kastia.
Oli todella vittumainen minulle siinä alko jupakassa ja kuulin että Karttunen on myös noita ulkomaanmatkoja matkaillut joissain karkoitusasiossa ja huhu kertoo että olisi saanut maahan tulokiellonkin.
Sitä en tiedä miksi mutta aion ottaa selvää.
Näin Lahden poliisissa toimitaan.






http://viheraho.com/poliisi_luo_turvaa/

No niin....
nyt on kipastu kuulustelussa.
Täytyy sanoa että olipa aika erikoinen kuulustelu.
Mutta palvelu oli hyvää eikä ainakaan tästä tapahtumasta tule minun puolelta mitään jälkimaininkeja.
On siellä ihan ihmisiä täyssä duuninsa tekivät.
mutta koska tutkinta on nyt pahasti kesken tai siis se on osaltani alkanut en saa esitutkintalain mukaan kertoa mutta asianajaja on nyt sitten minulla tässä asiassa.
Katsotaan nyt miten tämä tässä jatkuu mut kyllä taitaa olla nyt kyseessä suomen kallein vasen kaista.
jotenkin tuntuu siltä.....

Suomen kallein vasenkaista kulkee siis hollolasta lahtee metsäkankaalle ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #10 : Elokuu 15, 2007, 19:40:43 ip »
 ;D katos kun Poliiseilla ei ole muuta tekemistä, niin täytyy tehdä kärpäsestä hevonen.

Valitetetaan ettei ole varaa palkata uusia poliiseja ja poliisit eivät toimi kansalaisten etujen mukaan, ovat hitaita jne jne.

jos osa poliiseista viitsii ja on aikaa tutukia noinkin mitättömiä asioita, niin siitä sitten.
Hölmöä juttua.

Tuosta kiinnostuu varmasti iltapäivälehdetkin kun juttu on käsitelty!

kyllä kamerat on tänä päivänä hyvä olla, voi todistella asioita.
kaverillani on autossa kiinteänä kamera 12V siis valvontakameran tyylinen ja jos tilanteita tapahtuu se nappaa sen päälle ja tallenuus alkaa :) :)

pitäiskö sunkin väsätä semmonen?
Minä olen minä, ei muuta!

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #11 : Elokuu 15, 2007, 19:41:48 ip »
Katsotaan nyt miten tämä tässä jatkuu mut kyllä taitaa olla nyt kyseessä suomen kallein vasen kaista.
jotenkin tuntuu siltä.....
Suomen kallein vasenkaista kulkee siis hollolasta lahtee metsäkankaalle ;D

Siltä vaikuttaa. Jotenkin tuntuu vielä järjettömältä, että pienen pätkän vasemman kaistan ajelusta joutuu vielä DNA-näytteenkin antamaan. :O

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #12 : Elokuu 15, 2007, 20:31:33 ip »
joo, se on tämä asioiden priorisointi aivan perseellään. poliiseja on riittävästi, mutta hommia ei osata priorisoida oikeaan järjestykseen  >:(

iltap.lehdet varmasti kiinnostuu ja Viherahon "julkisuus" lisääntyy  ;D

antsa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 349
  • Karma: +0/-0
Vs: Poliisi teki minusta rikosilmoituksen
« Vastaus #13 : Elokuu 16, 2007, 21:24:59 ip »
Tulipahan tuosta poliisin mielivaltaisuudesta omakohtainen kokemus mieleeni. Elettiin vuotta 1996 ja eräässä Pohjois-Suomen pikkukaupungissa oli perjantai-ilta. Kävelin kaverini kanssa kaupungin keskustassa, ja satuimme huomaamaan erään tappelun nujakan. Säntäsimme kaverini kanssa tietenkin paikan päälle katsomaan tilannetta, olihan tappelua seuraamassa suurehko rinki ihmisiä sekä paikalla oli kaksi poliisipartiota maijoineen.

 Noh, lähemmäksi päästyämme yksi poliiseista oli selvästi menettänyt tilanteen hallinnan, ja hän jostain syystä tempaisi minut katuun ja väänsi käteni selän taakse ns. polliisiotteeseen. Tämän jälkeen huomasinkin istuvani maijan takana ja matkalla kohti poliisiasemaa. Kaverini oli tietenkin äimänä kysynyt ko. poliisisedältä, mitä hän moisella käsittelyllä tarkoittaa ja sai vastaukseksi suht tylyn 'Haluatko sinäkin kyytiin?' -kommentin.

Vietin yöni poliisin huostassa. Aamulla vapauttamisen yhteydessä kysäisin syytä käsittämättömään vapaudenriistooni, sain kuulla, että mikäli nostan asiasta jutun, minua tullaan syyttämään 'Mielenosoituksesta poliisia vastaan'. Naurahdin poliisille päin naamaa, keräsin kimpsuni ja poistuin tupakkaa poltellen kohti kotiani. Että näin myös muualla Suomessa. Jotenkin ei ole meikäläisellä enää hirveä luotto tuohon poppooseen..Eipä auta pienen ihmisen pyristellä isoa veljeä vastaan, todellisesta mielivallasta kun on näköjään usein kyse. Pasille sympatiat, vituttaa sun puolesta.